جاباما
۸۹۷۶۷۹
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

شانس‌های اصلی اسکار ۲۰۲۰

ایفای نقش واکین فینیکس در نقش شخصیتی که در گذشته هیث لجر آن را بازی کرده بود، او را در بین شانس‌های اسکار قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: ایفای نقش واکین فینیکس در نقش شخصیتی که در گذشته هیث لجر آن را بازی کرده بود، او را در بین شانس‌های اسکار قرار داده است.

شانس‌های اصلی اسکار ۲۰۲۰

به نقل از ایندیپندنت، واکین فینیکس برای ایفای نقش جوکر از بخت‌های اصلی دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر مرد محسوب می‌شود. هیث لجر که در گذشته این نقش را بازی کرده بود، برای این نقش جایزه اسکار را بعد از مرگش دریافت کرد!

این فیلم سینمایی در دو جشنواره مهم، از جمله جشنواره فیلم ونیز در اواخر این ماه نمایش داده خواهد شد و بعد از آن هم در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اولین اکران خود در آمریکای شمالی را پشت سر می‌گذارد. در فیلم سینمایی «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس، فینیکس در نقش یک دلقک به نام آرتور فلک بازی می کند که شکست خورده و بعد از دیوانه شدن به جرائم‌ روانی دست می‌زند.

در حالی که فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کمیک شانس بالایی برای حضور در جشنواره‌های مهم سینمایی در فصل جوایز ندارند، «جوکر» از شانس‌های اصلی این جشنواره محسوب می‌شود. در حال حاضر واکین فینیکس بالاترین شانس را برای کسب جایزه دارد و بعد از آن نیز تام هنکس با فیلم «روزی زیبا در محله» حضور دارد. تارون اگرتون نیز برای ایفای نقش التون جان در فیلم سینمایی راکتمن، شانس بعدی این جایزه است.

در بخش بهترین فیلم سینمایی نیز، فیلم سینمایی درام خانوادگی «داستان ازدواج» محصول نتفلیکس که بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون و آدام درایور دارد، بیشترین شانس را به خود اختصاص داده است. فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» نیز شانس بعدی خواهد بود.

در بخش بهترین بازیگر زن، این منبع هنوز شانس‌های اصلی را عنوان نکرده؛ اما محتمل‌ترین‌ها پنه لوپه کروز برای فیلم «رنج و افتخار»، نیکول کیدمن برای فیلم «عدالت و برابری» و هلن میرن برای فیلم «دروغگوی خوب» خواهند بود.

نامزد‌های نهایی اسکار در روز‌های نزدیک به برگزاری مراسم که در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۰ (۲۰ بهمن) برگزار می‌شود، اعلام خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      هنرمند ارجمند و بازیگر توانا سرکار خانم نیکول کیدمن ، به پاس یک عمر دستاورد حرفه ای شما درعرصه سینمای ملل ، سپاس .

    • آیدا

      فقط اومدم به اون فردی که زیر پست های نیکول کیدمن خودش را عاقل و طرفدارای نیکول کیدمن را احمق خطاب می کند بگم شما که عاقل هستید اگر یکم در اینترنت سرچ کنید می فهمید که این تام کروز بود که به خاطر ساینتولوژی و اینکه نیکول نمیخواست جزو این مکتب خرافاتی باشد نیکول رو طلاق داده است نه نیکول.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا سلام منو به نیکی برسون

    • آیدا

      نیکول هم بزرگترین افتخاراتش را بعد از تام کروز به دست آورده.منم اگر با منطق شما و ادبیات شما بخوام پیام بدم میتونم بگم تام کروز جونتون با نیکول کیدمن گلدن گلوب برده و بدون او تمشک طلایی بدترین بازیگر رو برده.پس بهتره دیگه نیکول کیدمن رو همردیف بازیگری مثل بهاره رهنما نیارید وقتی هیچی نمیدونید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج