اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۲۹۳۳
۳۳ نظر
۵۰۰۰
۳۳ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: شکایت کردم، یک قدم به عقب برنمی‌گردم

برانکو به یکی از دوستان نزدیکش در ایران اعلام کرده قطعاً از باشگاه شکایت کرده و می‌خواهد جدا از تمام مطالباتی که داشت، غرامت بگیرد و باشگاه را محکوم کن.

خبرآنلاین: برانکو ایوانکوویچ قبل از شروع دوران بدنسازی از پرسپولیس رفت و سپس جار و جنجال‌ها شروع شد. پشت‌سر هم مصاحبه‌های آنچنانی انجام داد و رسماً نام ایرج عرب را به زبان آورد تا او را مقصر تمام این اتفاقات معرفی کند. این موضوع با جنجال‌های زیادی همراه بود و کار تا جایی پیش رفت که حرف شکایت علیه برانکو مطرح شد. برخی از هواداران پرسپولیس البته با این سیاست نیز مخالف بودند زیرا اعتقاد داشتند بعد از ۴ سال ثبت اتفاقات خوب، به جای آنکه مجسمه برانکو را بسازند، می‌خواهند از او شکایت کنند.

سپس اخبار دیگری به گوش رسید. اول اینکه گفتند شکایت پرسپولیس از برانکو نیست، بلکه آن‌ها از باشگاه الاهلی عربستان شکایت دارند و از سوی دیگر، پولی که قرار بود به این مربی کروات بدهند، خرج تقویت تیم این فصل و پرداخت پیش‌قرارداد به گابریل کالدرون شد. این خبرها، برانکو را بیش از گذشته شاکی و عصبانی کرد تا او تصمیم نهایی را بگیرد: «از پرسپولیس شکایت می‌کنم!» و این پایان ۴ سال خاطره‌سازی برای سرخپوشان بود.

اسناد شکایت برانکو از پرسپولیس، درست مثل لحظه عقد قرارداد او با باشگاه الاهلی عربستان، هرگز به صورت تصویری و رسمی منتشر نشد. ماجرا نیز به جلسه وکیل برانکو با نمایندگان باشگاه پرسپولیس در استانبول مربوط است. آن‌ها در یک هتل شیک در کشور ترکیه با هم ملاقات کردند، اما مذاکرات به خوبی پیش نرفت زیرا پرسپولیسی‌ها به نماینده برانکو گفتند تا تکلیف جدایی این مربی که تحت قرارداد باشگاه بوده، مشخص نشود، پولی داده نمی‌شود و بعد هم اعلام کردند از باشگاه الاهلی به فیفا شکایت شده و هر قدر از این باشگاه، غرامت نصیب پرسپولیس شود، به برانکو می‌دهند.

موضوعی که عصبانیت سرمربی سرخپوشان را چندبرابر کرد و او بار دیگر، مصاحبه‌های آتشین خود را آغاز کرد. برانکو به وکیل خود دستور داد به سرعت زمینه‌های شکایت از باشگاه پرسپولیس را فراهم کند و حتی یک روز را هم از دست ندهد، اما هیچ سند و مدرکی در مورد شکایت برانکو از باشگاه رونمایی نشد.

به همین علت، نزدیکان به پرسپولیس می‌گویند نه تنها مدرک و خبری از شکایت برانکو در دست نیست، بلکه پرسپولیس از پروفسور شکایت می‌کند تا هم از او غرامت بگیرد، هم از باشگاه الاهلی که این مرد کروات را هوایی کرد!
این شایعه به گوش برانکو رسید و او در پیامی، جواب پرسپولیسی‌ها را داد. برانکو که بارها اعلام کرده بود به خاطر هواداران، برای تسویه حساب و توافق بدون دردسر با باشگاه پرسپولیس صبوری به خرج می‌دهد، به یکباره به این نتیجه رسید که باید کار را یکسره کند.

برانکو به یکی از دوستان نزدیکش در ایران اعلام کرده قطعاً از باشگاه شکایت کرده و می‌خواهد جدا از تمام مطالباتی که داشت، غرامت بگیرد و باشگاه را محکوم کند زیرا آن‌ها رفتار خوبی با این مربی نداشتند و بعد از ۱۲ ماه، فقط ۲۰ درصد از کل طلبش را پرداخت کردند.

ایوانکوویچ حتی پیام فرستاده که حتی یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کند و هیچ دلیل و منطقی وجود ندارد که بخواهد مقابل آدم‌هایی مثل ایرج عرب که قصد شکایت از او را دارند، کوتاه بیاید. این شروع یک ماجراجویی بزرگ و جدید است آن هم در حالی که هفته قبل خبر رسید عرب به دنبال نماینده‌ای است تا مذاکرات با برانکو را آغاز کرده و با این مربی کروات به توافق برسد، اما هنوز این شانس برایش به وجود نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      دمت گرم
      نباید به این لنگیهای آشغال رحم کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارع اما خود اون مردک دلال هم ادم پول پرست و بیخودیه

      • م ج ج

        برین پی کارتون شما چند ساله که فقط جشن تولد بازیکنانتون میگیریدوبس آرز

      • م ج ج

        برین پی کارتون شما چند ساله که فقط جشن تولد بازیکنانتون میگیریدوبس آرز

    • بدون نام

      عجب فرهنگ غلطی توی فوتبال این مملکت جاافتاده

    • بدون نام

      آخی چقدر ناراحت شدم

    • کاک بهرام

      اگر از مربی داخلی استفاده کنید و پول به خارجی ها ندهید نمیشه؟ در این زمان مردم ما در رنج و سختی هستن و نباید اینقدر از بیت المال بیهوده خرج کرد . ببینید همین پولی که به یک مربی خارجی میدهید باهاش میشه برای چند جوان شغل ایجاد کرد ؟ چند تا جوان را میشه فرستاد خانه بخت ؟ شما دارید از حق کسانی حیف و میل میکنید که خیلی هاشون شب سر گرسنه زمین میزارن . میدونم شما به این حرفها اعتقادی ندارید و به این صحبت ها بخندید ولی توی تنهایی خودتان به این مسائل هم فکر کنید . الان مردم ما از نظر معیشت وضعیت خوبی ندارن و شما نباید در این شرایط برای فوتبال یا هر ورزش دیگه اینقدر بریز و بپاش بکنید . حالا میخواد برای بازیکن و مربی تیم باشگاهی باشه یا حتی برای مربی تیم ملی . چون معادل آنها را در کشورمان داریم و با هزینه خیلی خیلی پائینتر. به امید تفکر درست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم فقط مربی خارجی نیست پول زیاد در فوتبال باعث مافیای فوتبال شده مگر شریفی یا دیگران چه فوتبالی ارایه میکنند که ملیاردی پول میگیرند به قول دادکان باید بازیکنان را رتبه بندی کرد وپول در حد معقول به آنها داد مثلا ماهی بیست ملیون نه ماهی سیص چهارصد ملیون وقتی فقر در این کشور بیداد میکند حقوق دریافتی کارگر وبازنشسته حدود دو تا سه ملیون است وزیر خط فقر هستند وهمیشه شرمنده زن وبچه هایش است سالی دو کیلو گوشت نمیتواند بخرد و به جای یک زندگی راحت مرگ تدریجی دارد جلوی این ریخت وپاش را حداقل در این فوتبال مافیایی بگیرند

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      هرچه دلال کروات بگه ۳ سال سلطانی فر سه تا جام براش تقدیم کرد برای لنگ شاخ شده

    • بدون نام

      من پرسپولیس دو اتیشه هستم اگر آقا سلطانی فر نمی بود برانکو مافیای کثیف عمرا روی جام نمی دید

      پاسخ ها

      • اخلاص

        آره جون خودت تو کیسه دوآتیشه هسی هرچی کالدرون بگه

      • بدون نام

        دروغ نگو،دروغگو
        چون 100% تماشاچیهای پرسپولیس،آقا برانکو رو دوست دارن

      • ج

        آب رابریزآنجایی که میسوزد کیسه کش...

      • بدون نام

        کاملا مشخصه پرسپولیسی هستی خخخخخخ ابو بریز همونجا که بد سوخته

    • x

      سه بار قهرمانت کردند حالا پولم میخوای ازشون

    • بدون نام

      شکایت نکن برانکو ما داغونیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه اون دلال فرق نداره اون پول و میبنه مگه ندیدی واسه پول همه تون و سرکار گذاشت و سر از تیمی دراورد که نه تنها خود تیمش با پرسپولیس رقیبه بلکه کشوری رو هم انتخاب کرد که دیگه داستانش با ایران معلومه

    • @

      من نه پرسپولیسی ام نه استقلالی. ازهمون اول ( مربیگری تیم ملی 2006 )میدونستم که این آقا مرد نیست . از ترسش بعداز جام جهانی نیومد ایران تا آقایون رفتند مالیاتش رو هم پرداخت کردند. (البته اون موقع (2006 آلمان)دل و جرئت این کارارو هم نداشت. از کریمی و دایی و... بعضی بازیکناش هم حرف شنوی داشت) سواد فوتبالی که نداره روانشناسه فقط بلده با دلالی و زیرزیرکی وبا همین مصاحبه های مسخره اش کارشو پیش ببره و در ظاهر خودشو خوب جلوه بده. با همین کاراش دودستگی تو فوتبال ایران درست کرد که بیشترین ضربه رو هم به تیم ملی زد . کلی امیدوار بود مربی تیم ملی بشه . وقتی دید نشد آنچه که میخواست. زد زیر همه چیزو بخاطر پول بیشتر گذاشت و رفت دنبال دلال بازیش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری موافقم

      • بدون نام

        تو خیلی زور زدی که خودتو بی طرف نشون بدی ولی اون ذات کیسه کشیت تو کل متن تابلو بود و فکر نکن با رفتن برانکو سوزش و خارش تموم شده نه اتفاقا تازه شروع شده و تا لیگ شروع نشده برو چند کارتن پماد بگیر چون مصرف پماد به دلیل استفاده زیاد کیسه کشا و وجود تحریم سخت گیر میاری

    • علی

      کاش برانکو شکایت کنه بینی بعضیا رو زمین بماله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو تو دیگه کی هستی ؟مردک دلال از تیمش شکایت کرده این خوشحاله ..جیره خوار اجنبی دلال کروات

    • gromis

      کیسه های آبی ، فشار عقده زده بالا ها

    • رضا

      هرچی برانکو بگه خخخخخخ

    • بدون نام

      اگر اثبات شود که وزیر ورزش در قهرمانی پرسپ‌ولیس نقش داشته هر سه جامی که پرسپولیس با باج و تاج و وزیر ورزش گرفته باید پس داده و سه میلیون دلار هم جریمه باید به فیفا بدهد.

    • بدون نام

      ما یک دلار هم بتو نخواهیم داد خیلی نمکنشناسی بودی تو عربستان با اولین شکست اخراجت میکند و عمر مربیگری ت تمام خواهد شدپیرمرد

    • الیاس

      من یک استقلالی هستم هرچیدبودبرای پرسپولیس زحمت کشید خواهشن بریدرضایتش بگیرین تابیشترازاین آبروی کشورمون نبرده

    • بدون نام

      مرتیکه دلال پست

    • بدون نام

      هر چ برانکو بگه پولشه حقشه باید بهش بدن پس بهش بدید تا تیم ب لیگ 1 نرفته

    • بدون نام

      خوش استقبال و بد بدرقه

    • آرش

      لعنت بر پدرت

    • قاسمی

      این اجنبی دروغ گفت ایران را فقط به خاطر پول میخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس(قبلی ها )اونو رودارکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج