۹۰۸۲۴۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ماهِ مهر را ماه مهربانی کنید

فرحزاد، محله ای در شمال غرب تهران. منطقه‌ای که به رستوران‌های مجلل و پاتوق‌های خوشگذرانی پُر زرق‌و‌برق معروف است و اولین چیزی که با شنیدن نام آن به خاطر می ‌آید همین تصویر زیباست. اما واقعیتِ فرحزاد این نیست.

برترین‌ها: فرحزاد، محله ای در شمال غرب تهران. منطقه‌ای که به رستوران‌های مجلل و پاتوق‌های خوشگذرانی پُر زرق‌و‌برق معروف است و اولین چیزی که با شنیدن نام آن به خاطر می ‌آید همین تصویر زیباست. اما واقعیتِ فرحزاد این نیست.

پشت این تابلوی پر تجمل، یکی از فقیرترین و ضعیف‌ترین بافت‌های اجتماعی و فرهنگی تهران جاخوش کرده. مردمی کوخ نشین که جمعیت آن ها به ۲۰ هزار نفر میرسد و که اکثراً گرفتار اعتیاد و یا خرید و فروش مواد هستند و یا از مهاجرین کشورهای همسایه و دارای مشکلا عدیده در تحصیل و درمان هستند. معضلی که برای حل آن نیاز به یک اراده فراجمعی و عظیم است، اما هر کسی به سهم خود میتواند برای دره فرحزاد کاری بکند. حداقل برای بچه های قربانیِ این منطقه.

بوی ماه مهر و مدرسه می ‌آید و طبق آمار موثق، حدود ۲ هزار کودک نیازمند به حمایت‌های تحصیلی با پایین‌ترین حد امکانات تحصیلی در این منطقه زندگی می‌کنند. می‌دانیم که بی‌گناه‌تر از این کودکان در وضعیت کنونی وجود ندارد و ای کاش می‌شد قدمی هر چند کوچک برداشت برای این عزیزان تا از نعمت تحصیل بی بهره نمانند.

جمعیت خیریه آینده برتر سعی دارد در این راه کمکتان کند و پیک کمک های شما به این عزیزان خواهد بود. کمک هایی که شامل خرید لوازم تحصیلی اعم از کوله و لوام تحریر برای این کودکان می‌با‌شد.
مشتاقانه منتظر همراهی سبزتان هستیم.

اگر میخواهید در جریان حال و هوای محله فرحزاد و اقدامات جمعیت خیریه آینده برتر در این منطقه قرار بگیرید، میتوانید ما را در تلگرام @ayandehbartar دنبال کنید.

ماهِ مهر را ماه مهربانی کنید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      مگه مدارس می ذارن؟؟؟؟ از پس فرمایشات و مخارج تراشیده شده ی مدیر بگذریم میتونیم با نون خالی شکممون رو سیر کنیم گذشت اون موقع که میشد مهربان بود

    • اسی

      مگه مدارس می ذارن؟؟؟؟ از پس فرمایشات و مخارج تراشیده شده ی مدیر بگذریم میتونیم با نون خالی شکممون رو سیر کنیم گذشت اون موقع که میشد مهربان بود

    • سید حسن

      مسئولین با بی رحمی شروع مهر را کلید زدند!

    • بدون نام

      معلمان تا دولت معوقاتشان را ندهد کلاس نمی روند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج