۹۰۸۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترین های طلاق

یادش به خیر. یک زمانی همه ملت دست به دعا بودندکه برد پیت از سر کار خانم آنینستون جدا شود و نصیب آنها شود. دعاها اثر کرد و آن دو جدا شدند ولی غافل از اینکه به کاهدان زده اند و ایشان را یک نفر قبلا تور کرده بود.

ترین های طلاق





مجله خط خطی:

1- خیالی ترین طلاق

یادش به خیر. یک زمانی همه ملت دست به دعا بودندکه برد پیت از سر کار خانم آنینستون جدا شود و نصیب آنها شود. دعاها اثر کرد و آن دو جدا شدند ولی غافل از اینکه به کاهدان زده اند و ایشان را یک نفر قبلا تور کرده بود.

2- گران ترین طلاق

رابرت مرداک بزرگ رسانه های جهان برای جدایی از همسرش بانو آنا (آناهیتا اصلیتی ایرانی دارد) مجبور شد 1.7 میلیارد دلار بسلفد. به قولی دَدم وای. آدم اگر بداند برای دو روز زندگی باید اینقدر پول از جیبش برود هیچ وقت ازدواج نمی کند. مرداک از اینکه این همه پول از کفَش رفته، به تنگ آمده بود و در جلسه دادگاه گفت:

- آقای قاضی تا کی تبعیض؟ تا کی نابرابری؟ تا کی آپارتاید؟

ترین های طلاق

- قاضی: چی شده مگه؟

- آقای قاضی خانم من از نوادگان کوروشه و ایرانیه. می دونید اگه من ایشون رو همون جایی که دنیا اومده بود می کشتم هزینه دیه و کفن و دفن و مراسم ختمش رو می دادم کل یوم چقدر برام می افتاد؟ صد میلیون تومن. خیلی بخوام دست بالا حساب کنم صد و پنجاه میلیون تومن. با دلار سه هزار تومن حساب کنم می شه پنجاه هزار دلار خودمون. این انصافه؟

۳- پیرترین طلاق

زن و شوهری بعد از ۴۰ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از هم جدا شوند. مرد در مورد دلیل طلاقش گفت «آقای قاضی اصولا هر زن و شوهری بعد از ۴۰ سال زندگی مشترک تبدیل می شن به خواهر و برادر. نه من تو این سن خواهر می خوام، نه خانومم برادر. به همین خاطر تصمیم گرفتیم از هم جدا بشیم.»

۴- به حق ترین طلاق ورژن یک

میترا خانم خطاب به ارغوان خانم در مهمانی: ارغی جون چه خبر؟ چرا تنهایی؟ مهران کجاست؟

- کدوم مهران؟

- مهران شوهرت دیگه؟

- آها. خیلی وقته طلاقش دادم مرتیکه داغون رو. چطور نفهمیدی؟

- ای بابا چرا؟

- بابا من اون موقعی که زن این شدم یادته چه جوری بودم، روم نمی شد خودم رو تو آیینه ببینم. اون که قیافه اش رو با فوتوشاپم نمی شد دید. بعد از اینکه دماغم رو عمل کردم، کم کم فهمیدم ما به هم نمی خوریم. از اولشم نمی خوردیم. حالا که این همه من عوض شدم روم می شد بگم این شوهرمه؟ بد می گم بگو بد می گی.

۵- به حق ترین طلاق ورژین دو

آقا رضا خطاب به علی آقا در مهمانی:

- علی جون چه خبر؟ چرا تنهایی؟ مهسا کجاست؟

- کدوم مهسا؟

- مهسا، خانومت دیگه.

ترین های طلاق

- آهان. خیلی وقته طلاقش دادم زنیکه داغون رو. چطور نفهمیدی؟

- ای بابا چرا؟

- بابا من اون موقعی که این رو گرفتم آس و پاس بودم. رفتم یه زن در حد خودم گرفتم. الان که من اون علی سابق نیستم. خدا رو شکر کار و بارمم سکه شده. باید برم یکی در سطح خودم پیدا کنم دیگه. اصلا زن می خوام چی کار؟ بد می گم بگو بد می گی.

۶- بهترین طلاق

جدایی نادر از سیمی. با این جدایی که بهترین و باکلاس ترین جدایی است، کلی پز دادیم و فخر فروختیم. کدام جدایی را دیده اید که به خاطرش جایزه هم بدهند، تشویقتان هم بکنند، حتی اسکار هم بگیرید. چنین جدایی هایی را خدا زیاد کند، والا به خدا.

۷- خط خطی ترین جدایی

جدایی احمدرضا از مهرداد. جدایی این دو چهره منجر به گریه حضار دلسوز و البته خنده حضار فرصت طلب خواهد شد. دست تقدیر این دو را آنقدر از هم دور کرد که یکیشان را در اصفهان و یکی را در کرج قرار داد، جوری که اگر بخواهند هم دستشان به هم نمی رسد.

۸- کرمی ترین طلاق

طلاق ملت همیشه آپدیت از پیج های فرسوده و وصلت شان با صفحه ای جدید. در این زمینه قانون پایستگی کرم در شبکه های اجتماعی وجود دارد که کرم نه به وجود می آید و نه از بین می رود بلکه از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می شود. طلاق های معروف در این سبک عبارتند از: طلاق از پپسی، طلاق از زایستف، طلاق از لیونل مسی، طلاق از فرناندا لیما، طلاق از ناسا، طلاق از کمیته بین المللی المپیک، طلاق از فدراسیون جهانی کشتی، طلاق از فابیوس و طلاق هایی دیگر در طعم ها و رنگ های متنوع.

۹- خلاقانه ترین طلاق

تصویر زیر متعلق به بیلبورد تبلیغاتی یک شرکت حقوقی است که می گوید: زندگی کوتاه است، طلاق بگیرید. هر زوجی که گوش به حرف این ایده داده، دچار خلاقانه ترین جدایی شده است. تصاویر سمت راست و چپ این بیلبورد به دلیل منشوری بودن حذف و معدوم گردید.

ترین های طلاق

حالا ما که خندیدم و از آنها تعریف کردیم ولی تو را به خدا نگاهی به تصویر بالا بیندازید و ببینید آنها دنبال چه هستند و ما دنبال چه؟ خدا شفایشان بدهد.

۱۰- عمه ای ترین طلاق

طلاق عمه رهبر کره شمالی از شوهر عمه اش: در هر حال انگار عمه ها همیشه جزو مظلوم ترین ها هستند و باید در عذاب باشند. جناب شوهر عمه به جرم اینکه در سخنرانی های رهبر کره شمالی با هیجان دست نزده بود خیلی سریع جلوی خمپاره قرار گرفت و خیلی سریع تر به دیار باقی شتافت و غیابی از همسرش طلاق گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج