۹۰۸۲۰۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

عباس رافعی یک فیلم اکشن می‌سازد

عباس رافعی که همچنان در صدد فراهم شدن شرایط برای اکران فیلم «بُهت» است، قصد دارد به زودی یک فیلم حادثه‌ای و اکشن را جلوی دوربین ببرد.

ایسنا: عباس رافعی که همچنان در صدد فراهم شدن شرایط برای اکران‌ فیلم «بُهت» است، قصد دارد به زودی یک فیلم حادثه‌ای و اکشن را جلوی دوربین ببرد.

عباس رافعی یک فیلم اکشن می‌سازد

این فیلمساز اخیراً برای فیلمنامه‌ای که خودش آن را به نگارش درآورده، مجوز ساخت گرفته در حالی که فیلم قبلی‌اش با نام «بهت» هنوز اکران نشده است.

او در گفت‌وگویی درباره اکران نشدن این فیلم با بازی مهتاب کرامتی توضیح داد: «بهت» به تهیه‌کنندگی محمد نشاط زمستان سال ۹۶ فیلمبرداری شد و قرار بود اوایل پاییز سال گذشته مقدمات اکران آن فراهم شود اما به دلیل آنکه هم تاریخ و هم سرگروه مناسبی برای آن تعیین نشد، کار به دی‌ماه کشید که آن زمان هم به دلیل روزهای قبل از جشنواره شرایط مناسبی برای اکران نبود. بعد دفتر پخش «هدایت فیلم» که پخش «بهت» را برعهده دارد با سرگروه کورش برای اکران در روزهای بعد از جشنواره فجر صحبت کردند که مورد توافق ما نبود و به همین ترتیب تاکنون چند بار فیلم در آستانه اکران قرار گرفته، اما با توجه به زمان نامناسب توافقات لازم حاصل نشده است.

رافعی درباره اینکه خودش چه زمانی را برای اکران درنظر دارد؟ گفت: بهترین زمان، فصل باز بودن دانشگاه‌ها و دبیرستان‌هاست چون مخاطب اصلی فیلم، قشر جوان است و با توجه به موضوع اجتماعی فیلم خوب است مسائلی به جوان‌ها منتقل شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به شرایط اکران در سینماها و اینکه هنوز نتوانسته فیلم قبلی خود را به نمایش برساند چگونه به دنبال ساخت فیلم جدید است؟ بیان کرد:‌ تمام مسائل و مشکلاتی که در پخش فیلم و غلبه نظر سینماداران بر بخش‌های مختلف سینما حتی فیلمنامه وجود دارد باعث شده که رویکردم را در ساخت فیلم تغییر دهم، اما نه به این معنی که سراغ ساخت فیلم مبتذل کمدی بروم بلکه می‌خواهم یک فیلم حادثه‌ای معمایی بسازم.

او ادامه داد: «شکست زمان» فیلمی بر اساس یک حادثه ترور است که از چهار زاویه به طور همزمان روایت می‌شود که البته شکل خطی این نوع فیلم‌ها را قبلا داشته‌ایم ولی شکل غیرخطی ان را تا به حال در ایران تجربه نکرده‌ایم. ضمن اینکه این نوع روایت قبلا به لحاظ مضمونی هم سبب می‌شود به قضاوت‌هایمان شک کنیم.

رافعی با اشاره به نگارش فیلمنامه و اینکه سرمایه ان را هم خودش تامین کرده است، افزود: آخرین فیلمی که تهیه‌ کردم «فصل فراموشی فریبا» بود که خارج از ایران فروش خوبی داشت و در کشور های عربی با دوبله به نمایش عمومی درآمد، بنابراین تلاش می‌کنم با فروشی که از آن به دست آمده برای فیلم جدیدم سرمایه‌گذاری کنم و اگر همه شرایط فراهم شود اول آبان «شکست زمان» را کلید خواهم زد.

او درباره اینکه آیا فیلمش را به جشنواره فجر می‌رساند هم گفت: اگر تمام شود این کار را انجام خواهم داد اما مطابق با سلیقه جشنواره فجر کار نمی‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که در وهله اول یک فیلم خوب بسازم و اگر به جشنواره نرسید آن را اکران می‌کنم، به همین دلیل تلاش می‌کنم از چهره‌هایی که مورد علاقه تماشاگران هستند هم استفاده شود، که توافقات نهایی آن‌ها در حال انجام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نقش جمشید هاشم پور و فرامرز قریبیان در فیلم اکشن فراموش نشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج