۹۰۸۷۷۴
۳۱۷۱۸
۳۱۷۱۸
پ

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک ۲۰۲۳ | لیست قیمت + راهنمای خرید

زمانی که خانه‌های لوکس و سلطنتی را در ذهن مجسم می‌کنید، معمولا نوع دکوراسیون، وسایل و مبلمان از یک نوع و به سبک کلاسیک هستند. در ادامه قصد داریم درمورد خرید جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک که مبلمان لوکس محسوب میشوند صحبت کنیم.

امروزه استفاده از مبلمان در دکوراسیون داخلی منازل خیلی افزایش یافته است به طوری که می‌توان گفت این وسیله به یکی از اجزای اصلی و جدایی ناپذیر در فضای منزل تبدیل شده است. مبلمان در سه سبک کلاسیک، استیل و راحتی تولید می‌شوند. اما در این میان مبل کلاسیک یکی از محبوب‌ترین انواع مبلمان است که قابلیت ست شدن با انواع سبک‌های دکوراسیون را دارد. در ادامه قصد داریم درمورد خرید جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک که مبلمان لوکس محسوب میشوند صحبت کنیم.

ویژگی‌ های مهم در انتخاب انواع مدل مبل کلاسیک جدید

ویژگی‌ های مهمی که در انتخاب انواع مدل مبل کلاسیک جدید تاثیرگذار هستند عبارتند از:

بررسی کیفیت و نوع کلاف مبل کلاسیک

چوب کلاف مبل کلاسیک جدید، باید در قسمت تاج، پایه مبل و دسته ها یکسان باشد و برای ساخت آن ها باید از چوب های با کیفیتی مثل بلوط، گردو، روس یا راش استفاده شود، منبت کاری های این مبل باید مرتب و هماهنگ و بدون شکستگی باشند. 

اسفنج و فوم مبل کلاسیک

ویژگی های اسفنج و فوم برای نشیمن این مدل مبل جدید کلاسیک باید از فوم سرد یا اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی استفاده شود. 

پارچه مبل کلاسیک

برای ساخت و تولید مبل های کلاسیک از پارچه های لوکس و درجه یک از جنس مبلی کریستالی (ساتن)، مخمل، پوست اسبی و چرم استفاده می شود. در صورتی که از پارچه نامرغوب استفاده شود هزینه نهایی مبل کلاسیک کاهش پیدا میکند و در عین حال از زیبایی آن هم کاسته میشود.

ظرافت در منبت کاری مبل کلاسیک

از مهم ترین خصوصیات مبل‌های کلاسیک می‌توان به سادگی و ظرافت در منبت کاری آن‌ها اشاره کرد. در واقع همین سادگی موجب تفاوت میان مبل‌های سلطنتی و کلاسیک شده است. امروزه در ایران انواع مبل کلاسیک جدید در مدل‌های زیبا و متنوعی تولید می‌شوند. طرح‌های جدید مبل کلاسیک ظریف در عین سادگی بسیار زیبا و تحسین برانگیز هستند و منبت کاری ظریفی که در آن‌ها وجود دارد این زیبایی را دو چندان کرده است.

قیمت جدیدترین مدل های مبل کلاسیک ۲۰۲۳

مدل‌های جدید مبل کلاسیک قیمت 
مبل کلاسیک مدل ژورنالی رزا ۸۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل ترک پارادایس ۲۰۲۲

۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل راشل ۲۰۲۲

۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل نیو دو گل فرانسوی لورنزو ۲۰۲۲

۹۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل آلبیانزا ۲۰۲۲

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک طرح ترک لاگوس

۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل جدید فوبین ۲۰۲۳

۸۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل سانتیانا

۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل ژورنالی الماس

۹۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل کلاسیک مدل ژورنالی کاترین

۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

مبلمان ایتالیایی آرمانت

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

سبک طراحی مبلمان ایتالیایی ، تلفیقی از سبک لویی شانزدهم و باروک است که در نهایت به سبک مبلمان روکوکو معرفی می‌شود. مبلمان آرمانت با طراحی روکوکو ایتالیایی ساخته شده است. این ست مبلمان شامل یک کاناپه سه نفره و چهار مبل تک نفره، یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی است. تمام دسته‌ها و پایه‌های مبلمان منبت‌کاری شده هستند و حتی می‌توانید این نقوش را در میز جلومبلی شیشه‌ای هم مشاهده کنید. اگر قصد خرید این نوع مبل را دارید، باید بدانید که میز و صندلی ناهارخوری در دسترس شما قرار می‌گیرد.

  • سایز کاناپه سه نفر: ۲۲۶ سانتی متر
  • سایز مبل مدالی: ۸۹ سانتی متر
  • سایز مبل گوشوارهای: ۹۳ سانتی متر
  • سایز میز جلومبلی: ۱۳۴ سانتی متر
  • سایز میز عسلی: ۷۵ سانتی متر

تعداد مبلمان این مدل 7 نفر است همچنین قیمت آن  بین 100 تا 250 میلیون تومان است.

مبل کلاسیک آسوان

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

برای تهیه این نوع مبل باید بدانید که امکان اجرای رنگ‌های وایت واش، ورق طلا، الوان و البته گردویی هم برای چوب آن وجود دارد. طراحی این مدل مبل هم به سبک روکوکو است. برای آنکه بتوانید ابعاد این مبلمان را در خانه خود تصور کنید، اطلاع از ابعاد کمک بزرگی به شما می‌کند:

  • سایز کاناپه سه نفر: ۸۰*۱۱۴*۲۴۶ سانتی متر
  • سایز مبل تک کویین ۸۰*۸۱*۱۲۵ سانتی متر
  • سایز مبل تک آسوان ۷۰*۸۴*۱۲۰ سانتی متر
  • سایز میز جلومبلی ۵۰*۱۲۳ سانتی متر
  • سایز میز عسلی ۵۵*۶۶ سانتی متر

مبل تک آسوان در واقع مدلی از مبل تک نفره است که پشت تخت فرانسوی دارد. رنگ و طرح پارچه در این مدل مبلمان را می‌توانید بین دو رنگ آبی درباری و قهوه‌ای انتخاب کنید. رنگ آبی فیروزه‌ای در کنار رنگ قهوه‌ای چوب می‌تواند ترکیب بی‌نظیری برای دکوراسیون منزل شما باشد. میز ناهارخوری ست با این مبلمان هشت نفره است، ولی می‌توانید آن را برای شش یا ده نفر هم سفارش دهید. ظرفیت این مبلمان 7 نفر است همچنین قیمت آن بین 100 تا 250 میلیون تومان است.

مبل کمل بک

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

همان‌طور که از اسمش پیداست، قسمت پشت و تکیه‌گاه این مبل مانند کوهان شتر به نظر می‌رسد. ست کامل این مبلمان شامل کاناپه سه نفره و دو نفره، دو مبل تک، یک نیمکت، میز جلومبلی مربعی شکل و میز عسلی است. میز و صندلی غذاخوری ۶ نفره آن دو صندلی شاه‌نشین دارد. این مدل مبل را می‌توان نوعی چستر کلاسیک معرفی کرد. قیمت این مبلمان بین 100 تا 250 میلیون تومان و نوع چوب آن از جنس راش گرجستان است که استحکام چوب راش بسیار بالا است. در ضمن این مدل مبل را میتوان با میز چوبی و همچنین میز شیشه ای به راحتی ست کرد.

  • سایز کاناپه سه نفر: ۲۱۲ سانتی متر
  • سایز کاناپه دو نفر: ۱۵۸ سانتی متر
  • سایز مبل تک: ۷۷ سانتی متر
  • سایز میز جلومبلی: ۱۰۵ سانتی متر

 

مبل کلاسیک لُرد

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

این ست مبل شامل کاناپه سه نفره، دو مبل تک کویین و دو مبل تک کلاسیک لرد ، میز جلو مبلی و دو میز عسلی است. در نتیجه این مبلمان نشیمن ۷ نفره دارد. در صورت تمایل می‌توانید شزلون مدل لرد را هم به صورت جداگانه سفارش دهید تا منبت‌کاری‌های هماهنگ با هم داشته باشند.

ظرفیت این مبلمان 7 نفر و نوع چوب آن از جنس راش گرجستان است که استحکام چوب راش بالا است. همچنین قیمت آن بین 100 تا 250 میلیون تومان است.

  • سایز کاناپه سه نفر: ۲۳۴ سانتی متر
  • سایز مبل کویین: ۹۰ سانتی متر
  • سایز مبل پشت تخت: ۹۶ سانتی متر
  • سایز میز جلومبلی: ۱۲۷ سانتی متر
  • سایز میز عسلی: ۶۵ سانتی متر

مبل کلاسیک میلواکی

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

در طراحی این نوع مبلمان پارچه‌ها با طرح‌های متنوع و در قسمت‌های مختلف مبل استفاده شده‌اند. این ست مبلمان شامل یک کاناپه سه نفره، یک عدد کاناپه دو نفره، دو مبل تک، میز جلو مبلی مربع شکل و میز عسلی پایه بلند است. میز و صندلی غذاخوری هماهنگ با مبلمان میلواکی را هم می‌توانید به صورت جداگانه سفارش دهید. ظرفیت این مبلمان 7 نفر، نوع چوب از جنس راش گرجستان، نوع پارچه چرم و پارچه وارداتی است و همچنین قیمت آن بین 100 تا 250 میلیون تومان است.

  • سایز کاناپه سه نفر: ۲۲۹ سانتی متر
  • سایز مبل تک: ۷۴ سانتی متر
  • سایز میز جلومبلی: ۱۰۵ سانتی متر
  • سایز میز عسلی: ۵۶ سانتی متر

میز غذاخوری ویاسینا

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

این میز غذاخوری به سبک روکوکو و با چوب راش گردویی طراحی شده است. شما بر اساس نیازتان می‌توانید میز شش یا ده نفره را هم سفارش دهید. این میز غذاخوری به همراه صندلی‌هایش بسیار ظریف، سبک، استاندارد و ارگونومیک هستند.

در نشیمن صندلی‌ها از لباف استفاده شده است. در واقع لباف ترکیبی از شالی برنج، فنر لول، تخم پنبه و اسفنج است که موجب طولانی‌تر شدن عمر مفید و عدم تعرق نشیمن‌گاه می‌شود. استفاده از لباف یکی از روش‌های سخت و زمان‌گیر برای داشتن نشیمن مقاوم در مبلمان است، شاید این روش هزینه‌ها را افزایش دهد، ولی در عوض طول عمر نشیمن را بیشتر می‌کند.

  • سایز میز غذاخوری: ۲۳۲ سانتی متر
  • سایز صندلی غذاخوری: ۵۰ سانتی متر

ظرفیت این میز غذاخوری 8 نفر است اما امکان سفارش میز غذاخوری به صورت ۶ و ۱۰ نفره نیز وجود دارد. قیمت آن  بین 40 تا 150 میلیون تومان است.

مبل کلاسیک ولگا

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

این نوع مبلمان دارای طراحی لگنی است و یک بازطراحی حرفه‌ای از مدل چسترفیلد انگلستان محسوب می‌شود. البته تغییرات بیش از اندازه ممکن است مبل را از مدل چسترفیلد دور کرده باشد، ولی سبک لمسه کاری و شالوده اصلی آن به مبل چسترفیلد بر می‌گردد. این طراحی نسبت به مبل کلاسیک چستر راحت‌تر است و از آنجایی که در قید پایین کاناپه منبت دیده می‌شود، آن را به سبک روکوکو نزدیک‌تر کرده است. ظرفیت این مبلمان 7 نفر، نوع چوب از جنس راش گرجستان، نوع پارچه چرم و پارچه وارداتی است و همچنین قیمت آن بین 100 تا 250 میلیون تومان است.

  • سایز کاناپه سه نفر: ۲۱۵ سانتی متر
  • سایز کاناپه دو نفر: ۲۰۰ سانتی متر
  • سایز مبل تک: ۷۰ سانتی متر
  • سایز میز جلومبلی: ۱۲۰ سانتی متر

مبل کلاسیک مَلِک

جدیدترین مدل‌های مبل کلاسیک 2023 | لیست قیمت + راهنمای خرید

در طراحی و ساخت این مبلمان از رنگ ورق طلا با پتینه سیاه استفاده شده و طراحی آن به سبک مصری بر پایه روکوکو بر می‌گردد. این مبل کلاسیک تک نفره ابعاد ۴۷*۷۷*۱۳۰ سانتی متر دارد. مبل ملک یکی از پرطرفدارترین محصولات مصری در بازار ایران محسوب می‌شود و این نوع طراحی از این سبک مبلمان امروزه در بازار کاملا شناخته شده است. در صورت تمایل برای زیبایی دکوراسیون منزل و با توجه به نوع نشیمن خانه می‌توانید یک بوفه هم به صورت جداگانه سفارش دهید.

ظرفیت این مبلمان 7 نفر، نوع چوب از جنس راش گرجستان با استحکام بالا، نوع پارچه وارداتی ترکیه است و همچنین قیمت آن بین 100 تا 250 میلیون تومان است.

راهنمای خرید جدیدترین مدل مبل کلاسیک 

برای خرید جدیدترین مدل مبل کلاسیک شما می توانید بعد از انتخاب فروشگاه از میان فروشگاه های بازار مبل به صورت خرید حضوری و گاهی اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید، در صورت انتخاب نحوه سفارش اینترنتی جزئیات محصول، پارچه و ... باید به تایید شما برسد و سپس سفارش شما ثبت شود.

نحوه ارسال جدیدترین مبلمان کلاسیک به سراسر ایران

نحوه ارسال جدیدترین مبل کلاسیک به سراسر ایران توسط باربری مخصوص مبلمان انجام می شود و در اکثر مواقع هزینه ارسال با خریدار است.

آیا مدلهای جدید مبل کلاسیک دارای ضمانت است؟

خرید جدیدترین مدل مبل کلاسیک از فروشگاه های معتبر و شرکت ها که خدمات باکیفیت و مناسب ارائه میدهند دارای گارانتی و ضمانت است. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج