جاباما
۹۰۳۷۸۶
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

تشویق سه دقیقه‌ای برای متری شش و نیم در ونیز

کارگردان و بازیگران «متری شیش‌ونیم» پس از نمایش فیلمشان در ونیز به سوالات حاضران در سالن درباره سختی‌های نقشی که ایفا کردند و دغدغه‌ای که باعث ساخت این فیلم شد پاسخ دادند.

خبرآنلاین: ساعتی قبل نمایش فیلم «متری شیش ونیم» در کاخ جشنواره ونیز با حضور سعید روستایی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و هومن بهمنش برگزار شد. بعد از پایان فیلم تماشاگران سه دقیقه سازندگان فیلم را تشویق کردند و عوامل به سوالاتی درباره فیلم پاسخ دادند.

سعید روستایی درباره علت ساخت «متری شیش‌ونیم» گفت: ««کشور ما به‌خاطر منطقه جغرافیایی که دارد در موقعیت حساسی قرار گرفته. ما همسایگانی داریم که بیشترین مقدار مواد مخدر در جهان را تولید می‌کنند و اعتیاد کاملا شکل جدیدی به خودش گرفته و این فیلم بر اساس یک قصه شکل نگرفت بر اساس یک دغدغه اجتماعی شکل گرفت.»

تشویق سه دقیقه‌ای برای متری شش و نیم در ونیز

پیمان معادی هم درباره سختی‌های بازی در نقش صمد گفت: «ما ۵ماه فیلمبرداری می‌کردیم و خیلی لوکیشن سختی داشتیم. بعضی روزها در معرض هفتصد، هشتصد معتاد واقعی کارتن‌خواب بودیم که اینها بیماری‌هایی داشتند و ما باید در نزدیکی اینها کار می‌کردیم. سخت‌ترین بخش کاری من این بود که نقشی را بازی می‌کردم که حساسیت‌های خیلی ویژه‌ای داشت و برای اولین‌بار ما سعی کردیم با ارائه تصویر یک پلیس واقعی خط قرمزها را ردکنیم و این خیلی سخت بود و با مشکلات زیادی روبرو می‌شدیم و اصلاحیه‌های زیادی در این بخش داشتیم. این سخت‌ترین ویژگی نقشی بود که من بازی می‌کردم.»

نوید محمدزاده هم در ادامه در پاسخ به همین سوال گفت: «همانطور که در فیلم دیدیم، نقش من خودش را کشته بود و وقتی لبه استخر او را می‌بینیم، مثل یک بچه توی آب خوابیده. وقتی می‌رود جلو و زنده‌اش می‌کنند یک امیدی به زندگی پیدا می‌کند و مثل شیری در قفس دارد همه تلاشش را انجام می‌دهد و وقتی می‌بیند واقعا نمی‌تواند کاری بکند هرچه به انتها می‌رسیم انگار پیر شده، انگار آرام شده و در پایان در جایی او را می‌بینیم که باید به لحاظ فیزیکال مرگ آن آدم باشد و مابینش تلاش و زندگی باشد.»

فرهاد اصلانی دیگر بازیگر این فیلم هم در پاسخ به سوالی درباره نقشش گفت: «فکر می‌کنم قسمت آسان کار به من افتاد. چون به نظر می‌رسد این روزها قضاوت کردن کار آسانی شده و سختی کار بیشتر روی دوش دوستان من بود.»

«متری شیش‌ونیم» در بخش افق‌های جشنواره ونیز با فیلم‌های دیگر به رقابت می‌پردازد. پیش از این در سال ۲۰۱۷ نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» که در همین بخش به نمایش درآمده بود برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره در بخش افق‌ها شده بود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
تشویق سه دقیقه‌ای برای متری شش و نیم در ونیز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا فیلم عالی و معنا داری بود

    • بدون نام

      آقای محمدزاده شمام یه کراواتی، پاپیونی می زدی خوش تیپ تر می شدیا

    • بدون نام

      فرهاد اصلانی یک چیز دیگس.استاد مطلق

    • بدون نام

      ای ول
      همیشه موفق باشید

    • بدون نام

      خداروشکر,چقدر مایه مباهات هستید,من بادیدن این تصاویر خیلی احساس غرور کردم,زنده باشید همه عوامل حرفه ای متری شیش ونیم ,موفق وموید باشید

    • بدون نام

      افرین وجودتون باعث افتخار همه ایرانیان است پایدار باشین و در پناه خداوند یکتا و همیشه باعث سربلندی ایران

    • بدون نام

      زنده باد

    • منشوری

      به نظر من سه دقیقه تشویق هم کم بود . چون برای اولین بار ریشه های فساد و راههای دور زدن قانون در نیرویهای انتظامی و قوه قضائیه را با ظرافت بی نظیر که از فهم سانسورچی های وزارت ارشاد دور بود به نمایش گذاشته شد .

    • بدون نام

      این فیلم عالیه
      حتما ببینید

    • یاغیش

      دست تک تکشون درد نکنه .من زیاد اهل فیلم دیدن نیستم اون روز وقتی شانسی چند لحظه نگاه کردم دیگه نتونستم دل بکنم تا آخرش من و مجذوب خودش کرد. یعنی فیلمی در این حد تاثیرگذار ندیدم.

    • امین

      واقعا حق یک ساعت دست زدن داشت نه سه دقیقه. احسنت. چقدر زیبا و حرفه ای ساخته شد عااااااااااالی

    • بدون نام

      اونوقت جایزه فجر رو دادن به شبی که ماه کامل شد یه مشت داور ...

    • بدون نام

      هزاران بار تبریک به کلرگردان موفق کشورمون سعید روستایی و عوامل درجه یکش از اقایون معادی و محمد زاده و اصلانی
      من فیلم های ابد و یک روز و مغزهای کوچک زنگ زده و متری شیش و نیم رو دیدم واقعا بازی این عوامل باعث شد که من که از این جور موضوعات فیلم فرارییم و ترجیح میدم فیلم شادتری ببینم , هر کدوم از اونها رو دو بار دیدم یه جورایی فکر میکنی از بس طبیعی بازی میکنن شبیه مستند سازی شده
      واقعا دست مریزاد به همه شما که مثل همیشه درخشان بودید
      موفقیت روز افزونتون ارزوی همه مردم ماست

    • پونه

      باعث افتخار بودین،سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج