جاباما
۹۰۲۶۴۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

بادامکی: تراکتور می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

حسین بادامکی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در فصل جاری نمی‌تواند موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کند.

خبرگزاری تسنیم: حسین بادامکی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: چیزی که در پرسپولیس احساس می‌شود این است که هنوز تفکرات کالدرون در این تیم جا نیفتاده و انتظاراتی که هواداران دارند، برآورده نشده است. به نظرم باید به تیم زمان بدهیم تا شاید اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد.

وی در مورد اینکه احساس می‌شود پرسپولیس هنوز شادابی فصل گذشته را ندارد، گفت: ما در تمرینات نیستیم که ببینیم بازیکنان چطور تمرین می‌کنند، ولی قطعاً کادرفنی باید با بازیکنان بیشتر کار کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظر او این تیم زیر نظر کالدرون می‌تواند موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کند یا خیر؟»، گفت: من فکر نمی‌کنم این پرسپولیس مثل سال گذشته موفق باشد، چون توقعات از آن زیاد است و همه انتظار قهرمانی مجدد دارند. با توجه به اینکه نفرات اصلی پرسپولیس حفظ شده و بازیکنان قدیمی آن هم دوباره به این تیم بازگشته‌اند، فکر می‌کنم کار سخت است. نباید با یک شکست از تیم انتقاد کرد، اما فکر می‌کنم باید نوع بازی تیم تغییر کند.

بادامکی که سابقه کار با دنیزلی را دارد، در مورد تیم تراکتور نیز یادآور شد: تراکتور تیم پُرمهره‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. به خصوص میمبلا بازیکن خارجی این تیم خیلی خوب کار می‌کند و مشخص بود بازیکن توانمندی است. دنیزلی علاقه به فوتبال هجومی دارد و هنوز نتوانسته سیستمش را در تراکتور پیاده کند، ولی قطعاً این تیم با توجه به نفرات، کادرفنی و هوادارانی که دارد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترتر نمیتونه ونمیزاره تاج ،بیخودی امیدوارشون نکن بعداز هفده بازی وچندسال مسابقه! یه گل شانسی زدن اونم دوتا بازیکن جلو دید علی بیرو رو گرفتن وحاج صفی یاشناس ویا اقبال شوت کرد

      پاسخ ها

      • تیم ما

        داداش جلو دید منقاروند رو همون منقار خودش میگیره ربطی به بازیکنا نداره

      • محمد محمدی

        پارسال چی میگی که گل سالم افساید گرفتن.مرد باش حرف حق بزن

    • بدون نام

      انشالله قهرمان هم میشه به لطف خدا

    • بارانا

      اصلا تیم پرسپولیس تراکتور را در ورزشگاه ازادی شکست میدهد

    • بدون نام

      صددرصد پرسپولیس قهرمانه

    • مرتضوی

      آقای بادامکی اینجوری صحبت نکن این گل را از عرب دریافت کردیم اگر کمال الا جراحی نمی کرد بعد از تعطیلی لیک جراحی میکرد تامجبور نمشویم علیشاه بگذاریم جای نورالهی ونورالهی جا کمال بازی بدیم تا کمال نیاد سر جای خودش مطمین باشید باز مشکل پیدا میکنیم پارسال هروقت کمال نبود مشکل داشتیم تراکتور اینقدر هم میگید سر نبود اوسهل انکاری علیشاه بود که ساده گرفت اونهم اونجوری گل بزنه

    • بدون نام

      اقای چغلکی بنگر وحرف بزن جوجه اخر پاییز. می شمارند پرسپولیس قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج