جاباما
۹۰۷۹۷۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آنچلوتی: می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی مدعی شد لیورپول یکی از بهترین تیم های اروپا به شمار می آید.

ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی مدعی شد لیورپول یکی از بهترین تیم های اروپا به شمار می آید.

سال گذشته ناپولی در روز پایانی و در دیداری دراماتیک مقابل لیورپول مغلوب شد و مرسی سایدی ها در نهایت فاتح لیگ قهرمانان شدند. کارلو آنچلوتی مدعی شد لیورپول نسبت به سال قبل بهتر شده، اما تیم او نیز در این مدت پیشرفت کرده است.

آنچلوتی: می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

کارلو آنچلوتی گفت: "لیورپول نسبت به سال گذشته رشد کرده است و عملکرد فصل گذشته به آنها امنیت و اعتماد به نفس بیشتری داده است. با این حال ما نیز از نظر تجربه و دانش رشد کرده ایم و این دیدار مانند بازی سال قبل یک مسابقه احساسی است.

هدف ما این است که به نتیجه دلخواه برسیم، اما ما با یکی از بهترین تیم های گروه و اروپا روبرو خواهیم شد. این یک آزمایش دشوار و البته هیجان انگیز است.

ما هم در لیگ قهرمانان اروپا می توانیم قهرمان شویم، اما این ماجراجویی به عوامل زیادی بستگی دارد. ما نمی توانیم بگوییم به کجا خواهیم رسید اما بیایید فعلا در مورد صعود از گروه خود فکر کنیم و آینده را نیز خواهیم دید.

لیورپول در فینال 1984 و 2005 من را ناامید کرده، اما بازی کردن در آنفیلد با توجه به فضای بی نظیری که ایجاد می شود هیجان انگیز است.

سال گذشته لیورپول هر سه بازی خارج از خانه گروهی خود مغلوب شد، اما آنها در همه بازی های خانگی به پیروزی رسیدند. در مقایسه با فصل گذشته، لیورپول در خارج از خانه نیز تیم محکم تری شده است."

عملکرد لوزانو: "او یک بازیکن فروتن، جدی و باهوش است. لوزانو ویژگی های بسیار خوبی دارد که تا به حال تنها بخشی از آن را نشان داده است. با توجه به اینکه لوزانو تازه راهی ناپولی شده، من شک ندارم که او در آینده خیلی خوب بازی خواهد کرد."

مقایسه کالیدو کولیبالی و ویرژیل فن دایک: "از نظر کیفیت، شخصیت و تجربه این دو بازیکن در بین بهترین مدافعان جهان هستند، اما بازیکنان بزرگ دیگری نیز در خط دفاعی در فوتبال جهان وجود دارند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو خواب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج