اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۳۸۴
۱ نظر
۵۰۵۶
۱ نظر
۵۰۵۶
پ

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

بی‌شک شاید شما هم اگر به مشکلاتی مانند تغییر مزه دهان و یا خستگی و یا بوی بد پا دچارشده باشید، درمان آن‌ها برایتان سوال برانگیز باشد اما حرفه‌های جدیدی در دنیای پزشکی وارد شده است که به مبهم‌ترین سوالات و بیماری‌های شوا پاسخ می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران: بی‌شک شاید شما هم اگر به مشکلاتی مانند تغییر مزه دهان و یا خستگی و یا بوی بد پا دچارشده باشید، درمان آن‌ها برایتان سوال برانگیز باشد اما حرفه‌های جدیدی در دنیای پزشکی وارد شده است که به مبهم‌ترین سوالات و بیماری‌های شوا پاسخ می‌دهد.

۱. پزشک چشایی

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

شاید شما هم به محض خوردن فلفل و یا شکلات و آبنبات و... مزه دهانتان تغییر کند و برخی از آن‌ها را دوست داشته باشید و به برخی حساسیت داشته باشید اما امروزه دکترانی در زمینه چشایی و طعم می‌توانند بر اساس حش چشایی مشکلات پوست و مو و هزاران مشکل دیگر را در شما درمان کنند.

۲. پزشک ازدواج

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

مسئله ازدواج از نظر روحی و روانشناسی به قدری گسترده است که رشته‌های تحصیلی پزشکی امروزه تنها به این مسئله اختصاص داده شده است و دانشجویان با گرفتن تخصص و فوق تهصص در این رشته بسیاری از مسائل ازدواج از دید پزشکی را درمان می‌کنند.

۳. پزشک خون و رگ

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

در آزمایشگاه‌ها خون گرفتن از بیماران به دانشجو‌ها و یا کارآموز‌ها اختصاص دارد اما در دنیای پزشکی نوین امر حجامت و یا خونگیری پزشک مخصوص به خود را دارد که با شناسایی رگ هر فرد بهترین مکان برای خون گرفتن را شناسایی می‌کند و بیماران با مراجعه به پزشک خون و حجامت می‌توانند بیماری‌هایی نظیر خستگی و ضعف و... را درمان کنند.

۴. پزشک خواب

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

سیکل خواب امری مهم در سلامت هر فردی محسوب می‌شود و در دنیای پزشکی امروزه پزشکان خواب با شناسایی خواب توسط مانیتورهای دیجیتالی کیفیت خواب هر فرد را بررسی می‌کنند و این پزشکان به سالمندان برای درمان خر و پف و بیماری‌های مختلف بسیار کمک می‌کنند.

۵. پزشک شیر

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

دنیای پرمشغله امروز باعث شده است تا والدین وقت کمتری برای نوزادان خود بگذارند و مشاغل بیرون از منزل سبب شده است تا در خانم‌ها گاهی نوزادانشان را از شیر دادن محروم کنند.
شیشه شیرهای مدرنی طراحی شده است که توسط پزشک کنترل می‌شود و برای مراحل مختلف رشد کودک مناسب با حرکات دهان و زبان در ماه‌های اول طراحی شده‌اند و این امر تحولی در روش شیر دادن به نوزادان است و می‌داند کودکان چگونه بزرگ می‌شوند.

۶. پزشک بوی پا

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

بوی بد پا یکی از مشکلاتی است که اغلب افرادی که پا‌هایشان به مدت زیادی در کفش است تجربه می‌کنند اما پرشکان زیادی امروزه با گرفتن تخصص در این زمینه پزشکی به کمک درمان بیماری‌های سمومی و عفونی بدن آمده‌اند.

۷. دندانپزشک حیوانات

عجیب ترین تخصص های پزشکی در دنیا

اهمیت و رسیدگی به حیوانات خانگی و حیواناتی نظیر گاو و گوسفند و... تنها به واکسن زدن و شستشو و... محدود نمی‌شود بلکه دندانپزشکی که یکی از حرفه‌های مهم و پیشرفته در دنیای پزشکی است به کمک حیوانات نیز آمده است و پزشکان با گذراندن مراحل مختلف در این رشته به کمک درمان بیماری‌های نهفته در حیوانات می‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پزشک خواب رو پایه هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج