۹۰۹۰۹۶
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

بازنگری در خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با هدف ارتقاء روزافزون کیفیت ارائه خدمات فروش و پس از فروش، دستور بازنگری در بخشی از رویه‌ها و دستورالعمل‌های این حوزه را صادر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با هدف ارتقاء روزافزون کیفیت ارائه خدمات فروش و پس از فروش، دستور بازنگری در بخشی از رویه‌ها و دستورالعمل‌های این حوزه را صادر کرد.

فرشاد مقیمی در نشستی صمیمانه با مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، نمایندگی‌های مجاز منتخب و مسئولین صنفی مربوطه گفت: کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و در این زمینه توقع نهایت تلاش در اجرای دقیق دستورالعمل‌ها ابلاغ شده، همراه با سرعت در اجرا و نوآوری در ارائه خدمات را از نمایندگی‌ها داریم.

وی تسهیل فرآیندهای تصمیم‌گیری، کاهش هزینه‌های سربار و اقتصادی‌تر شدن فعالیت‌های نمایندگی‌ها را به عنوان مطالبه‌ای دیگر در این جمع مطرح کرد و افزود: نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش ثروت پنهان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستند و با برنامه‌های جدیدی که در برنامه کار شرکت قرار گرفته، امیدواریم نمایندگی‌ها شاهد تحول مثبت و سازنده‌ای در کسب و کار خود باشند و از این رهگذر، مشتریان نیز رضایت روزافزونی از خدمات دریافتی خود از مجموعه داشته باشند.

بازنگری در خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

مقیمی خاطرنشان کرد: باید مدل جدیدی از همکاری‌ها بین ایران‌خودرو و ذی‌نفعان ارزشمند آن طراحی شود تا چرخ صنعت خودرو، به شکلی متفاوت‌تر، روزآمدتر و بهره‌ورتر به گردش درآید و در مسیر این بهبود، از راهکارها و پیشنهادهای نمایندگی‌ها که موجب رونق تولید و ارتقا تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران‌خودرو شود، استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نظارت مستقیم مدیران حوزه خدمات پس از فروش، گفت: متولیان این حوزه علاوه بر پایش‌های سیستمی و لحظه به لحظه بر نحوه ارائه خدمات، نظارت‌هایی را به‌منظور بررسی گلوگاه‌ها و نقاط قابل بهبود طبق برنامه‌های مدون و به خصوص در زمان‌های اوج مراجعه هموطنان به نمایندگی‌ها در استان‌های مختلف کشور برنامه‌ریزی و اجراکرده و خدمات ارائه شده به مشتریان را مورد ارزیابی قرار داده و از نزدیک در جریان دغدغه‌های مشتریان و نمایندگی‌ها قرار ‌گیرند.

وی تاکید کرد: رضایت مشتریان همواره پاشنه آشیل گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده و خواهد بود و این مجموعه با هر نمایندگی یا فردی که در فرآیند ارائه خدمات کارشکنی کرده و باعث اخلال شود، شدیدا برخورد خواهد کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص عرضه قطعات یدکی تقلبی در بسته‌بندی‌های مشابه اصلی در بازار تصریح کرد:‌ این شرکت همواره در راستای اهداف و رسالت خود راهکارهای هوشمندانه و نوینی را در جهت تامین و تضمین اصالت قطعات یدکی به مرحله اجرا گذاشته است و در جریان هستیم که این اقدامات همچنان در حال به روزرسانی است و امیدواریم همزمان با این تلاش‌ها در شرکت متولی، با نظارت ویژه مقامات با عرضه‌کنندگان کالاهای تقلبی نیز برخورد قانونی به عمل آید و دست این سودجویان از بازار قطعات یدکی کوتاه شود.

در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان صنفی و مدیران نمایندگی‌های منتخب حاضر در جلسه، به بیان موانع، مشکلات و تنگناهای موجود پرداختند و مقرر شد، کارگروهی متشکل از خبرگان شبکه نمایندگی‌ها و ستاد گروه صنعتی ایران‌خودرو (سازمان فروش و شرکت خدمات پس از فروش) در جلسات منظم و مستمر نسبت به ارائه راهکارهای سازنده اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      خدا لعنت کند....خودرو سازان. و قطعه سازان بی کیفیت را .و دولت بی خاصیت که ناظر بی کیفیت است.....بقعه دیگه با خودتون

    • بدون نام

      این اراجیف بدرد خودتون میخوره اگر ریگی به کفشتون نیست ماشینهای مردم تحویل بدید

    • بدون نام

      خوا لعنتتون کنه الهی ورشکست بشید و آتش بگیره کارخانهاتون دزدهای چپاول گر

    • بدون نام

      حرف مفت بسته ..فقط شعار مردم خسته شدن واقعا خودتان را جای مردم بزارین....این هم نمیماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج