جاباما
۸۹۳۴۶۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال بدون بازیکن بزرگ گرفتار می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بدون ستاره و بازیکنان بزرگ در پیچ و خم لیگ گرفتار خواهد شد.

خبرگزاری مهر: ایوب اصغرخانی در خصوص ارزیابی اش از شرایط این روزهای استقلال گفت: وضعیت استقلال با حضور استراماچونی، بازی های تدارکاتی و تمرینات منظم بسیار خوب است. شاید مشکل بزرگ استقلال رفتن نزدیک به ۱۰ بازیکن از این تیم است. همیشه شاید این تیم در پایان فصل دو یا سه بازیکن را از دست می داد اما امسال تعداد زیادی از بازیکنان از این تیم رفتند که این می تواند برای استقلال دردسرساز شود.

وی تاکید کرد: البته آبی پوشان بازیکنان جوان خوبی به خدمت گرفتند و با توجه به اینکه استراماچونی یک مربی حرفه ای است و به نظم و انضباط اهمیت خاصی می دهد این جوانان می توانند با حمایت هواداران شرایط خوبی به وجود بیاورند تا استقلال بتواند فصل خوبی را برخلاف سال های گذشته شروع کند.

اصغرخانی در خصوص انتقاد برخی کارشناسان که می گویند آبی پوشان این فصل بازیکن بزرگ ندارند، گفت: این موضوع مهمی است که مدیران استقلال باید حواسشان به آن باشد. همیشه این تیم هر وقت بدون بازیکنان بزرگ بوده گرفتار شده و اگر در این فصل هم استقلال بدون ستاره کارش را آغاز کند در پیچ و خم لیگ گرفتار می شود. بنابراین نیاز است چند بازیکن بزرگ و باتجربه کنار جوانان این تیم باشد تا تلفیق این دو ضامن موفقیت استقلال باشد.

وی با انتقاد از نبود یک دروازه بان خوب کنار حسین حسینی گفت: استقلال به یک دروازه بان باتجربه دیگر نیاز دارد. اگر قرار باشد با همین روند کارش را انجام دهد حسین حسینی انگیزه های خود را از دست می دهد زیرا رقیبی برای خود نمی بیند که بخواهد تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

البته نبود یک دروازه بان دیگر باعث خواهد شد اگر اتفاقی برای حسینی افتاد آبی پوشان بدون یک دروازه بان باتجربه می مانند زیرا باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند و این مستلزم آن است که استقلال بتواند به یک دروازه بان خوب دیگر را به خدمت بگیرد. بنابراین اعتقاد دارم برای اینکه دروازه استقلال در امان باشد و حسینی انگیزه هایش را از دست ندهد.حضور یک دروازه بان خوب و شش دانگ برای استقلال الزامی است.

وی در پایان و در خصوص انتظار هواداران برای قهرمانی با استراماچونی گفت: هواداران استقلال باید صبور باشند، سال گذشته می توانستیم قهرمان شویم اما در چند هفته پایانی اشتباهات شفر باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم. البته استراماچونی کار سختی را در پیش دارد ولی اعتقاد دارم با حمایت هواداران و تلاش جدی بازیکنان قهرمانی استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظور شماها از بازیکن بزرگ چیه؟ بازیکنی که 4 متر قدش باشه!!!! خفه شید دیگه

    • بدون نام

      منظور شماها از بازیکن بزرگ چیه؟ بازیکنی که 4 متر قدش باشه!!!! خفه شید دیگه

    • بدون نام

      قاسم هدادی فر هافبک خوبی برای استقلال

    • بدون نام

      قاسم هدادی فر هافبک خوبی برای استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج