جاباما
۸۹۲۷۶۱
۸۰ نظر
۵۰۱۵
۸۰ نظر
۵۰۱۵
پ

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشیِ» مشهد

دادستان مرکز خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه قضایی در حالی رسیدگی به جرایم خشن و زورگیری‌های توام با ایجاد رعب و وحشت اعضای باند «گربه‌های وحشی» را به شعبه ویژه جرایم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سپرد که تاکنون حدود ۸۰ تن از مال باختگان، دزدان مخوف را شناسایی کرده اند!

باشگاه خبرنگاران جوان: دادستان مرکز خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه قضایی در حالی رسیدگی به جرایم خشن و زورگیری‌های توام با ایجاد رعب و وحشت اعضای باند «گربه‌های وحشی» را به شعبه ویژه جرایم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سپرد که تاکنون حدود ۸۰ تن از مال باختگان، دزدان مخوف را شناسایی کرده اند!

ماجرای پرونده «گربه‌های وحشی» که هر لحظه شکل گسترده تری به خود می‌گیرد از یک پرونده جنایی در منطقه قاسم آباد مشهد آغاز شد. این حادثه تلخ در شامگاه سی و یکم تیر از آن جا رنگ جنایی به خود گرفت که سه جوان موتورسوار، وارد پارک خطی در امامیه ۸۱ شدند و جوان ۲۱ ساله‌ای به نام «امیر اسدی» را با ضربه کلنگی قمه به قتل رساندند تا تلفن همراهش را سرقت کنند.

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشیِ» مشهد

اما با مقاومت طعمه خود روبه رو شدند و در حالی که دست شان به خون آلوده شده بود با رها کردن پیکر نیمه جان «امیر» از محل حادثه گریختند! به گزارش خراسان، این گونه بود که قاضی ویژه قتل عمد مشهد وارد عمل شد و عملیات شناسایی و دستگیری مجرمان خطرناک در دستور کار قرار گرفت.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، قاضی غلامعلی صادقی (دادستان مرکز خراسان رضوی) و سردار محمدکاظم تقوی (رئیس پلیس خراسان رضوی) با صدور دستورات ویژه‌ای در سلسله مراتب انتظامی و قضایی، خواستار تلاش شبانه روزی برای دستگیری مجرمان خطرناکی شدند که موجب ایجاد رعب و وحشت و ناامنی شده بودند.

در پی صدور این دستورات قاطع، بلافاصله گروه تخصصی و زبده‌ای از کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) و با نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (سرپرست پلیس آگاهی) تشکیل شد تا با راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد عملیات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کنند. تحقیقات مقدماتی کارآگاهان نشان می‌داد با توجه به جرایم هولناک اعضای این باند خطرناک که برای ترساندن طعمه‌های خود ابتدا ضربات قمه و خنجر را بر پیکر مال باخته فرود می‌آوردند و بعد گوشی او را می‌ربودند، از سوی مال باختگان لقب «گربه‌های وحشی» را گرفته اند؛ بنابراین گزارش، گروه تخصصی کارآگاهان، در چند شاخه پلیسی و به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) ابتدا به چهره زنی سردسته‌های باند «گربه‌های وحشی» پرداختند و با کمک شاهدان عینی تصویر چهره نگاری «حسین - الف» (متهم به قتل) را ترسیم کردند.

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشیِ» مشهد

آنان سپس به چند شماره ناقص از پلاک موتورسیکلت هوندای قهوه‌ای رنگ رسیدند که هنگام وقوع جنایت مورد استفاده زورگیران آدمکش قرار گرفته بود. ردیابی و استعلام مالک موتورسیکلت، کارآگاهان را به فروشگاهی در منطقه ۱۷ شهریور مشهد کشاند، اما فروشنده اظهار کرد موتورسیکلت مذکور را به یکی از همکارانش در بولوار «امام خمینی (ره)» فروخته است. این گونه بود که دامنه تحقیقات کارآگاهان گسترده‌تر شد و در نهایت به جوانی به نام «محمد- خ» رسید؛ بنابراین گزارش، کارآگاهان زبده آگاهی که با رصد‌های اطلاعاتی دقیق گروه کارشناسان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به فعالیت‌های شبانه روزی خود ادامه می‌دادند، «محمد- خ» را در بولوار دوم طبرسی شناسایی کردند و او را زیر نظر گرفتند.

این جوان ۲۲ ساله ابتدا با دو نفر از دوستانش و برای مصرف مواد مخدر وارد منزلی شدند که پاتوق برخی از دزدان مخوف بود، اما ماموران او را تا شناسایی اعضای دیگر باند مخوف «گربه‌های وحشی» دستگیر نکردند تا این که بالاخره بعد از هشت روز عملیات ردزنی، هفت عضو اصلی این باند و همچنین سه جوان متهم به قتل امیر اسدی، شناسایی شدند. با تکمیل اطلاعات درباره مخفیگاه‌های اعضای باند، عملیات دستگیری با دستور سردار تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) و نظارت مستقیم قاضی کاظم میرزایی در حالی آغاز شد که این عملیات سه شبانه روز به طول انجامید و در این مدت کارآگاهان و مقام قضایی مجبور به بیدار خوابی بودند چرا که پس از برنامه ریزی و محاصره پوششی مخفیگاه‌های سارقان، عملیات دستگیری آنان در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گرفت.

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشیِ» مشهد

در این عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هفت تن از اعضای باند به همراه دو فرد افغانستانی که مالخر گوشی‌های سرقتی بودند، دستگیر شدند و به مقر پلیس آگاهی انتقال یافتند.

اعترافات وحشتناک

بررسی سوابق متهمان و اعترافات هولناک آنان نشان می‌داد پلیس با یک شبکه خطرناک تبهکاری روبه روست که در قالب گروه‌های دو یا سه نفره به زورگیری‌های خشن می‌پرداختند. آنان معترف شدند بیشتر زورگیری‌ها را در مناطق قاسم آباد و آزادشهر انجام داده اند و هر بار که برای زورگیری از مخفیگاه هایشان بیرون می‌آمدند چند نفر را با چاقو و قمه مجروح می‌کردند تا اموال شان را به یغما ببرند.

«گربه ستاره دار!»

یکی از اعضای باند که اشکالی مانند «ستاره» را روی دستش خالکوبی کرده است، توسط زنی مورد شناسایی قرار گرفت که هنوز هم از نزدیک شدن به او وحشت داشت. آن زن می‌گفت: آن‌ها با شکستن دستم، پول و ساعت و دیگر اموالم را سرقت کردند.

تحقیقات تخصصی سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد) و سرگرد وحید حمیدفر (افسر ویژه پرونده گربه‌های وحشی) بیانگر آن بود که اعضای این باند مخوف در مناطق میثاق، حجاب، اندیشه، پارک رازی، امامیه، دکتر حسابی، آموزگار، استقلال، وکیل آباد و ... دست به سرقت‌های هولناک توام با ضرب و جرح طعمه‌ها زده اند.

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشیِ» مشهد

طعمه‌ها چگونه انتخاب می‌شدند؟

اعترافات متهمان که ظهر پنج شنبه گذشته قاضی میرزایی را به پلیس آگاهی کشاند تا بررسی‌های تخصصی در حضور مقام قضایی صورت گیرد، به آن جا رسید که یکی از اعضای این باند در پاسخ به سوال قاضی ویژه قتل عمد درباره چگونگی انتخاب طعمه‌ها گفت: ما معمولا به سراغ افراد جوان و نوجوان می‌رفتیم، اما قبل از آن محدوده ارتکاب زورگیری را به دقت بررسی می‌کردیم تا در مکانی خلوت به طعمه حمله کنیم. با این حال، وقتی به بهانه پرسیدن سوال یا نشانی به او نزدیک می‌شدیم ابتدا ضربه کارد را بر شانه یا کتف او وارد می‌کردیم تا این گونه رعب و وحشتی ایجاد کنیم که کسی جرئت مقابله با ما را پیدا نکند و اگر کسی هم سر راهمان قرار گرفت با دیدن قمه خون آلود بترسد و فرار کند!

آنان همچنین اعتراف کردند گوشی‌های سرقتی را نیز به دو جوان افغانستانی می‌فروختند که هم اکنون دستگیر شده اند!

۸۰ فقره زورگیری

اعضای باند «گربه‌های وحشی» که هنوز با دستور قاضی میرزایی تحقیقات از آنان ادامه دارد، در حالی با تعدادی از مال باختگان در اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی روبه رو شدند که تاکنون حدود ۸۰ نفر، اعضای این باند را شناسایی کرده اند.

با درج خبر دستگیری اعضای این باند هنوز تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به اداره مبارزه با زورگیری و کیف قاپی، متهمان را مورد شناسایی قرار می‌دهند که تحقیق در این باره توسط گروهی از کارآگاهان با نظارت سرهنگ جعفریان ادامه دارد.

اعترافات ۳ عضو خطرناک باند

محمد، جواد و امیرحسین، سه عضو اصلی شبکه «گربه‌های وحشی» هستند که در ماجرای قتل جوان ۲۱ ساله نقش داشتند.

«محمد» (راکب موتورسیکلت) در اعترافاتی هولناک گفت: وقتی از طرف بولوار میثاق وارد امامیه شدیم، امیرحسین با دیدن دو جوان در پارک خطی، از من خواست به سوی آن‌ها بروم. وقتی آن جا رسیدیم، جواد و امیرحسین پیاده شدند و امیرحسین خطاب به آن جوان (مقتول) گفت: «سامان خله تویی که برای خواهرم در تلگرام پیام می‌فرستی؟» او با گفتن این جملات دیگر منتظر پاسخ نماند و ضربه کلنگی قمه را به شانه آن جوان وارد کرد و از او خواست گوشی تلفن اش را بدهد، اما وقتی با مقاومت او روبه رو شد به همراه جواد روی موتور پرید و از محل گریختیم. من آن‌ها را در میدان فهمیده پیاده کردم و به خانه خودمان بازگشتم! امیرحسین نیز در اعترافات خود ضمن اقرار به جنایت گفت: بعد از این ماجرا زورگیری‌های دیگری نیز انجام دادیم.

جواد نیز که نقش زیادی در زورگیری‌های خشن مشهد دارد، به قمه کشی و وارد آوردن ضربات هولناک به طعمه‌های خود در مناطقی مانند هاشمیه اعتراف کرد.

دستور ویژه دادستان

به دنبال دستگیری اعضای این شبکه مخوف، دادستان مشهد طی دستوری به قاضی ویژه قتل عمد، از وی خواست تا به جرایم زورگیری‌های اعضای این باند نیز در شعبه ویژه جنایی رسیدگی کند. در همین حال قاضی کاظم میرزایی با تقدیر از حمایت‌ها و دستورات ویژه قاضی صادقی (دادستان مشهد) بر ریشه یابی کامل اعضای این شبکه و دستگیری آنان تاکید کرد. قاضی ویژه قتل عمد ضمن قدردانی از سردار تقوی و همه عوامل پلیس آگاهی خراسان رضوی به ویژه نیرو‌های اداره جنایی به خراسان گفت: با ارسال پرونده‌های متهمان از شعبه‌های دیگر قضایی، تحقیقات در ابعاد مختلف درباره اعضای این باند به صورت گسترده ادامه می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به يك سال در زندان نرسيده با وثيقه آزاد ميشن و دوباره يك داستان وحشت انگيز براي مخاطبان رو مينويسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعتیاد از طاعون بدتره کی می خوان مسئولین فکر اساسی برای این بیماری مهلک بکنند؟

      • کیا

        احسنت و دقیقا درسته

      • متفکر

        نتیجه سیاست افغانی پروری دولت جهت افزایش جمعیت پارس

      • ایران بدون افغانی

        کمتر از اعدام یعنی مرگ عدالت. و همیشه ردپایی از افغانی ها هم بایددر این وحشی گریها باشه. اخراج افغانیها یعنی کم شدن جرم.

      • ب

        اون که تو عکس آخر دستشو گرفته به نرده سبز رنگ ، بزودی با وصیقه آزاد میشه و مرتکب قتل میشه

      • hassan.h

        قصاص(شکنجه قبل از مرگ) برایشان لازم است این شکنجه با شکنجه به منظور اعتراف گیری تفاوت می کند و در ملا عام باید مورد ضرب و شتم و تحقیر قرار بگیرند

    • بدون نام

      اینقد با اب و تاب گزارش ندین ۴تا جوون سوسول معتاد رو گرفتن دیگه بیدار خوابی نداره

      پاسخ ها

      • دراکولا تا به تا

        اونم بعد از هشتاد فقره دزدی!

    • بدون نام

      محلشون ندین خواهشا خورددرشت بالای دار

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      اینارو اعدام باید بکنند،اینها بی وجدان هستند

    • بدون نام

      زمان پیامبر هفتاد دست قطع شد دیگه کسی دزدی نکرد اگر ادعای ام القرای دارید احکام اسلام را اجرا کنید تا مردم ما تند پروانه بگردان بگردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستشون قطع شه که این بار گدا زیاد شه؟؟؟ با این نظرت

    • بدون نام

      کفتارهای لاشه خور، اعدام در ملأ عام حقتونه، تا برای بقیه درس عبرتی باشید......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا الان‌ چند نفر اعدام شدند؟ ایا چیزی عوض شد؟ وقتی جوان بیکاره و جامعه به سمت تجملات میره و این جوان احساس حقارت میکنه چنین کارهایی انجام میده.این خانه از پایبست ویران است.نمیدونم چرا مشهد اینجوری شده

    • نااشنا

      هر چه زودتر باید این حیوانات وحشی اعدام بشن.جلوی خونه والدین خودشون .نه در زندان.

    • مهدی

      اعدام!

    • بدون نام

      خیلی عجیبه صورتشان را پوشاندن که شاکیها نتوانند شناسایی کنند واقعا عجیبه نباید صورتشان راپوشاند این جنایتکاران را باید اعدام کرد یا ابد چون اگر زندان ببرندچند سال میرن زندان بعد آزاد میشن دوباره به کار کثیف خود ادامه میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضمن تقدیر وتشکر ازنیروهای زحمتکش این حیوانهای انسان نما را هرچه سریعتر اعدام کنید

      • ایران

        اخه آبرو دارن بنده خداها
        خخخخخخ

      • بدون نام

        با تشکر از پلبس و قضات اعدامشون کنید

    • رضا

      یعنی باید ی بلای به سر اینا اورد که واسه 10نفر دیگه درس عبرتی باشه

      تا فکر دست درازی به مال مردم رو نداشته باشه

      البته که این کار نشدنیه چون......

    • بدون نام

      تا بچه مردم نکشتن هیچ غلطی نکردین

      پاسخ ها

      • بیرانوند

        اینهارافقط بایدبازدن گرز به سرشان کشت،

    • بدون نام

      حتمن باید 80 نفرو ناکار کنن بعد دستگیر بشن؟ نمیشد این تحقیقات گسترده پلیس جان بر کف همون اول انجام میشد؟

    • امیری

      ادم وقتی این اتفاقها میخونه وحشت میکنه که توکشورظاهرا اروم اینجورادمهای پست رذل برای یه گوشی سرمایه یه خانواده که جوان ۲۱سالشان هست رامیکشن فقط اعدامشون کنید که دیگه کسی قلدری نکه

    • حمید موحد

      انشالله به اشد مجازات محکوم بشن امیدوارم با قید وثیقه و چند روزماندن در زندان ازاد نشن چون ترسشان ریخته و بکار های خلافشان باشدت بیشتری ادامه میدهند وشک نیست این جنایتکاران در بازجویی های بعدی توسط مامورین به جنایات و خلاف های بیشر اقرار خواهند کرد

    • بدون نام

      نمیدام چرا تو شهر مقدس مشهد چرا اینقدر جنایت می شود همه روز خبر قتل زورگیری تجاوز در تمام سایت ها به نام مشهد ثبت می شود واقعا چرا کارشناسی دقیق یا روان کاوی نمی کنند یا حداقل به بچه ها آموزش بدهند تا جلوی خیلی از اتفاق ها گرفته بشود چرا همیشه با آموزش مخلف هستیم اگر سند 2030 اجرایی شود در آیند جلوی خیلی از. جنایتها گرفته می شود

    • بدون نام

      يني تا حالا چرا نگرفتنشون و گذاشتن كار به ادم كشي برسه كه با ي حمله ضربتي دستگير كننشون جاي سوال داره!!!راست راست ميچرخيدن و تو روز روشن زورگيري ميكردن اب هم از اب تكون نميخورد

    • بدون نام

      يني تا حالا چرا نگرفتنشون و گذاشتن كار به ادم كشي برسه كه با ي حمله ضربتي دستگير كننشون جاي سوال داره!!!راست راست ميچرخيدن و تو روز روشن زورگيري ميكردن اب هم از اب تكون نميخورد

    • دارکوب

      وای بر ما که تو چنین مملکتی داریم زندگی میکنیم این پلیس تا الان کجا بوده این همه دزدی و رعب و وحشت ایجاد کردن اینکارها که یکروزه انجام نشده حتما صدها شکایت از قبل شده حتما باید یک انسان بیگناه کشته بشه که این آقایون شرلوک هلمز بیدار شن و کاراگاه بازی در بیارن و یک همچین باند مخوفی دستگیر بشن ؟ یه تکونی به خودتون بدید بجای فقط گزارش صحنه جرم ثبت کردن کارگاه منو دزد زد به خاک سیاه نشستم فقط اومدن یک گزارش نوشتن و رفتن سه سال میگزره دریغ از یک خبر

    • عمو حسن

      سلام علیکم من دست تمام نیروی انتظامی قضات محترم مسولین دولت را می بوسم خواهشم می کنم این جنایات کاران را فقط اعدام کنید تا مملکت گلستان شود

    • ش.ص

      چرا عکسشون رو نمی گذارید؟ مسخره ها

    • بدون نام

      وقتی پلیس دنبال بدحجابی هست

      دزدها قاتل ها مانور میدن

    • sep

      این کثافتا را باید روزی بهشون یه چاقو یا یه قمه بزنید که زجر بکشن مثلا روزی یه انگشت قطع کنیم اخر دست هم زنده زنده برن تو چرخ گوشت

    • بدون نام

      والله بیشتراین کارهاازفقرونداری وبیکاریه امااگرچندتاازاختلاسگران بزرگ رادرملاعام اعدام میکردندبقیه هم حساب کاردستشان میامدودزدی نمیکردندوثروت وکاربین مردم تقسیم میشدودیگراینطورجری نمیشدندکه این جنایات رابکنند

    • اکبر

      آقای دادستان ریشه یابی میخوای؟فقر بیکاری تبعیض رانت.. برخوردبدماموران

    • بدون نام

      مشهد خخخخخخ

    • بدون نام

      شهری که موسیقی حرامه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما اینجا کنسرت داریم ولی کنسرت وزین نه دلقک بازی

    • وطنم

      بازم مشهددددددددددددد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها فقط حوادث مشهد رو نشر میده هنوز نفهمیدی؟ضریب هوشیت خیلی بالاست

    • پرستش

      حیف جوونای کشورمون که به این راهها کشیده میشن هیچ کس دزد واراذل به دنیا نمیاد واقعا همه از بی پولی وبیکاری اینجوری بدبخت میشن وهیچوقت هم درست شدنی نیستن حتی با زندان وجریمه و شلاق توی زندان دو تا چیز بیشتر یاد میگیرن میان بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفته معتاد بودند

      • پرستش

        چرا اسم منو کپی کردی پرستش

    • بدون نام

      بعد ۸۰فقره زور گیری چند فقره قتل افتخار هم میکنند

    • موشی

      خدا لعنت تون کنه بچه ی بی پدر مادر و بی خانواده و معتاد کثافت ها

    • بدون نام

      چرا صورتشان نشون نمیدن ؟
      اگه جرم دیگه غیر از دزدی داشتن یه هفته شبکه های مختلف اعترفاتشون نشون میدادن

    • بدون نام

      این ...ها باید کل عمرشونو تو زندان بگذرونن
      آزاد کردنشون خیانت به انسانیته

    • بدون نام

      اين كثافتا را بايد اعدام كرد.

    • بدون نام

      چرا اینقدر دیر ؟۸۰فقره یعنی فعالیت حدودا۵ماهه ی این باند یعنی تا قبل از کشته شدن مقتول هیچ کس گزارش با پلیس نداده بود؟ واقعا فاجعه است؟

    • موشی

      خدا به پدر و مادرشون صبر بده

    • بدون نام

      جان ناموست از این مفلوکها اسطوره نساز گربه وحشی چیه بگو مشتی احمق و بیشعور که تن به کار نمیدهند و میخواهند یک شبه پولدار شوند:

    • بدون نام

      فردا همه رو ازادمیکنند

    • بدون نام

      خواهشا همه را یکجا وارد فاضلاب ابدیشان کنید

    • بدون نام

      پلیس جان تشکر اما سیرداغ اش را فکر کنم زیای روغن دادی:

    • رحمان

      خدا لعنتشون کنه

    • matin

      تف به اون شیری که از مادرتون خوردید امثال این کثافت هارو باید جوری به سزای اعمالشون برسونن ک درس عبرت بشه برای اونایی که با زور گیری امرار معاش میکنن

    • hadi

      خدا میدونه چقدر خوشحال شدم این کفتارهای کثیف به چنگال قانون گرفتار شدند
      خدا به خانواده اون مرحوم صبر بده

    • hadi

      خدا میدونه چقدر خوشحال شدم این کفتارهای کثیف به چنگال قانون گرفتار شدند
      خدا قوت به تمام دستگاههای قضا و نیرو انتضامی که این موشهای کثیف رو پیدا کردند
      خدا به خانواده اون مرحوم صبر بده

    • بدون نام

      بازهم مشهد در میان است بلوار دوم طبرسی
      بلافاصله نیروی قهرمان انتظامی اقدام کرده که تا حالا اوناییکه اومدن شده ۸۰ فقره
      چرا حالا چهره رو مخفی کردن مگه قرار بر شناسایی عمومی نیست

    • نااشنا

      باید جنازه این هارو اتش زد

    • بدون نام

      تمام لاشخورهای فاسد را در دم اعدام کنید تا عبرتی باشد برای دیگران .....

    • بدون نام

      اخه خیلی عجیب است که صورت این جور آدمهای خلاف کاررا می پوشانند یعنی چه ؟؟؟ ما هم امنیت نداریم وهیچ کس پیگیر نیست این کارها یک قاضی با شعور وجدان داری لازم دارد مثل این قضیه خدا سلامتی به این جور ما موران وقضات بدهد

    • پرهام

      خیلی .. هستن باید زجر کش شن

    • نادر

      یک سال حبس می کشند بعد هم آزاد می‌شوند چه فایده ای داره

    • بدون نام

      این ها باید تویه جلسه دادگاه حکم اعدام بگیرن, چنین آدمهایی بایدفقط اعدام بشن

      پاسخ ها

      • منظور

        دقیقا چند وقت پیش دوتا زور گیر را تو تهران گرفتم که با موتور بودن با قمه از کسی که از عابر بانگ پول گرفته بود درگیر شدن فیلمش هم در شبکه های مجازی و تلویزیون گذاشته شد به چند ماه نکشید هر دونفر را اعدام کردن فکر کنم اینها را ظرف چند روز باید در صورت اثابت از نظر دادگاه به اعدام محکوم شوند نرود میخ اهنگین بر سنگ فقط اعدامو محو از روی زمین

    • بدون نام

      اگه یه زن بی حجاب بود صورتشو نشون میدادند ولی اینها مصونیت دارند کفتار های کثیف فقط اعدام البته ریشه این مشکلات هم شناسایی بشه

    • بدون نام

      پلیس کجا بوده موقه قمه کشی فقط زوم کردن روی تار موی زنان تف به امنیت

    • بدون نام

      اگر اعدام نشوند بدانید که مشهد که حرم امام رضاع دیگر امن نخواهدبود

    • بدون نام

      اعدام‌کنید اراذل رو

    • بدون نام

      بازم مشهد؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      با تشکر از عوامل نیروی انتظامی فقط اعدام مجرمین در حضور مردم

    • کاربر۶۶۶۶۶۶

      اعدام همه باندبهترین راه حل برای امنیت جامعه و خلاص کردن خود اعضا این باند از زندگی نکبت بار.

    • بدون نام

      جلو چش ننه باباهاي بي مسئوليتشون اعدام کنيد تا ياد بگيرن بچه هاشونو درست بار بيارن،ول نکننن تو جامعه معتادو جانيودزد بشن

    • بدون نام

      سگ های وحشی

    • بدون نام

      فقط اعدام البته قبلش از خجالتشون دربیان.اره داداش قبلش باید تاوان بدن نامردا

    • علی

      ما ها مردم خیلی سطحی نگر شدیم آخه انصاف هم خوب چیزیه اینقدر در ایران اختلاسهای و دزدی های میلیاردی میشه اونوقت بخاطر چند تا گوشی بیایند اعدامشان کنند.اگر اینطور است هشتاد میلیون ما همه دزدیم هر روز از دیگری دزدی میکنیم خواسته یا ناخواسته پس تکلیف ما چیست باید دست یا پایمان را قطع کنند یا در ملاء عام همه را اعدام کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج