جاباما
۸۹۴۹۲۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیفا ۱۹ و سوپر ماریو، پرفروش‌ترین بازی‌های ۲۰۱۹

بر اساس آمار‌های بخش سرگرمی مؤسسه‌‌ی GFK دو بازی FIFA ۱۹ و New Super Mario Bros. U Deluxe بیشترین فروش فیزیکی را در قاره‌ی سبز در سال جاری تجربه کرده‌اند. در این آمار‌ها میزان فروش بر روی تمامی پلتفرم‌ها بر اساس جدول‌های فروش هفتگی و همچنین داده‌های رسمی محاسبه شده است.

دیجی کالا مگ: بر اساس آمار‌های بخش سرگرمی مؤسسه‌‌ی GFK دو بازی FIFA ۱۹ و New Super Mario Bros. U Deluxe بیشترین فروش فیزیکی را در قاره‌ی سبز در سال جاری تجربه کرده‌اند. در این آمار‌ها میزان فروش بر روی تمامی پلتفرم‌ها بر اساس جدول‌های فروش هفتگی و همچنین داده‌های رسمی محاسبه شده است.

فیفا ۱۹ و سوپر ماریو، پرفروش‌ترین بازی‌های ۲۰۱۹

بازی فیفا ۱۹ در کشور‌هایی چون دانمارک، ایتالیا، لهستان، پرتغال، روسیه، اسپانیا، سوئد و انگلستان رتبه اول را از لحاظ میزان فروش داشته است، در حالی که در کشور‌هایی چون اتریش، فرانسه، آلمان و سوئیس بازی سوپر ماریو بیشترین فروش را تجربه کرده است. نکته عجیب و جالب این آمار‌‌ها مثل همیشه بازی GTA V است، بازی‌ای که ۶ سال بعد از عرضه کماکان می‌تازد و در ۵ کشور ذکر شده در بالا جز‌‌ء ۳ بازی برتر از لحاظ فروش قرار دارد.

فیفا ۱۹ و سوپر ماریو، پرفروش‌ترین بازی‌های ۲۰۱۹

بازی‌هایی مثل Red Dead Redemption ۲، Minecraft، Days Gone و Mario Kart ۸ Deluxe نیز در بین ۱۰ بازی برتر این لیست حضور دارند.

باید این نکته را در نظر گرفت که اولا در این آمار تنها فروش فیزیکی در نظر گرفته شده و فروش دیجیتالی محاسبه نشده است و دوما اینکه این آمار‌ها از تمامی کشور‌های اروپایی جمع آوری نشده‌اند بلکه تنها این آمار نشان دهنده‌ی میزان فروش در کشور‌هایی است که در بالا به آن‌ها اشاره شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج