جاباما
۹۰۶۳۹۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حقیقی و قاضی تسویه کردند، نیلسون توافق

دروازه‌بان و مهاجم اسبق تیم پرسپولیس با گرفتن مطالبات خود از این باشگاه با پرسپولیس تسویه کردند.

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز محمد قاضی و علیرضا حقیقی دو بازیکن اسبق تیم پرسپولیس به دیدار محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتند تا بر سر مطالبات خود توافق کنند.

حقیقی که ۹۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشت پس از دادن تخفیف به این باشگاه، طلب خود را گرفت تا پرونده طلب او از پرسپولیس بسته شود.

همچنین محمد قاضی پس از توافقاتی که در روزهای قبل با باشگاه پرسپولیس انجام داد در نهایت او هم مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرد تا این دو بازیکن که حکم قطعی داشتند با پرسپولیس تسویه کنند تا خطری از جانب ‌آنها متوجه این باشگاه نباشد.

شرایط به وجود آمده خطری بابت حذف از آسیا پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و همه بازیکنانی که حکم قطعی داشتند با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدند و در این بین توافقاتی هم با نیلسون دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس انجام شده تا خطری هم از سوی او باشگاه پرسپولیس را تهدید نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      وحتما طلب کاران استقلال توافق نکردندو خطر حذف وجوددارد.چقدر با انصاف ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟مقصر حتمأ مدیریت پرسپولیسه؟هم طرفدارهاتون هم مدیریتتون بجای رسیدگی به مشکلات تیمتون فقط به فکر سرورتون هستید

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      دقیقا. ی تیمو بدون هیچ مشگلی باپولهای کلان کلا تمدیدمیکنن و چهارتا بازیکن هم براش میگیرن و بدهیاشو راحت میدن.‌ی تیم مث استقلال رو هم هفده بازیکنشوردمیکنن و بنکل نابودش میکنن و بدهیاشم نمیدن . مگ اسپانسر دوتیم یکی نیس؟ تازه مدیر عامل لنگ گفته پنجاه درصدپول اسپانسر رو پیش خورکردن .اما هنو یک ریال ب استقلال ندادن. تازه استقلال ازفروش بازیکن درآمدزایی کلانی هم کرده باید بی پول باشه؟

    • سی

      میخاستم جوابتو ندم دیدم نمیشه یکی باید به این کیسه کشای بد فهم بفهمونه. آخه الاغ جان دیدی که نوشته بود طلب قاضی 150 میلیون طلب حقیقی هم 80 میلیون روی هم 230 میلیون میشه .حالا بدهی کیسه کشا چقدره حداقل 10 میلیارد حالا ما پرسپولیسیها باید به شما کیسه کشا چطور حالی کنیم که کل فدراسیون رو هم بفروش طلبکارهای تیم کیسه بازم طلب کارن .آنقدر دلالی تو کیسه زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج