۸۹۸۷۰۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش کنایه‌آمیز نیمار به هواداران پاری‌سن‌ژرمن

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پاسخ انتقادات هواداران این تیم فرانسوی را داد.

خبرگزاری تسنیم: در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ مطرح شده است و حتی مسئولان باشگاه بارسلونا برای بازگرداندن این بازیکن با مدیران پاری‌سن‌ژرمن وارد مذاکره شده‌ اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. رئال مادرید هم گفته می‌شود دیگر مشتری جدی این مهاجم برزیلی است اما پاریسی‌ها تنها در صورتی با جدایی این بازیکن ۲۷ ساله موافقت خواهند کرد که پیشنهاد نقدی حداقل ۲۲۲ میلیون یورویی دریافت کنند.

نیمار که این فصل هنور برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان نرفته به اقدام اخیر هواداران این تیم که در بازی اول PSG در رقابت‌های فصل جدید لوشامپیونه فرانسه از وی انتقاد کردند و خواهان بیرون انداختن این ستاره برزیلی از ترکیب پاریسی‌ها شدند، واکنش نشان داد.

ستاره پاری‌سن‌ژرمن با انتشار نقل‌قولی از باب مارلی، خواننده سرشناس جامائیکایی در بخش استوری حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در پاسخ به منتقدانش نوشت: «مردم وقتی خودِ واقعی‌شان هستند، مورد تنفر قرار می‌گیرند و وقتی شخصیتی ساختگی دارند دیگران عاشق‌شان می‌شوند».

نیمار که دو فصل پیش پس از فعال شدن بند فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن، نوکمپ را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کرد، در دو فصل اخیر ۵۱ گل در ۵۸ گل به ثمر رسانده است. این ستاره بزریلی در مقاطع پایانی هر دو فصل اخیر با مصدومیت‌های جدی هم روبه‌رو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امی

      این نیمارهمه روکلافه کرده ازبس میگه میرم این تیم واون تیم آخرش همه روسکته میده تاکی کسی هم نیست ترتیبشوبده مردیم بابا تاکی عذاب وناراحتی

    • امی

      این نیماخان فوتبالی نیست و همه ش دنبال پوله کاش مثل علی دایی ورضاعنایتی وامیرقلعه نوکی وجلال مجیدی بازیکنان باغیرت تواین فوتبال جهان پیدامیشد

    • سامی

      51گل در۵۸گل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج