۸۹۳۸۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تکاپوی شیاطین سرخ در آخرین ساعات نقل و انتقالات

منچستریونایتد در تابستان جاری تصمیم گرفته سر و سامانی به خط دفاعی‌اش بدهد و با تمدید قرارداد داوید دخه‌آ و هزینه ۱۳۰ میلیون پوندی برای خرید آرون ون‌بیساکا و هری مگوایر به نظر می‌رسد اوضاع بهتری در فصل آینده داشته باشد.

فرهیختگان: منچستریونایتد در تابستان جاری تصمیم گرفته سر و سامانی به خط دفاعی‌اش بدهد و با تمدید قرارداد داوید دخه‌آ و هزینه ۱۳۰ میلیون پوندی برای خرید آرون ون‌بیساکا و هری مگوایر به نظر می‌رسد اوضاع بهتری در فصل آینده داشته باشد.

در حالی که فردا شب مهلت نقل و انتقالات در لیگ انگلیس به پایان می‌رسد هنوز هم اوله‌گنار‌سولشر در تکاپو برای خرید بازیکنان جدید و تعیین‌تکلیف چند ستاره تیمش ازجمله روملو لوکاکو و پل پوگباست. از سوی دیگر در ۴۸ ساعت اخیر خبرهایی مبنی‌بر ابراز تمایل شیاطین سرخ برای خرید کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام شنیده می‌شود تا او به‌عنوان هافبک بازی‌ساز راهی اولدترافورد شود.

خرید یک 10 کلاسیک

نگاهی به استراتژی سولشر در یونایتد در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد او علاقه زیادی به بازیکنان سرعتی دارد. نفراتی چون آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد و همچنین خرید جدید این تیم، دنیل جیمز نقش مهمی در دیدارهای پیش‌فصل یونایتد داشته‌اند. با این حال نیاز به یک هافبک طراح که توانایی خلق موقعیت برای مهاجمان و ارسال پاس‌های نهایی را داشته باشد در تیمش احساس می‌شود.

خوان ماتا شاید تنها بازیکنی باشد که در این تیم می‌تواند چنین نقشی ایفا کند اما در ۳۱ سالگی نمی‌تواند فشار دو بازی در هفته را تحمل کند. البته نفراتی چون پوگبا و الکسیس سانچز می‌توانند تا حدی در این نقش بازی کنند اما قطعا قرمزها نیاز دارند که در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک شماره ۱۰ کلاسیک باشند.

سولشر هفته‌ها برای خرید برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون و پائولو دیبالا از یووه تلاش کرد اما به نظر می‌رسد حضور آنها در اولدترافورد منتفی شده و این بار در حالی که چند ساعت تا پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده به سراغ اریکسن رفته‌اند که می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد چراکه تنها یک سال از قراردادش با اسپرز باقی‌مانده و این باشگاه برای فروش او مشکلی ندارد و سابقه حضورش در لیگ برتر می‌تواند امتیاز مثبتی برای او و یونایتد باشد. البته تنها مساله‌ای که در این میان وجود دارد این است که تاتنهام ترجیح می‌دهد او را به جای اینکه به یکی از رقبای خود بفروشد به یک باشگاه خارجی واگذار کند.

اینتر - لوکاکو؛ بالاخره نهایی می‌شود؟

مورد دیگری که سران یونایتد در این ساعات باقی‌مانده باید حل کنند تعیین‌تکلیف لوکاکو و پوگباست. هر دوی این بازیکنان به صراحت خواستار جدایی از جمع شیاطین سرخ شده‌اند اما با این تفاوت که سولشر برای فروش مهاجم بلژیکی تیمش مشکلی ندارد اما در مورد پوگبا تلاش می‌کند تا او را به ماندن راضی کند. لوکاکو در هیچ کدام از بازی‌های پیش فصل من‌یو به میدان نرفت و در حال حاضر در بروکسل و به همراه تیم اندرلخت تمرین می‌کند تا درنهایت تیم بعدی‌اش مشخص شود.

از ابتدای تابستان جدایی او مشخص بود و به نظر می‌رسید اینتر مقصد بعدی این ستاره بلژیکی خواهد بود اما پیشنهاد پایین نرآتزوری از سوی یونایتد رد شد و پیشنهادهای یوونتوس نیز برای معاوضه او با بازیکنانی نظیر دیبالا و مانزوکیچ درنهایت به نتیجه نرسید.

البته لوکاکو تا پایان ماه جاری میلادی برای جدایی فرصت دارد چراکه نقل و انتقالات در اروپا تا آن زمان قابل انجام است اما یونایتد اگر می‌خواهد با پول فروش او جانشینی مناسب بخرد باید تا فردا شب تکلیفش را مشخص کند. مهاجمان فعلی قرمزها ازجمله رشفورد، گرین‌وود و مارسیال توانایی بازی به‌عنوان مهاجم هدف را دارند اما تجربه لازم برای این پست را ندارند و نمی‌توان روی آنها برای یک فصل کامل حساب باز کرد.

پوگبا دیگر دردسر سولشر در این تابستان بوده و او که صراحتا از علاقه‌اش برای تجربه چالشی جدید در تیمی دیگر سخن گفته بود هنوز موفق به ترک اولدترافورد نشده است. یووه و رئال دو مشتری اصلی او بودند اما به نظر نمی‌رسد با پولی که یونایتد برای فروش او درخواست کرده، این دو تیم شانسی برای خرید او داشته باشند.

آخرین پیشنهاد رئالی‌ها پرداخت ۲۷ میلیون پوند به‌علاوه خامس رودریگز بود اما در مدل مورد نظر سولشر جایی برای نفراتی چون خامس یا گرت بیل وجود ندارد و چنین پیشنهادهایی قبلا هم از سوی این تیم رد شده است. در این شرایط به نظر می‌رسد او حداقل یک فصل دیگر با پیراهن شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.

جدایی یک یا 2 مدافع

در خط دفاعی به نظر می‌رسد این تیم پس از مدت‌ها به ثبات لازم خواهد رسید و با خرید هری مگوایر از لستر که به‌عنوان گران‌ترین مدافع تاریخ راهی منچستر شده، زوج او و لیندلوف انتخاب نخست سولشر در پست مدافع وسط خواهند بود. در این شرایط احتمال دارد از بین نفراتی چون کریس اسمالینگ، فیل جونز، مارکوس روخو و الکس توانزبه، یک یا دو نفر فروخته شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج