۹۰۲۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
پ

رفتن زنان به استادیوم مساله کشور است؟

از رفتن زنان به استادیوم تا ضرورت مبارزه با فساد و نتایج اقدامات دیپلماتیک دولت از محورهای مهم مطرح شده در برخی تریبون های نماز جمعه بود.

خبرآنلاین: خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز،کرمان، کن و دماوند تا حدی تحت تاثیر اقدامات دیپلماتیک و برجامی دولت طی چند هفته اخیر بود. انتخابات مجلس یازدهم هم از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه تبریز به مانند خطبه های چند هفته قبل خود بازهم به آن پرداخت و هشدارها و توصیه های لازم را داشت. مبارزه با فساد و اقدامات قوه قضاییه هم از نگاه ائمه جمعه دور نمانده بود.

فرانسه می خواهد نقش پلیس خوب را بازی کند، باید مراقب بود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: یکی از موارد تقوا، تقوای اقتصادی است. حقوق بین مردم باید عادلانه تقسیم شود. تقوای اقتصادی در هر زمان برای مسلمانان ضروری است. رونق اقتصاد و تولید، همگانی کردن رفتار اجتماعی، گسترش علم، مجاهدت برای اقتدار جمهوری اسلامی همگی امر به معروف است.

آنگونه که مهر گزارش کرده است؛ وی گفت: تضعیف نظام اسلامی، تضعیف فرهنگ اسلامی، تضعیف اقتصاد جامعه، تضعیف علم و فناوری و... منکر است. امر به معروف و نهی از منکر نظام را جوان نگه می دارد و عامل پایداری نظام و پیروزی مسلمین است.

وی گفت: تذکر لسانی که توصیه رهبر انقلاب نیز است، وظیفه همگانی است. بعداز تذکر به یک فرد، دیگر منتظر نتیجه اش نباشیم. عده ای متاسفانه درگیر می شوند. تذکر لسانی وظیفه ما است و نتیجه اش بر عهده حکومت است. از مصادیق تقوا، تقوای سیاسی است. همه باید در این تقوا دقت کنند. اگر در جامعه سیاست واقعی پیاده نشود، جامعه رو به نابودی می رود و ابرقدرت ها بر این جامعه مسلط می شود.

آل هاشم سپس در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: نماینده ای می خواهد به مجلس برود، باید حلم داشته باشد. باید متانت داشته باشد. نباید در روزهای خوش مغرور و در روز ناخوش عصبی باشد.

وی در خصوص حجاب نیز گفت: حجاب یک موضوع شرعی است و باید ابتدا در ادارات و سازمان ها این موضوع رعایت شود.

وی به نشست جی هفت نیز اشاره داشت و گفت: این یک بازی و سناریوی فریب جدید است که فرانسه می خواهد نقش پلیس خوب را بازی کند و متوسل شدن آمریکا به اروپایی ها نشان از ضعف آمریکا است. از دولت مردان می خواهیم فریب دشمنان را نخورده و رهنمود های رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای احقاق حق مردم تلاش کنند. این روز ها زمزمه هایی شنیده می شود که در حاشیه بعضی دیدارها دوباره مذاکره شود که رهبر انقلاب فرمودند هیچ مذاکره ای انجام نخواهد شد.

مبارزه با فساد فارغ از جناح بندی های سیاسی باشد

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی هم ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن تسلیت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست، گفت: شهیدان رجایی و باهنر چهره هایی پاک و نجیبی که بسیار عادل و پاک بودند و الگوی دولتمرد جهادی و اسلامی هستند اینها را از دست ما گرفتند.

بنا به گزارش مهر وی ادامه داد: هفته دولت را بر دولتمردان و بر همه دولتمردان تبریک می گویم اما باید توجه داشته باشیم دولتمردان وقت خود را صرف حاشیه ها نکنند و مبتلا به حاشیه ها نشوند و کار به خصوص در راستای و معیشت در دستور خود قرار بدهند.

وی گفت: هم دولت و دلتمردان باید مراقب حاشیه ها باشند هم آنهایی که از دولت به معنای خاص خارج هستند باید مراقب باشند که ورود به حاشیه ها نکنند رهبری به صراحت مصادیق این حاشیه ها را بیان کردند، هرکسی که شنید حجت بر او تمام است.

وی گفت: مبارزه با فسادها امروزه یکی از مصادیق مهم نهی از منکر است اصولا در هر محیطی فساد رخنه کند یا ضعف مراقبین یا ضعف برخورد کنندگان با فساد است.

وی با اشاره به اینکه مراقبت از فساد در گام اول باید دولت باشد تا بستر برای فساد فراهم نشود ما به هر دلیل رخنه ای اتفاق افتاد دستگاه قضایی باید عادلانه و قاطعانه برخورد کند، بیان داشت: مردم باید منتظر برخورد قاطعانه باشند و مطبوعات باید مراقبت کنند و فضا را به سمتی ببرند تا گفتمان مغشوش نشود همچنین مبارزه با فساد باید نتیجه آن را به صورت محسوس در سطح جامعه احساس کنیم، مبارزه با فساد جناحی نیست چرا که می تواند در هر جناحی رخ دهد.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب مبارزه با فساد باید استمرار داشته باشد، عنوان داشت: مبارزه با فساد نباید بخش و یا جزئی را بگیرد بلکه مبارزه باید در همه ابعاد وجود داشته باشد و کسانی که فساد می کنند نباید احساس امنیت کنند.

رفتن زنان به استادیوم و برگزاری کنسرت مسئله اصلی کشور است؟

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی نیز در خطبه های نماز جمعه طرح موضوع ضرورت استعفای دولت توسط برخی جریان ها را خسارت بار و فرصت سوز دانست.

او در بخشی دیگر از خطبه های خود بیان داشت: موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی و برگزاری کنسرت ها مسئله اصلی کشور نیست چرا که برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت های اصلی به حاشیه سازی می‌پردازند و برخی مسئولین گفتمان مبارزه با فساد را سیاسی می کنند.

مخالفت با رمزارزها جوانان نخبه را دچار مشکل کرده است

حجت الاسلام یحیی صالح نیا هم در خطبه های نماز جمعه کن با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: نظام اداری درکشور در ترازا نقلاب اسلامی نیست و برای مردم شفاف و عادلانه نبوده و قدرتمند نیست.

رفتن زنان به استادیوم مساله کشور است؟

بنابر گزارش مهر، صالح نیا افزود: فرارهای مالیاتی زیاد است، به عنوان مثال در زمانی که لبو فروش از کارت خوان استفاده کرده ولی ۹۸ درصد پزشکان به دلیل عدم پرداخت مالیات از کارت خوان استفاده نمی کنند و فقط ۲درصد پزشکان ثبت نام کرده اند، باید بدانیم، فرار مالیاتی در چه مرحله ای است. گلوگاه های فساد ،تصدی گری دولت بر اقتصاد، صدور مجوز های بی حساب، خصوصی سازی های بدون توجیه همه این ها دور زدن قانون، دین و مردم است.

امام جمعه کن افزود: وقتی همه جهان دنبال رمز ارزها هستند، برخی از همین مسئولین به مخالفت با رمز ارزها می پردازند و انبوهی از جوانان نخبه را دچار مشکل می کنند، در حالی که خود مسئولین به طور جدی مشغول تولید این ارزهای دیجیتال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا میشه با استادیوم و کنسرت کاری نداشته بایشید خواهشا میشه؟؟؟!! آخه به شما چه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقوق زنان قطعا مساله کشوره ولی الان شده حقوق داف ها.یه مشت نر هم افتادند دنبال قضیه:)

      • بدون نام

        واژه داف معنی زیبایی نداره آنقدر از این واژه برای خانما حالا هر خانمی استفاده نکنید

      • بدون نام

        داف یعنی موجود جنسی.زنی که مدام در حال آرایشه و اینو وظیفه خودش می دونه دافه

    • بدون نام

      این بازیکنهای به درد نخور ایرانی با اون تیمهای آشغال ارزش وقت تلف کردن نداره بازیهای اروپا کجا بعد مال ما کجا

    • بدون نام

      بیخود نیست وضع مملکتمون اینطوری شده

    • بدون نام

      ی بوم و چند هوا ؟؟ با بچه ها میشیم هشتاد میلیون اونوقت صد میلیون صدا داریم و دو میلیارد مدیر مملکت. چه خبره ؟

    • ناصری

      دغدغه رفتن خانم ها به استادیوم که تا حدودی منطقیه و چیزی نیست! از بدو روی کار آمدن دولت، اصلی ترین دغدغه شون، قهرمان کردن تیم حکومتی لنگ بوده و هست! خودتون که استحضار دارن!

    • بدون نام

      یکی از مسائل کشور است، مسائل را باید تک تک و در حد توان حل کرد

    • یعقوب

      خواهشمندم اینقدر تن شهدای عزیز رادرقبر نلرزانید تا تقی به توقی خورد میروید سروقت شهدا ازخودتان مایه بگزارید خدا همه ما راعاقبت بخیر کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      کشور هیچ مشکل دیگه ای نداره که به ورزشگاه رفتن خانما گیر میدین؟ به کنسرت رفتن گیر میدین؟؟؟ بابا ول کنید مردم خسته شدن دیکه از این چرندیات

    • رضا صفری

      راست میگن رفتن خانومها به ورزشگاه مساله کشور نیست الان بزرگترین گرفتاری و مشکل کشور لابد حفظ حجاب اجباری خانومهاست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوچرخه وموتورسواری چطور.

    • بدون نام

      نه مجلس نه دولت حرفاتونو گوش نمیدن.

    • بدون نام

      نه رفتن زنا اصلا مساله نیست، فقط حجاب مساله هست که اگه حل بشه تمام مشکلات کشور حل میشه به امید خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • m

      فیلتر کردن تلگرام مسئله مهم کشور بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      حجاب زنان تو خودرو شخصی الان اولویت کشوره؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      بازی جدید دولت برای جمع کردن رای مردم عادی.دستاورد دولت از نظر اقتصادی در این 6سال چیست؟کارشناسان دولت اول به این سوال پاسخ بدهند بعد برن سر استادیوم.ایا با استادیوم رفتن خانم ها مشکل تورم حل میشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر چرت نگو

    • عبدالرحمن

      تقریباگ هیچی نگفته اند فقط نمیدونم اینهمه هزینه برای چیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج