۹۰۴۰۱
۱۰۶ نظر
۸۹۴۰
۱۰۶ نظر
۸۹۴۰
پ

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید

با افزایش انواع بیماری‌ها، مشکلات جنسی نیز بیشتر دیده می‌شود وباعث شده مصرف دارو‌های ناتوانی جنسی درجامعه و آقایان افزایش پیدا کند. از طرفی خجالت باعث می‌شود حتی موضوع را از پزشک خود پنهان کنند و از سوی دیگر این کار می‌تواند جانشان را به خطر بیندازد!

برترین‌ها: امروزه با افزایش آمار انواع بیماری‌ها، استرس‌ها و تنش‌ها، مشکلات جنسی نیز روز به روز بیشتر دیده می‌شود. این موضوع باعث شده مصرف دارو‌های ناتوانی جنسی در جامعه و به‌خصوص آقایان بیش از هر زمانی افزایش پیدا کند.

از طرفی خجالت و شرمندگی باعث می‌شود افراد به صورت مخفیانه از این دارو‌ها استفاده کرده و حتی موضوع را از پزشک خود پنهان کنند و از سوی دیگر این کار می‌تواند جان شان را به خطر بیندازد! اگر می‌خواهید با منافع و مضرات ۳ داروی شایع سیلدنافیل (ویاگرا)، تادالافیل و واردنافیل آشنا شوید حتما این مقاله را بخوانید.

ناتوانی جنسی یک علامت است!

ناتوانی جنسی درواقع علامتی از یک بیماری است. شایع‌ترین علت آن مسائل روحی و روانی مثل افسردگی، اضطراب شدید و ... است، اما برخی بیماری‌های ارگانیک هم باعث این ناتوانی می‌شوند که در رأس شان بیماری‌های غدد جنسی و هیپوفیز قرار دارند.

درواقع غدد جنسی تحت کنترل هیپوفیز قدامی فعالیت می‌کنند. حال چه در غدد جنسی (بیضه در آقایان و تخمدان در خانم ها) مشکل وجود داشته باشد و چه غدد جنسی عملکرد خوبی داشته باشند و هیپوفیز که باید فرمان را به غدد جنسی بدهد مشکل داشته باشد، فرد دچار اختلال در قوای جنسی می‌شود.

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید

مشکل‌تان اولیه است یا ثانویه؟

درواقع بیماری‌هایی که باعث ناتوانی جنسی می‌شوند یا به صورت اولیه در خود بیضه هستند یا ثانویه هستند، اولیه مثل فردی که سرطان بیضه داشته و بیضه‌هایش را در آورده‌اند یا فردی که به دلیل یک بیماری شیمی درمانی شده و شیمی درمانی سلول‌های بیضه‌اش را از بین برده است یا برعکس، خانمی که سرطان رحم داشته، رادیوتراپی شده و با برق تخمدانش از کار افتاده است بنابراین بیماری‌های اولیه، بیماری‌های خود تخمدان یا بیضه هستند.

بیماری‌های ثانویه نیز بیماری‌هایی هستند که هیپوفیز را درگیر می‌کنند و از بالا فرمان به غدد جنسی نمی‌رسد؛ مثل فردی که «پرولاکتینوما» دارد و میزان پرولاکتین بدنش بالا می‌رود و دچار ناتوانی جنسی می‌شود.

اعتیاد آور نیستند، اما ...

دارو‌های موسوم به دارو‌های تقویت جنسی اعتیاد آور نیستند، اما مشکل این است که، چون بیماری اولیه را درمان نمی‌کنند وقتی فرد این قرص را می‌خورد اثرات مثبتی می‌بیند و متاسفانه بعد از مدتی همان اثرات مثبت هم دیگر دیده نمی‌شود و فقط عوارضش به‌وجود می‌آید. نکته خیلی مهم این است که این دارو‌ها فقط برای چند ساعت نیاز فرد را مرتفع می‌کنند تا بتواند رابطه جنسی‌اش را برقرار کند، اما بیماری‌اش درمان نمی‌شود و، چون نیازش برطرف می‌شود دیگر دنبال درمان نمی‌رود.

برای مثال فرد یک تومور در هیپوفیز مغزش دارد که اوایل کوچک است و با دارو کاملا قابل درمان است منتهی، چون به پزشک مراجعه نمی‌کند و فقط از این دارو‌ها استفاده می‌کند، اوایل نیازش برطرف می‌شود، اما موقعی بیماری‌اش را می‌فهمد دیگر این تومور آنقدر بزرگ شده است که به دارو جواب نمی‌دهد.

مصرف خودسرانه و خطر سکته

مشکلی که در جامعه امروز داریم این است که غیر از بیماری‌های اولیه برخی ناتوانی‌های جنسی روحی روانی نیز وجود دارد. برای مثال افراد معتاد به مواد مخدر یا افرادی که الکل مصرف می‌کنند ممکن است دچار این ناتوانی شوند. متاسفانه این افراد شنیده‌اند که دارو‌هایی برای ناتوانی جنسی وجود دارد و بدون تجویز پزشک به داروخانه می‌روند و آن‌ها را تهیه می‌کنند.

در رأس این دارو‌ها ویاگرا یا سیلدنافیل بود که بعد‌ها دارو‌های دیگر مانند تاداگرا یا تادالافیل و ... نیز به بازار آمدند. این دارو‌ها پرخونی موضعی ایجاد می‌کنند، منتهی این پرخونی نه تنها در ارگان جنسی است بلکه می‌تواند در مغز، قلب و عروق هم باشد.

برای همین است که وقتی افراد این دارو‌ها را می‌خورند دچار سردرد‌های شدید و فشارخون‌های خیلی بالا و درمواردی هم پارگی عروق می‌شوند. درواقع فرد فقط می‌خواهد یک رابطه جنسی معمولی برقرار کند، اما از آن طرف ممکن است دچار خونریزی مغزی شود و سکته مغزی کند، به خصوص در فردی که بیماری قلبی دارد و از قرص‌های باز کننده عروق مثل نیتروکانتین استفاده می‌کند و همچنین در کسانی که انواع تنگی عروق مثل تنگی عروق کرونر قلب، تنگی عروق مغز، تنگی عروق شرایین کلیوی و تنگی عروق اندام تحتانی دارند، مصرف این دارو‌ها ممنوع است و عوارض خیلی زیادی دارد.

آقایان تادالافیل را بیشتر ترجیح می‌دهند

تادالافیل، سیلدنافیل و واردنافیل هر سه باعث می‌شوند عروق پرخون شوند و به این ترتیب خون را داخل عضو جنسی کشیده و باعث پرخونی آن می‌شوند. تادالافیل تاحدودی نسبت به سیلدنافیل تاثیرگذاری بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر توسط آقایان ترجیح داده می‌شود. از طرفی با مصرف تادالافیل برخلاف سیلدنافیل احتمال دیدن رنگ آبی و سبز به عنوان یکی از عوارض جانبی وجود ندارد. درحال حاضر بیشتر در بازار سیلدنافیل با دوز ۵۰ تا ۱۰۰ موجود است و ممکن است پزشک از نصف یک قرص ۵۰ میلی‌گرمی تا دوز ۱۰۰ میلی گرم را برای بیمار تجویز کند، اما بیشتر از آن نباید یک بار در روز استفاده شود، زیرا احتمال وقوع عوارض بالا می‌رود.

نکته مهم اینکه مصرف خودسرانه دارو اصلا پیشنهاد نمی‌شود، علت آن نیز عوارض و ممنوعیت‌های مصرف دارو است.

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید

این‌ها چه عوارضی دارند؟

از عوارض شایع‌تر این دارو‌ها می‌توان به سردرد، درد عضلانی، گرفتگی بینی، قرمز شدن پوست صورت و بدن، داغ شدن بدن، مشکلات خواب، احساس ناخوشایند در معده، اسهال و عطسه اشاره کرد. علائم ناشایع‌تر آن نیز درد مثانه هنگام ادرار، درد شدیدتر در معده، خارش پوستی و حالت گز گز شدن پوست است.

بعد از این‌ها برخی علائم نیز وجود دارند که نادرتر هستند از جمله علائم چشمی، تار شدن دید، دوبینی، درد چشم، خونریزی از چشم، از دست دادن ناگهانی دید در یک یا دو چشم، درد استخوانی، بزرگ شدن سینه‌ها، درد قفسه سینه، اضطراب، خشکی دهان، کابوس دیدن، مشکل در گویش، گلو درد، دیدن بی‌دلیل رنگ آبی یا سبز، کاهش شنوایی، از دست دادن ناگهانی شنوایی در یک یا دو گوش، دانه‌های قرمز پوستی، تب و از دست دادن هوشیاری.

مراجعه به اورژانس

درصورتی که فرد با مصرف دارو دچار علائم آلرژیک مثل خارش شدید، نفس تنگی و ورم لب و زبان و صورت یا دچار درد قفسه سینه شود، غش کند، ضربان قلبش سریع و نامنظم شود، حافظه‌اش را از دست بدهد، از لحاظ لمسی دچار حالت بی‌حسی در ناحیه بازو و پا شود یا به کل یک طرف بدنش بی‌حس شود، عضو جنسی‌اش سفت شود و به حالت شلی قبل برنگردد، وزوز گوش پیدا کند یا دچار سرگیجه شدید و تغییرات بینایی و شنوایی شدید و دائم شود، باید سریعا به اورژانس مراجعه کند.

تادالافیل را همزمان با ویاگرا نخورید

یکی از موارد منع مصرف این دارو‌ها حساسیت به دارو است. همچنین افرادی که پزشک فعالیت جنسی را برای‌شان ممنوع کرده نباید از این دارو‌ها استفاده کنند، به خصوص کسانی که به تازگی سکته کرده‌اند. افرادی که مشکلات قلبی دارند و از دارو‌هایی با ترکیبات نیترات استفاده می‌کنند مثل دارو‌های ایزوسورباید یا نیتروگلیسیرین به صورت قرص، کپسول، پماد، چسب‌های پوستی و ... هرگز نباید همزمان با آن‌ها از این دارو‌ها استفاده کنند.

اگر فکر می‌کنید ناتوانی جنسی دارید بخوانید

علاوه بر این فرد نباید از یک دسته دارویی، ۲ دارو را همزمان بخورد، برای مثال نباید تادالافیل و سیلدنافیل را همزمان بخورد. همچنین اگر فرد برای مشکلات جنسی از قبل دارو‌های دیگری چه گیاهی و چه غیر گیاهی با تجویز یا بدون تجویز پزشک مصرف می‌کند نباید همزمان با آن‌ها از این دارو‌ها استفاده کند، مگر اینکه پزشک صلاح بداند. همچنین افرادی که نسبت به یک داروی دیگر مثل آسپیرین و ... یا غذای خاصی حساسیت دارند باید حتما این موضوع را با پزشک درمیان بگذارند.

برای خرید داروهای مورد نیاز می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین اقدام نمایید تا در زمانی کوتاه به داروهای مورد نظر دست یابید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      سلام 28سالم هست از بیماری زود انزالی رنج می برم
      مراجعه کردم به یه متخصص اورولوژی که برای من 2 تا قرص یکی تاداگرایار 20 و دومیpaxil همراهشHCI paroksetinHCI تجویز کردن از هر کدام 30 عدد
      با این مطالبی که شما در مورد عوارض قرصها نوشتید به شک افتادم که این داروها رو مصرف کنم یا نه
      ممنون می شم که راهنمایی کنید مرا

      پاسخ ها

      • اسماعیل

        سلام به نظرمن تادافیل بهتره اثرش

      • جمشید

        آمار بازدید سایت رو حال میکنی؟
















        ایرانیها دنبال چی هستن؟

    • علی علی

      بیش از 85%زودانزالی ها از استرسه وپنج ورصد بعلت تازه کاربودن 3درصد از خوردن بعضی خوراکیها قبل از تماس که هندوانه ومیوه های آبدار یکی از اآنهاست.بقیه مربوط به غددجنسی وهیپوفیز که باید به مرور خودتون علت رو شناسائی بکنید.
      برای نمونه درمان رو از قطع مصرف نمک وقند شروع کنید بعد از یکماه فقط قبل از نزدیکی غذای نمکدار بخورید ونیم ساعت قبلشم مواد قندی طبیعی مانند عسل.ولی دراکثر موارد با بهبود شرایط ذهنی ودور بودن از تعلقات مادی یاروانی ،دعواهای خانوادگی واخبار مایوس کننده درکنار همکاری همسر تاثیر بسزائی داره .

    • سعید

      من یه دو هفته تادالافیل یک روز در میان استفاده می کردم, اما الان حجم التم کم شده, یعنی امکان داره بافت یا رگ ها از بین رفته باشه ؟

      پاسخ ها

      • کریم

        فردا عمل دا م فتق می تونم تادافیل مصرف کنم

    • yas2909

      ایا این قرص ها انزال رو به تاخیر میندازه?

    • مسعود

      نه دوست عزیز انزال رو با تاخیر نمی اندازه تا انجاییکه من اطلاع دارم اصلا دارویی برای به تاخیر انداختن انزال وجود نداره بیشترین عامل تاثیر گذار روی انزال زودرس استرس میباشد باید به استرس غلبه کرد اعتماد به نفس رو بالابرد و جسم خودتون رو بوسیله برخی خوراکیها تقویت کنید . این قرصها فقط نعوذ رو افزایش میده که با توجه به سن و سال و اوضاع بدنتون میتونید ازش استفاده کنید

      پاسخ ها

      • توک

        سلام دوساعت قبلش ی قرص ترامادول بزن انزالت عقب می افته ی ساعت قبل انجام عمل هم سیدنافیل بزن

    • Ehsan

      سلام،ايا قرص تادالافيل باعث نعوظ براي كسي ك قطع نخاح شده باشه ميشود؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

    • reza

      سلام قرص سیلد نافیل رو باید چند ساعت قبل لز نزدیکی استفاده کرد؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • حسین

        یک ساعت

    • بدون نام

      سلام پزشک من قرص تادالافیل را بهمراه چند داروی گیاهی برایم تجویز کرده است اهنا استفاده از این قرص برای درمان موقت است یا همیشگی است؟

      پاسخ ها

      • حسین

        موقته

    • بدون نام

      سلام پزشک من قرص تادالافیل را بهمراه چند داروی گیاهی برایم تجویز کرده است اهنا استفاده از این قرص برای درمان موقت است یا همیشگی است؟

    • بدون نام

      سلام من مشکل جنسیم خیلی زیاده شلی التم کوچیکشدنش ازهمه قرصای جنسی ام استفاده کردمومیکنم امامتاسفانه تغییری نداشته..واقعابابت این موضوع ناراحتم.28سالمه ممنون میشم راهنماییم کنین

      پاسخ ها

      • حسین

        حتما برو دکتر
        ممکنه مشکل جدی باشه

    • بدون نام

      سلام قرص تیا گریس هم جنسی است ؟ مثل ویاگرام؟

    • بدون نام

      سلام من شبها تاصبح خواب ندارم وخانمم ازدستم عاجزشده وهیچگاه سیرنمی شوم ایادرمانی جهت پایین اوردن غریزه جنسی وجوددارد

      پاسخ ها

      • حسین

        کافور

      • بدون نام

        خوش به حالت
        منو یاد دوران بلوغ انداختی
        الان که دیگه تمایلاتی ندارم

      • بدون نام

        فیناستراید

      • بدون نام

        خوش به حال خانمت والا ما هم دقیقا برعکسیم

    • مهدی

      من از قرص تادلافیل استفاده کردم خوب بوده ولی متاسفانه با درد عضلانی شدیدددددد در پاهام وتکرر ادرار مواجه شدم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند روز این عارضه با من هست مشکل من هم همینه درد
        عضلانی دارم چکارکنم چند روز طول میکشه درد عضلانیم خوب بشه م

    • رضا

      من وارفارین مصرف میکنم,بخاطر اینکه پروتین اس و سی خونم پایینه و غلظت خون دارم و پاهام لخته میکنه,,سیلدنافیل میتونم بخورم یا نه

    • بدون نام

      باید صدا وسیما چندین مرحله از این برنامه ها اموزشی،جنسی را با دعوت از پزشکان متخصص برگزار کند تا ضمن اموزش مردم هم از حالت خجالتی بودن بیرون بیایند واز همه مهمترباعث کاهش اختلافات وخیانت ها در جامعه شوند از برترین ها متشکریم که جرائت کردنداینگونه مسائل را جهت اگاهی کاربرانش مطرح کردند هرچندکه اکثرکاربرها مشکلاتشان را درقالب سوال مطرح فرمودندکه معمولا جوابی نخواهندگرفت.

    • بدون نام

      ببخشید من یک مادرم که یکی از پسرهام آلت اش رشد زیادی نکرده ،از بچگی نسبت به بقیه بچه های فامیلی همسایه ای که می دیدم و بخصوص نسبت به پسر دومم مال این خیلی کوچیک بود ،سه بار دکتر کلیه و مجاری ادرار بردم گفتن مشکلی نداره ،خواستم بدونم اینم جز ناتوانی جنسی حساب میشه ؟؟:
      شوهرم از این مردای به شدت خونسرد و بیخیاله که اصلا اهمیت نمیده ،اما خودم نگرانم زندگی اش در آینده خراب نشه

      ببخشید که حیا رو کنار می ذارم ،اما از کودکی تا یکسال پیش که ده سالش بود در حد یه بند انگشت بود .

      کاش یکی جواب بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانوم عزیز بین غذاهاتون‌خوردن پیازفراموش نشه و همچنین خوردن خرما هرروز و مصرف داروی ارژنین برای پسرتون وورزش هوازی که دویدن داشته باشه

      • امیرصالحی

        بله کوچکی بیش ازحدهم ناتوانیه شرمنده اما میگن حداقل کوچکی آلت تناسلی مرداننبایدکمترازده سانتیمترباشه چون نمیتونه نزدیکی کنه وهیچگاه بچه دارهم نمیشه ودرکل هیچ زنی حاضربه زندگی بااینجورمردانمیشه چون واقعا به هیچ عنوان نیازجنسی زن باهمچین آلتی برطرف نمیشه ببرینش دکتر قابل درمانه

      • خ

        ، مادر محترم این حرفا چیه آلت در حالت نعوظ باید دیده بشه شما نگران نباش بزرگ میشه ان شاالله

    • شهرام

      سلام خسته نباشید لطفا راهنماییم کنید من از بس استرس دارم برای نعوظ قرص مصرف میکنم ولی اینقد بالاس که با قرصم راست نمیشه چکارکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام.دکتر من28سال سن دارم میل جنسیم خیلی کمه سفت نمیشه چکار کنم

      • علی

        مادر گرامی ..بچه شما هنوز تا دوران بلوغ خیلی جا داره .نگران نباشید .اگر تا ۱۴الی ۱۵ تغییر در بزرگ شدن آلت نداشت حتما به پزشک اورولوژی مراجعه کند .سن رو شد آلت تا ۱۸ الی ۲۰سالگی است ؟معمولا باید تونوجوانی در سن ۱۴سالگی اگر تغیری حاصل نشد‌اقدام به درمان کنید .و درمانش‌قبل از ۱۸سالگی قابل حصول و قطعا نتیجه میگیرد.

    • جمال

      سلام.من 28سال سن دارم میل جنسیم خیلی کمه سفت نمیشه چکار کنم

      پاسخ ها

      • ali

        از مولتی ویتامینا .جنسینگ .تربلوس و ارژننین مصرف کن که تونسی سه تا تست تسرون 250ی هفته دریمون بن ی عدد سه تا بزن دوز بیشتر عوارض داره بیشتر برای تمرین چون

    • امین

      سلام من از هر نوع قرص استفاده میکنم سردرد چشم قرمز میشود باید چه کارکنم

      پاسخ ها

      • جم

        عزیزم ایرانیش ضرر داره خارجی مصرف کن خوبه

    • ممد

      سلام ایا قرص تادالافیل بر روی تست عدم اعتیاد تاثیر دارد چون من دوروز دیگه باید تست بدم برا استخدام میگن تستهمکاره میگیرن لطفا راهنمایی کنید

    • بهروز

      من زود انزال هستم خجالت میکشم پیش دکتر بروم آیا دارو غیر مخدر برای دیر انزالی هست

      پاسخ ها

      • حسین

        تادافیل و سیلنافیل با دوز کم شروع کن

    • Ashkan

      تادافیل بخورید از کمر دردو ما درد خواب نخواهید داشت بجای قرص دنبال راهکارای دیگ باشید

    • اسماعیل

      من تادتفیل ده استفاده میکردم امادیگه اثرنداره میتونم ازتادافیل بیست استفاده کنم یاخطر داره

    • منصور شهرامی هستم

      اگر انسان تا جوان است درهفته حدقل ۴بار بازنش همبستر شود وهیچ عجله ای نکند باحوصله باشد اون وقت هم خودش وهم خانمش استفاده بیشتری میبرند من خودم العان ۴۵سا لمه تا بهال اصلا قرص وهیچ مواد لب نزدم ونه کمردردونه زود انزالی هیچی احساس نمیکنم فقط در هین هم خوابی عجله نکنید به هیچ وجح امیدوارم موفق باشید

    • بدون نام

      من مدتی هست وازگتومی کردم میل جنسم ضعف شده

    • حسینی

      اغای دکترسدکترسلام من ۳۱سالمه مشکلات بیش از حد زندگی کاری کرده که استرس واضطراب به ما فشار بیاره
      واقعن دچار مشکل شلی شودیم
      رفتم پیش دکتر چندبار امپول نوشته باقرص بعداز مصرف مشکلم همینجوری میشه دوباره

    • شهاب

      ب نظرتون از قرص سیلدنافیل استفاده کنم یا نه ضرر داره یا نه

    • یه بنده خدا

      یکی نیست جواب سوالات دوستان رو بده سوال من هم جواب جواب سوالات دوستان هست

    • رضا

      سلام.من شربت متادون میخورم ۴ سال بیشتر.تو این مدت روز به روز احساس جنسیم کمتر شده از علاقه افتادم التم بلند نمیشه شل شده حتی با خوردن تادالافیل.خواهشمندم منو راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • علی

        خودت مشکل‌رو گفتی متادون باعث میشود باید سعی کنی متادون رو در ۴ماه دورشو کم کنی تا به قط مصرفش نزدیک بشی خودت متوجه برگشت میل جنسیت درصورت کم کردن نقط مصرف خواهی شد ؟

    • A

      من الت تناسیلیم چند سال کج شده بود وانحراف کمی پیدا شده نزدیکی نمی توانم بکنم پیش پزشک ناتوانی جنسی مراجعه کردم چند سال قرص تاداگرا وتادالافیل مصرف می کنم نتیجه خوبی نگرفتم سنم بالاتر از ۶۰سال است راهنماییم فرمایید باتشکر

      پاسخ ها

      • اجی

        شصت سالته دنبال ! ای ول داری بابا خسته نشی ی وخ

      • سم

        یا خود خدا ۶۰ سال داری هنوزم پی ...کردن هستی

    • ذبیح

      من ناتوانی جنسی دارم مشکل خودم چگونه به دکتر اعلام کنم

    • سامان

      سلام دوستان.من التم ست میشه اما موقع دخول شل میشه.چکار باید کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر روز صبح دوش آب سرد بگیر
        ورزش فراموش نشه
        اگه رابطه جنسی عاشقانه و زندگی سالم داشته باشی خودش کم کم درست میشه

    • حجت

      من وقتی نزدیکی دارم آلتم سفت نمیشه شل است قرصهای سینافین تالدانافین استفاده میکنم زیاد تاثیر نداره من متادون هم مصرف میکنم چکار کنم توروخدا راهنمایی کنید ممنونم

      پاسخ ها

      • ج

        خوب نخور اون متادون کوفتی رو ، خوب میشی

    • بدون نام

      سلام میخواستم بدونم استفاده از قرص ویزارسین ۱۰۰ برای اولین بار عوارض دارد چقدر باید مصرف کنم

    • ولی

      سلام من تاچندوقت پیش قوای جنسیم خیلی خوب بودتعدادانجام جنسی زیادوبازمان های بالاانجام میدادم اماحالاحسش نیست نمیدونم چرابلندمیشه اماحس انجام عملیات جنسی روندارم مشکل ازکجاست بایدجکارکنم

      پاسخ ها

      • حسین

        برو پیش روان شناس

    • بدون نام

      سلام شما ک استرس داشتین مشکلتون حل شده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من مشکل دارم راست نمیشه چه کارکنم

    • بدون نام

      سلام من چندسالی مواد مخدر مصرف کردم ولی الان نزدیک به دوساله قطع مصرف کردم ومشکل کم میلی برام پیش اومده ولی سیلدنافیل مصرف میکنم جواب میده ، ولی عوارضهای بعد از سیلدنافیل بداخلاق وعصبی میشم لطفا راهنمایی بکنید چکاری انجام بدهم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر من هم تا 5 سال بعد از ترک بی میل و پوچ گرا شده بود ولی الان خیلی خوب شده

    • بدون نام

      سلام من چندسالی مواد مخدر مصرف کردم ولی الان نزدیک به دوساله قطع مصرف کردم ومشکل کم میلی برام پیش اومده ولی سیلدنافیل مصرف میکنم جواب میده ، ولی عوارضهای بعد از سیلدنافیل بداخلاق وعصبی میشم لطفا راهنمایی بکنید چکاری انجام بدهم

      پاسخ ها

      • استاد

        سعی کن تحرکات ورزشی مخصوصا پیاده روی سریع یادویدن راشروع کنی

    • هادی

      سلام خسته نباشید من اسپری تاخیری استفاده کردم میل جنسیم خیلی پایین اومد حالا مدتیه استفاده نمیکنم خوب شده ولی تو همون رابطه اول بلافاصله ارضا میشم برای دیر ارضا شدن باید چه کار کنم

      پاسخ ها

      • م

        دو ساعت قبل عمل نزدیکی ترامادول بخور، یک ساعت قبل نزدیکی هم سییدنافیل خارجی

      • ج

        گرمیجات مثل عسل .زنجبیل. وغیره...از عطاریها بگیر کلا بگی برا تاخیر میخوام خودشون می دونن. یک ماه مصرف کن جواب پیگیری .از مکمل جینگسینگ هم استفاده کن

    • بدون نام

      سلام آلت من آلت نیست که هسه خرماست چیکارش کنم موز بشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روش پنیمور رو تا 2 سال هر روز انجام بده

    • Sona

      چ چیزا

    • محمودی هستم

      من مشکیل نخاع دارم سلید نافیل 100 استفاده مکنم جواب نمده مشکیلم را چه استفاده کنم رهنمای کنید

    • داود

      من تا یک ماه پیش اصلا مشکل جنسی نداشتم.اما از یک ماه پیش اصلا راست نمیشه.میل جنسیمم از بین رفته.خجالت میکشم برم دکتر.لطفا دارویی رو معرفی کنید که بیشترین اثر و کمترین عوارض رو داشته باشه.ممنون

    • حشمت الله هستم 55سالدارم

      باسلام مدت15سال دچاردیابتم وحدود3سال دچاربیماری ناتوانی جنسی وافت الت شده ام میل جنسی هم ندارم لطف کنیدراهنمایم کنیدممنونم

    • علي

      سلام ميخواستم مدت زمان استفاده براي درمان و ايا درمن قطعي داره يا خير قرصهاي مشابه خارجي توصيه شما چي ميباشداز خانواده اين داروها بخصوص ويزاسين رو توضيح دهيد قبلا از راهنمايي شما متشكرم

    • Heidar

      سلام من15سالمه و رابطه سکس انجام میدهم و در حین رابطه خیلی سریع ارضا میشم ب نظرتون از سیلدنافیل استفاده کنم؟ضرری ندارد؟ لطفا کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنازمت
        من ۲۷ سالمه تازه دارم عشقبازی میکنم

    • داراب

      من ۲۱یکسالمه نمیدونم چیشد به خود انزالی اعتیاد پیدا کردم حالا وقتی نزدیکی میکنم دخول انجام ننیشه

    • بدون نام

      اقایان این نظر ومصرف انواع قرص وبهم دیگه نظر وتجویز میکنید کار دست خودتون میدهید شما خبر ندارید که قلب را فدای مشکل جنسی میکنید این داروها دریچه قلب را یا خراب میکنه یا از کار می اندازد فقط با پزشک علت بیماری درمان شود چونکه این سبستم از قلب شروع میشود ومغز واخر به پروستات و الت پزشک این مسیر با ازمایشات برسی میکند بعد اگر نیاز به دارویی که به قلب اسیب نرساند تجویز میشود

    • حسن

      سلام من یه بار که خود ارضایی انجام دادم ناقص بود بعد اون اتفاق حالت بدی بهم دست داد ومیلمو از دست دادم والانم سه ماهی میشه که هیچ میلی ندارم چیکار کنیم تو را خدا کمکم کنیید و حسمو از دست دادم

    • بدون نام

      لطفا درمانی برای زود انزالی معرفی فرمایید. متشکرم

    • محسن

      سلام لطفا به پزشکان بگید به کم شدن توانایی جنسی اهمیت بدن .هر کسی به دکتر ارولوژی حهت مداوا مراجعه میکند .همه را قرص تجویز میکنند.مثل سلدنا فیل. بدون برسی ودرمان

    • علی از بندر

      سلام پیاده روی ربطی به میل جنسی دارد

    • سینا

      سلام من ویزارسین ۱۰۰استفاده میکنم اونم دوتا یک ساعت قبل از رابطم ولی باز زود انزالی دارم.شاید ۵دقیقه نگر میداره ولی واسه بار دوم بالای نیم ساعت طول میکشه..
      چرا واسه همون اولین بار این نیم ساعت طول نمیکشه.
      من ۲۶سالمه.زیادم سکس نمیکنم ماه ای یک بار یا دوبار مشکلم فقط همین زودانزالی اولین باره تو سکس.

    • استاد

      مصرف هر قرص وداروی در این زمینه فقط باعث بدتر شدن حال شما در اینده خیلی نزدیک میشود اینده منظورم خیلی نزدیک تراز انچه فکرش کنی پس اول فکر این باشید علت چه بوده که به روز رسیدید که یک مورد مهم که اکثر ما مردها دچارش هستیم کم تحرکی در طول روز است وروزهای تکراری راه حل تجربه شده سعی کنیدتحرکتان بیشتر کنید ومهمترین روش پیاده روی تند یا دویدن است من خودم این روش تجربه کردم وبه نتیجه رسیدم

    • شایان احمدی

      سلام من برایه رابطه چند وقته تالافیل مصرف کردم ولی الان دیدم که چقدر ضرر داره الان چجوری بایداین ضررهاشو جبران کنم باید چیزی بخورم که اثرهاشو ببره ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

    • رحیم.کشاورز

      بلند.نشدن.الت....مدتی.این.طور.شدم.

    • مستانه

      با سلام ٣٣ سالایا برای بی میلی جنسی خانوم ٣٣ ساله و ارضا شدنشون دارویی هست البته آسم وآلرژی هم ذار؟؟؟با تشکر

    • مستانه

      با سلام ٣٣ سالمه و بیماری آسم وآلرژی دارم و قرص کورتون مصرف میکنم و نسبت به رابطه جنسی با همسرم بی میل هستم و ارضا نمیشم آیا دارویی هست که این مشکلمو حل کنه؟

      پاسخ ها

      • اسی

        باید پیش درمانگر جنسی تشریف ببرید.
        قطعا بیماری هایی که دارید مشکلات جدی ایجاد می کنه

    • بدون نام

      دوستان عزیز خواهش میکنم هیچ وقت هیچ وقت برای درمان زود انزالی از متادون ترامادول تریاک شیره یا هر مخدر زهر مار دیگه ای استفاده نکنید
      من معتاد شدم سر همین قضیه یه بی شرفی بهم گفت بیا این قرصو بخور دیر انزال میشی ما هم خر بودیم خوردیم الان این شده اوضاعم حتی یک بار هم استفاده نکنید حتی فکر استفادشو هم نکنید
      مواظب باشید برای هرچیزی الکی دارو نخورید یا اگه میخاید حتما دارو بخورید برید پیش دکتر

    • فرصت را دریاب جوان

      زمانی که توانایی داری باید خویشتن داری و بهش فکر نکنی و ... چون نمیتونی ازدواج کنی. وقتی هم که حدود 40 سالگی زن میگیری دیگه آهی نمونده با ناله سودا کنی مجبوری با این قرص ها و مکمل های لعنتی که پر از عوارضه و فریب استفاده کنی.شاید بیست سال که تو اوج آمادگی سکس هستی و حتی کیفیت اسپرم هم بهتره تلف میشه اونوقت تو میانسالی به چه درد میخوره آخه. وقتی از این مکمل ها استفاده میکنی در واقع خودت و حریف رو انگار به زور وارد کارزار میکنی که اصلا حس خوبی نیست

    • بدون نام

      ۳۸۱ هزار بازدید :|

    • Ali

      سلام. دوستانی که تجربه دارن ازتادافیل استفاده کردن
      آیا نعظش بعد ازرابطه میماند یاخیر من میترسم بعد رابطه
      نعوظ بمونه نتونم جای برم لطفا یکی بهم توضیح بده ممنون

    • بدون نام

      سلام ، من ۳۰ سالمه ، میل جنسیم هم خوبه ، نعوظ هم دارم ولی کلا نمیدونم چرا بطور طبیعی خیلی دیر ارضا میشم بعضی وقتا نیم ساعت هم طول میکشه ، طوری که خودمم خسته میشم.

    • علی

      سالم. من . آلتم ۱۵ سانته ولی زیاد سفت نمیشه میل جنسیمم خیلی زیاده بعضی وقتا نعوزم دارم ویگرازم بعضی وقتا استفاده میکنم خوب سفت میشه لطفا راهنمایی کنین بعد با روغن خراطین میشه حجم و سایز داد

    • سینا

      سلام. حدود دو سال برای ریزش مو از فینستراید استفاده میکردم که یکسالی هست که قطع کردمش. جدیدا آلتم سفت نمیشه کامل یا زود میخابه. لطفا راهنمایی کنید آیا از فینستراید بوده و راه درمانش چیه

    • بدون نام

      سلام
      من برا جلوگیری از زود انزالی تریاک مصرف میکنم اما اعتیاد و مصرف دایمی ندارم، قبل از سکس هم ویزارسین میخورم
      مصرف این دو مشکلی نداره ؟؟؟

    • ارسلان

      ایا دستگاه وکیوم برای بزرگ کردن الت واقعیت دارد ؟ لطفا راهنمایی کنید

    • بدون نام

      همش دروغه هر چی خدا داده همونه خخخخخ

    • بز مجه

      دارو وبلایی صد در صد ....کرونه در راه است ....

    • بدون نام

      من 40 سالمه سالم هستم هیچ دارویی مصرف ندارم برای تاخیرمیخام از تادالافیل استفاده کنم خوبه یانه

    • علی

      سلام_ورزش هوازی بهترین دارو برای مشکلات جنسی آقایان و خانم هاست_از طرف یک دبیر تربیت بدنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج