۸۹۵۳۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حال عمومی مصدومان قله سبلان مساعد است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل آخرین وضعیت جسمی مصدومان حادثه سقوط کوهنوردان در یخچال شمالی کوه سبلان را مساعد عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد غریبانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل آخرین وضعیت جسمی مصدومان حادثه سقوط کوهنوردان در یخچال شمالی کوه سبلان را مساعد عنوان کرد و اظهار داشت: روز شنبه ١٩ مرداد و به دنبال اعلام گزارش سقوط دو نفر از کوهنوردان حاضر در یخچال شمالی قله سبلان نیروهای امداد کوهستان جمعیت هلال احمر آن منطقه فورا اعزام شدند.

وی بیان کرد: بلافاصله بالگرد امداد هوایی اورژانس استان نیز با پرواز بر فراز قله اقدام به فرود در اطراف پناهگاه کرد تا عملیات انتقال مصدومان تسریع یابد اما به لحاظ وضعیت جوی و وزش باد شدید و در پیش بودن تاریکی و نیز تاخیری که به دلیل سختی عملیات انتقال مصدومان از نقطه یخچال وجود داشت امکان ادامه حضور بالگرد در منطقه میسر نشد و متعاقب آن اکیپ‌های آمبولانس اورژانس مشکین‌شهر با حضور در منطقه شابیل و پس از تحویل گرفتن مصدومان از امدادگران هلال احمر اقدام به انتقال مصدومان به بیمارستان مشکین‌شهر کردند.

غریبانی با اعلام وضعیت مساعد جسمی این کوهنوردان افزود: یکی از این مصدومان در حال حاضر مرخص و مصدوم دیگر به جهت شکستگی های اندام در حال مداوا می باشد که حال عمومی وی نیز رضایت بخش است.

رییس استان اورژانس استان اردبیل با اشاره به اینکه همه ساله در منطقه سبلان با بروز چنین حوادث ناگوار مواجه هستیم از لزوم افزایش آموزش ها،هماهنگی ها و اقدامات مشترک امدادی مطابق با اصول و قواعد امدادی بین هیئت های کوهنوردی و تیم های امدادی اورژانس و هلال احمر تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج