۹۰۷۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش کارگردان مشهور به اتهام تجاوز

«وودی آلن» در واکنش به اظهارات جنجالی دخترخوانده‌اش، آن را شرم‌آور خواند.

خبرگزاری ایسنا: «وودی آلن» در واکنش به اظهارات جنجالی دخترخوانده‌اش، آن را شرم‌آور خواند.

با گذشت دو روز از انتشار نامه سرگشاده «دیلان فارو»، دخترخوانده «وودی آلن» - بازیگر و کارگردان مشهور آمریکایی - که در آن «وودی آلن» را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده بود، این کارگردان مشهور به انتشار این نامه واکنش نشان داد.

سخنگوی وودی آلن در یادداشتی گفته که آقای آلن نامه را خوانده و آن را دروغین و شرم‌آور دانسته است. وی همچنین با بیان اینکه رسانه‌ها باید با احساس مسئولیت بیشتری چنین خبرهایی را منتشر کنند، با اشاره به سابقه این پرونده در دهه ۹۰ می‌گوید کارشناسان در آن زمان نتوانستند مدرکی دال بر سوءاستفاده جنسی وودی آلن از دخترخوانده‌اش ارائه دهند و اعلام کردند، وی توانایی تشخیص واقعیت از تخیل را ندارد.

سخنگوی وودی آلن همچنین وعده داده که وی به‌زودی واکنش مناسبی به انتشار این نامه نشان خواهد داد.

روز یکشنبه «دیلان فارو»، دختر خوانده وودی آلن در نامه‌ای که در وب‌سایت نیویورک تایمز منتشر شد، وی را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد. در این نامه، دخترخوانده ۲۸ ساله‌ وودی آلن، وی را متهم کرده در زمانیکه کودکی هفت ساله بود، او را در یک اتاق زیر شیروانی تاریک که شبیه کمد بوده به کرات مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده و صدمات جبران ناپذیری را به روح و جسمش وارد کرده است.

وودی آلن ۷۸ ساله امسال با آخرین فیلمش با نام «یاسمن آبی» با حضور «کیت بلانش» و «آلک بالدوین» امید زیادی دارد که برای چهارمین‌بار جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کند.

وودی آلن طی سه دهه فیلم‌سازی افتخارات و جوایز سینمایی متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دو جایزه‌ بهترین کارگردانی و شش جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از جوایز بافتا انگلیس، خرس نقره‌ای جشنواره‌ برلین در سال ۱۹۷۵، جایزه‌ فیپرشی جشنواره‌ کن در سال ۱۹۸۵ برای «رز بنفش قاهره»، دو جایزه‌ بهترین فیلم خارجی از جوایز سزار فرانسه برای «منهتن» و «رز بنفش قاهره»، جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از گلدن گلوب برای «رز بنفش قاهره» در سال ۱۹۸۶، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز گویا اسپانیا در سال ۲۰۰۶ برای «امتیاز نهایی»، شیر طلای افتخاری جشنواره‌ ونیز در سال ۱۹۹۵، جایزه‌ یک عمر دستاورد سینمایی از جشنواره‌ سن‌سباستین در سال ۲۰۰۴ اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج