۹۰۴۴۸۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

امیرآبادی: استراماچونی آرامش استقلال را به‌هم ریخته

کاپیتان اسبق استقلال گفت: در این سال‌ها منطقه خاورمیانه به بهشت مربیان اروپایی تبدیل شده است. می‌آیند قرارداد می‌بندند و بی‌آنکه نتیجه بگیرند.

خبرورزشی: مهدی امیرآبادی بابت شرایطی که در روز‌های گذشته در تمرینات تیم به‌وجود آمده ابراز نگرانی می کند و معتقد است این مسائل از ناحیه سرمربی تیم نشأت می‌گیرد.

خیلی وقت بود درباره استقلال حرف نمی‌زدید.

خواستم تیم در آرامش و با کادر فنی جدیدش کار کند و منتظر بودم در لیگ تیم جدید استقلال را ببینم.

تیم جدید را چطور ارزیابی کردید؟

بدون توجه به دو نتیجه‌ای که در تبریز و تهران برای استقلال رقم خورد باید گفت نباید به هیچ‌وجه از الان برای تیم دادگاه فنی و تحلیلی راه انداخت.

تیم در دو ماه گذشته تحت فشار بدنسازی بوده و طبیعی است که بدن‌های بازیکنان هنوز درست و حسابی روی فرم نیست. کمی زمان لازم است و باید تا ۴، ۵ هفته به استراماچونی و تیمش فرصت داد. اجازه بدهیم تیم شهرآورد را برگزار کند بعد اگر ایرادی بود بیان کنیم.

نظرتان درباره کادر فنی جدید تیم چیست؟

بدون توجه به مسائل فنی باید درباره وضعیت روحی و روانی استراماچونی بگویم که متأسفانه این مربی اصلاً آرامش را به تیمش تزریق نمی‌کند. وقتی نفر اول تیم آرامش نداشته باشد این وضعیت به کل تیم تزریق می‌شود. در نتیجه بازیکنانش هم زود از کوره درمی‌روند. در خلال بازی هم ممکن است نتوانند در آرامش، تفکرات تاکتیکی‌شان را پیاده کنند.

ربطی بین درگیری‌های اخیر در تمرینات استقلال با این موضوع وجود دارد؟

قطعاً! وقتی علی دشتی در دیدار دوستانه استقلال از زمین اخراج می‌شود و دوباره خبردار می‌شویم که در تمرین با میلیچ درگیر شده، نشان می‌دهد به شدت تحت تأثیر رفتار‌های سرمربی اش است. استراماچونی هم یک روز در کنفرانس خبری صندلی پرتاب می‌کند. روز دیگر به نشست خبری نمی‌رود و دائم با باشگاه درگیر است.

می‌دانید دلیل این رفتار‌های او چیست؟

درست است! او در اروپا کار کرده و اصلاً سابقه مربیگری یا بازی در خاورمیانه را ندارد. او مربی حرفه‌ای است و در تیم‌های بزرگی هم کار کرده ولی وقتی قبول می‌کند راهی منطقه ما شود باید بداند به چه کشوری رفته و قطعاً تفاوت‌های سطح امکانات ما را با اروپا می‌دانسته.

باید تحمل خودش را بالا ببرد تا این شیوه رفتاری را به تیمش هم تزریق کند. یک روز می‌شنویم از فرودگاه برگشته و بعد باشگاه تکذیب می‌کند و همه این مسائل روی تیم اثرگذار می‌شود.

نگران استقلال هستید؟

البته که هستم. در این سال‌ها منطقه خاورمیانه به بهشت مربیان اروپایی تبدیل شده است. می‌آیند قرارداد می‌بندند و بی‌آنکه نتیجه بگیرند، می‌روند به فیفا شکایت می‌کنند و بدون ضرر و زیان تا آخرین دلار قراردادشان را هم می‌گیرند.

مگر درباره شفر این حرف‌ها را نمی‌زدم؟ او روزی که آمد شال گردن آبی را در هوا چرخاند ولی وقتی رفت چه شد؟ بلافاصله از استقلال شکایت کرد. آن‌ها فقط دلشان برای جیب خودشان می‌سوزد.

بازیکنان تازه‌وارد چرا به جان هم می‌افتند؟

دلیلش را که گفتم ولی باید به آن‌ها هم یاد داد که به چه تیمی آمده‌اند. نباید خدای نکرده حس شود پیراهن استقلال برایشان گشاد است. آن‌ها باید خودشان را درون میدان ثابت کنند نه با یقه گیری در تمرین. باید تلاش کنند و با زحمت زیاد درون میدان مسابقه باعث شادی هواداران شوند تا شهرت و محبوبیت به دست بیاورند نه با دعوا و کتک‌کاری.

درست است که، چون تیم بزرگتر ندارد این اتفاقات می‌افتد؟

۱۵، ۱۶ بازیکن از تیم رفته‌اند. کسانی که آمده‌اند را هم کادر مدیریتی انتخاب کرده و شاید فقط یکی دو نفر با نظر استراماچونی به استقلال اضافه شده باشند.

قطعاً همه آن‌ها مستعد هستند ولی باید بدانند ۳۰، ۴۰ میلیون طرفدار این تیم را زیر ذره‌بین دارند. حاشیه‌سازی کار بازیکن کوچک است نه بزرگ. بازیکنی که بزرگ است پرچم استقلال را بالا می‌برد نه اینکه موجب سرشکستگی تیم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال با این مربی و با این نفرات و این مدیریت وکادر فنی وکم بودها * سازی برای زدن نداره جز حاشیه و شکوه و بی نظمی * که به سلامتی سر تمرین هم کشیده شده با این وضعیت درهفته چهارم دربی برگزار بشه همه شاهد یه استقلال له ودره پیتی خواهیم بود* بابای تنه گنده ابله خارجی سر تمرین به بازیکن استقلال وقتی بهش اعتراض میکنند چرا پاس نمیدی میگه خفه شو من کارم رو بلدم * این باید ادب بشه تنبیه بشه سرمربی ازش بخواهد زانو بزنه چمن بخوره * با این مهاجم آوردنتون

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      مربی حق داره.تاب این همه کثافتکاری و دروغ و بی مدیریتی رونداره .

    • بدون نام

      آقای مهدی شما از طرفداران فرهاد مجیدی هستید

    • بدون نام

      ۳۰ ، ۴۰ میلیون طرفدار؟ خخخخخخخ

    • بدون نام

      در حد حرف بزن

    • مسلمان

      بشین بابا . هنوز پشت لبت سبز نشده و خودتو قاطی بزرگترا کردی .

    • بدون نام

      شما ها ارامش تیم را با مصاحبه تون به هم ریختین نه استراماچونی

    • بدون نام

      آوردن مربی پرادعای ایتالیایی،اشتباه بود،همان بالکانی بهترنند(اروپای شرقی).

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج