جاباما
۸۹۲۲۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مربی کشتی آزاد: داوران به ضرر ایران سوت زدند

مصطفی علیزاده، مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: متاسفانه در بسیاری از دیدارها داوران به ضرر تیم ایران سوت زدند.

خبرگزاری میزان: مصطفی علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار، در خصوص رقابت‌های جهانی بلغارستان، اظهار داشت: تیم ما اول شده و خودمان را قهرمان این دوره از رقابت‌ها می‌دانیم اما متاسفانه در بسیاری از دیدارها داوران به ضرر تیم ایران سوت زدند.

در مصاف قلی‌زادگان با حریف اوکراینی در مواقعی که نماینده کشورمان فاصله‌ای تا کسب امتیاز نداشت؛ داور قزاق با سوت‎های بی‌دلیل خود کشتی را متوقف می‌کرد. همین موضوع باعث شد تا قلی‌زادگان از نظر روحی به هم بریزد و عصبی شود.

وی ادامه داد: قلی‌زادگان زحمات بسیار زیادی را در اردوهای تیم‌ملی متحمل شده بود. او خود را شایسته کسب مدال جهانی می‌دانست اما با رای داوران بازنده شد.

این کشتی‎گیر دلیل شکست خود را ضعف داوری می‌دانست. به همین دلیل به رای داوران اعتراض کرد و از دست دادن با مربی حریف امتناع کرد. همین اقدام او باعث شد با کارت قرمز داور مواجه شد.

«آیا کادرفنی تیم ملی کشتی می‌دانست که طبق قوانین و مقررات اتحادیه جهانی دست ندادن با مربی حریف منجر به دیسکالیفه شدن می‌شود؟»مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در این خصوص گفت: جواد کریمی که یکی از داوران مطرح کشورمان به شمار می‌رود، قبل از مسابقات جهانی آخرین قوانین و مقررات داوری دنیا را برای مربیان و کشتی‌گیران تشریح و توضیح داد. او حتی راجع به دست دادن به مربی حریف هم صحبت کرد اما قلی‌زادگان نوجوان است و تحمل آن‌همه فشار عصبی را نداشت.

وی ادامه داد: خیلی اصرار کردیم به رای داوران اعتراض نکند و به مربی حریف دست بدهد اما او پس از مبارزه با حریف اوکراینی با فشار بسیار شدید عصبی مواجه شده بود و اصلا فریادهای مربیان را نمی‌شنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج