اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۴۰۸۹
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سلیمی: حرکت بیرانوند پرخاشگرانه بود

ایمان سلیمی، مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد که داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس می‌توانست علیرضا بیرانوند را از زمین مسابقه اخراج کند.

خبرگزاری تسنیم: ایمان سلیمی، مدافع تراکتورسازی با اشاره به عملکرد تیمش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: معمولاً اکثر تیم‌ها در شروع لیگ برتر از لحاظ شکل بازی یا کسب امتیاز با مشکل مواجه می‌شوند، ولی ما چهار امتیاز گرفتیم که فکر می‌کنم بد نیست. در بازی اول بیرون از خانه به میدان رفتیم و توپ و میدان هم در اختیارمان بود، ولی فقط یک امتیاز برابر نفت مسجدسلیمان گرفتیم. بازی دوم هم برای ما مهم بود و خوشبختانه اولین برد خانگی را برابر تیمی مثل پرسپولیس به دست آوردیم.

سلیمی: حرکت بیرانوند پرخاشگرانه بود

سلیمی در مورد اتفاقی که میان وی و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس رخ داد، تأکید کرد: من تا به امروز صحبتی در این مورد انجام ندادم. در آن صحنه تعادلم را از دست داده بودم و خطایی که انجام دادم فنی بود. بیرانوند قصد داشت بازی را شروع کند و من هم نمی‌خواستم تیمم ضرر کند به همین دلیل یک خطای فنی انجام دادم و کاری نکردم که غیرحرفه‌ای باشد. متأسفانه در آن صحنه عکس‌العمل بیرانوند پرخاشگرانه بود و دروازه‌بان پرسپولیس در آن صحنه حرفی زد که داور می‌توانست بیرانوند را جریمه کرده و با توجه به کارت زردی که داشت، اخراجش کند. البته جو ورزشگاه سنگین بود و صدا به صدا نمی‌رسید. شاید داور حرف‌های بیرانوند را نشنید.

مدافع تیم تراکتور با بیان این مطلب که صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است، بیان کرد: می‌دانیم که هواداران دوست دارند، قهرمان شویم. وقتی مدیریت باشگاه برای تیم هزینه می‌کند، یک مربی باتجربه و سرشناس را می‌آورد و بازیکنانی باکیفیت جذب می‌کند. این نشان می‌دهد که هدف باشگاه چیزی جز قهرمانی نیست. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید از هر لحاظ حرفه‌ای باشیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

سلیمی با تمجید از سرمربی تراکتور تصریح کرد: دنیزلی یک مربی کاربلد و باتجربه است که به نظم اهمیت می‌دهد. کار کردن با دنیزلی برای جوان‌های تراکتور فرصت بسیار خوبی است و این مربی ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد.

مدافع میانی تراکتور در ارتباط با پیشنهادی که از یونان به دستش رسیده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به عملکردم در فصل گذشته، چند پیشنهاد داشتم، ولی با این حال از روز اول در تمرین تراکتور حاضر شدم، چون با این تیم قرارداد دارم. حتی یک هفته زودتر به تبریز آمدم تا بیشتر تمرین کنم. با آقای زنوزی و آقای دنیزلی هم صحبت کردم و بعد از این صحبت‌‌ها در نهایت ماندنی شدم. من از شرایط فعلی‌ام راضی هستم و امیدوارم با موفقیت‌های بزرگ‌تر، دنبال هدف‌های شخصی‌ام در آینده باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یونس

      هیسسسسس

    • بدون نام

      تر تر تر سازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت چرت پولیس

    • shoja

      کجایی دنیاگفتن دستتومشت کنی یعنی فش دادی ? جالبه خواهان محرومیت علی هستن پس وقتی کیروش وحشی داشت سروشوخفه میکردچرااعتراض نکردین ک چندجلسه بایدمحروم بشه فرداش خبررسیدسروش محروم شد
      وقتی سیاوش یزدانی بیشعوروبی فرهنگ جلویی داورب مادرشجاع توهین کردشماکدوم گوری بودین یاچون این بی شرف اومدتیمتون دهنتون روبستین
      کیسع کش نباشیم

    • رضا دزفولی

      خفشو

    • ج

      سه امتیاز شانسی گرفتین ازترس پرسپولیس کلآ در دفاع بودین یا مثل تیمهای عربی وقت تلف میکردین همینکه تراکتور با اینهمه هزینه وگرفتن بهترین بازیکنان و مربی درخانه ی خودش وجلوی تماشاگرانش رفته تولاک دفاعی و وقت تلف کردن خودش قدرت پرسپولیس رانشان میده

    • بابک قاسمی

      دروغ ک حناق نیست شما سوراختوریهای تازه ب دوران رسیده میگویید

    • بدون نام

      هیچی نیستی و غلط کردی خطای فنی کردی جدیدا جلوی بازی دروازبان رو گرفتن شده خطای فنی و عکس العمل شده پرخاش جمع کنید بابا مثل اعراب فوتبال بازی نکنید

    • بدون نام

      باز عده ایی از هواداران لجنپولیش شروع به پارس کردن نمودن

    • بدون نام

      بیرانوند دو سالی هست که کلا کم حاشیه درست نکرده و بارها حرکات زشت و زیرکانه انجام داده

    • بدون نام

      منقاروند

      پاسخ ها

      • PS

        توام شغالوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج