جاباما
۸۹۸۵۸۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

«پوچارلی – استقلال» شاید وقتی دیگر!

استقلال باز هم سراغ پوچارلی رفته است. سه روز پیش و در مصاحبه‌ای که مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد، عنوان شد او و استراماچونی در صحبتی که با هم داشتند، قرار شده یک هافبک بازیساز یا مهاجم دوم خارجی را به تیم اضافه کنند.

خبرورزشی: دهم مرداد سال جاری بود که برای اولین بار عنوان شد بازیکنی به نام پوچارلی از سری A ایتالیا کاندیدای حضور در این تیم شده است. استراماچونی خیلی روی این هافبک بازیساز حساب باز کرده بود و امید می‌رفت این فوتبالیست مومشکی جای خالی آیاندا پاتوسی را در استقلال پر کند.

مدیر برنامه‌های پوچارلی در همان برهه با استقلال مذاکرات مثبتی هم داشت ولی از آنجا که قیمت این بازیکن خیلی زیاد بود و مسائلی هم در راه حضورش در تهران به وجود آمد رسماً اعلام شد پوچارلی به تهران نمی‌آید.

«پوچارلی – استقلال» شاید وقتی دیگر!

حتی در همان برهه از قول یکی از مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد او رقم بالایی (نزدیک به یک میلیون دلار) درخواست کرده و گفته، چون از سری A می‌آید، باید این مبلغ را به او بپردازند، اما پس از مذاکراتی که از طریق مدیر برنامه‌هایش با باشگاه استقلال داشت، وقتی شنید استقلال توان پرداخت این رقم را ندارد کلاً قید حضور در کشورمان را زد و گفت اصلاً دوست ندارد به تهران بیاید.

اما روز گذشته بار دیگر این خبر منتشر شد که استقلال باز هم سراغ پوچارلی رفته است. سه روز پیش و در مصاحبه‌ای که مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد، عنوان شد او و استراماچونی در صحبتی که با هم داشتند، قرار شده یک هافبک بازیساز یا مهاجم دوم خارجی را به تیم اضافه کنند.

البته مدیر باشگاه حرفی از پوچارلی نزد ولی از روز گذشته بار دیگر بحث حضور این بازیکن در استقلال به طور جدی مطرح شده است.

در همین راستا با یکی از نزدیکان به تیم حرف زدیم که وی با اشاره به اینکه دوست ندارد اسمش در این گزارش برده شود، تأکید کرد پوچارلی به استقلال نمی‌آید!

این فرد آگاه معتقد بود اگر هم قرار بر حضور این بازیکن در استقلال باشد قطعاً تخفیف زیادی داده، چون رقم قبلی درخواستی اش ۸۰۰ هزار دلار بود که باشگاه قاطعانه گفت نمی‌تواند این رقم را به وی بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگ باری کن دو میلیونی می گیرد استقلال یک میلیون دلار چرا نمی توند

    • بدون نام

      لنگ باری کن دو میلیونی می گیرد استقلال یک میلیون دلار چرا نمی توند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج