جاباما
۹۱۰۲۶۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه 1 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که ۱ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی هستید که برای هر کاری پشت کار دارید اما به تازگی انگیزه تان را از دست داده اید. امسال سالی است که این انگیزه بار دیگر در شما شکل می گیرد و به اهداف بزرگ زندگی تان نزدیک تر می شود. تغییرات زیادی در زندگی تان ایجاد خواهد شد. به مسافرت های زیادی می روید، با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و تجربه های زیادی را به دست خواهید آورد. شما فردی هستید که سرتان به کار خودتان است اما بهتر است کمی سرتان را بالا آورید و به اطراف تان نیز دقت بیشتری کنید. در این صورت شانس های بیشتری به دست خواهید آورد. در ماههای آخر سال زندگی شما در مسیر جدیدی قرار خواهد گرفت که مدت هاست انتظارش را می کشید. اگر مجرد هستید، در جمعی با فردی آشنا می شوید که نیهم گمشده تان خواهد بود. پیشنهادهایی در زمینه کاری به شما می شود که بهتر است آنها را از دست ندهید. ماههای آبان، بهمن و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است که در مورد آدمها بدبین شوید یا فکرهای عجیب و غریبی به ذهن تان برسد. بهتر است که به خودتان فرصت دهید تا ذهن تان کمی آرام تر شود. اعتماد به نفس شما کم است، سعی کنید آن را بالاتر ببرید و ایده هایی را که در سر دارید در محیط کار با اطرافیان در میان بگذارید تا شرایط برای شما مطلوب تر باشد. امروز به طور اتفاقی دوستان تان را ملاقات خواهید کرد و این دیدار دوباره انگیزی ای به شما خواهد داد که رابطه تان را با آنها بیشتر کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

منتظرید تا درها خود به خود به روی شما باز شود اما این غیر ممکن است. این شمایید که باید برای ایجاد تغییرات در زندگی تان دست به کار شوید. زمان خوبی است تا اطلاعات لازم را جمع کنید و دست به کار شوید. چند موضوع مدام ذهن شما را درگیر کرده است از این رو توصیه می کنیم کارهایی که به تمرکز بیشتری احتیاج دارند را کنار بگذارید و کارهای کوچک تر و کم اهمیت تر را انجام دهید. به زودی به پیشرفتی در زندگی تان می رسید که روحیه و اعتماد به نفس تان را به بهترین شکل تغییر می دهد

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

این که به برخی چیزها شک کرده اید، طبیعی ست اما بهتر است که فعلا تصمیمی نگیرید تا حقایق بیشتری برایتان مشخص شود. امروز رد پای تغییراتی را در زندگی تان می بینید که بر درآمد مالی تان نیز تاثیر زیادی می گذارد. البته شما هدف بزرگ تری در زندگی تان دارید. اگر چه تلاش های بی وقفه شما ارزش زیادی دارد اما برای رسیدن به آنها باید کمی صبر کنید. تلفنی از یکی از دوستان قدیمی به شما می شود که خنده را بر لبان تان می نشاند. سعی کنید که رابطه تان را با او حفظ کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

بالاخره پس از مدت ها احساس آزادی می کنید و این حس دید دیگری به زندگی شما می دهد طوری که تصمیم به ایجاد تغییری بزرگ در زندگی تان می دهید. در این موارد دیگران را هم در نظر بگیرید زیرا تصمیم شما روی زندگی آنها نیز تاثیر خواهد گذاشت. در زمینه عشق اینطور به نظر می رسد که اتفاقات خوبی در راه است. بهتر است که عجله را کنار بگذارید تا اتفاق ها روند طبیعی خود را طی کنند. امروز مکالمه ای با فردی خواهید داشت که باید خوب گوش کنید زیرا می تواند برایتان مفید باشد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

برای شروع کاری دودل هستید. صحبت با افرادی که در این زمینه تجربه دارند می تواند کمک زیادی به شما کند به طوری که بتوانید در مورد تصمیم تان مطمئن شوید. به راهی که قدم گذاشته اید شک نکنید زیرا آینده روشنی را برای شما به همراه خواهد داشت. شریک زندگی تان منتظر حرفی از جانب شماست، او را بیش از این منتظر نگذارید. مطمئن باشید که خوشحالی او خوشحالی شما نیز خواهد بود. اگر مجرد هستید و در فکر رابطه ای جدید، امروز زمان خوبی برای شروع است.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز انرژی های منفی را از خود دور کنید و نسبت به هر قدمی که بر می دارید مثبت اندیش باشید. یکی از اهداف بلند مدت شما، درست آنجا که انتظارش را ندارید، برآورده خواهد شد و به نتیجه مطلوب شما خواهد رسید. از آنجا که امروز روز پر مشغله ای را پیش رو خواهید داشت، سعی کنید که به تغذیه تان اهمیت دهید تا انرژی کافی داشته باشید. قراری دارید، سعی کنید که به موقع حاضر شوید. به جای این که حرف بزنید بیشتر گوش دهید زیرا نکات مفیدی را خواهید شنید که در زمینه کاری به دردتان می خورد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فردی شما را می خواهد به سمتش بکشد اما خودتان تمایل زیادی ندارید. بهتر است که محکم باشید و به کسی اجازه ندهید تا برای شما تصمیم بگیرد. از زندگی یکنواخت تان خسته شده اید می خواهید تغییری به زندگی تان دهید. این تغییر می تواند تحصیلی، شغلی یا حتی عاطفی باشد. برای رسیدن به هدفی که در سر دارید تلاش کنید تا زندگی به کامتان شیرین تر شود. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی هستید، امروز زمان خوبی برای برداشتن قدم است.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

سعی کنید که به جای نگاه کردن به پشت سر و اشتباهاتی که مرتکب شده اید، به رو به رویتان بنگرید و برای اهدافی که در سر دارید برنامه ریزی کنید. در حال حاضر، وقت، تمرکز و انرژی شما باید روی آینده باشید، پس به طور دقیق برای آن برنامه ریزی کنید. دوستی شما را از خود رنجانده، بهتر است به جای عقب نشینی، به سمت اش بروید و دلخوری تان را به زبان آورید. هر چه صادقانه تر رفتار کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. میهمانی در راه است که روحیه تان را از این رو به آن رو می کند.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز حرف هایی می شنوید که شاید برایتان عجیب و تازه باشد. بی تفاوت از کنار آنها رد نشوید و آنها را جدی تر بگیرید. وقت آن است که برای پیشرفت شغلی تغییراتی به زندگی تان دهید، در این راه مشورت با خانواده را فراموش نکنید. این روزها رفتارهای غیرمنطقی از خود نشان می دهید که دلیلش را هم نمی دانید. بهتر است که در این شرایط ارتباطات خود را کمتر کنید تا موجب دلخوری دیگران نشود، در غیر این صورت نه تنها دوستان بلکه عشق زندگی تان را نیز از خود دور خواهید کرد. به خودتان زمان دهید تا همه چیز به طور طبیعی مانند قبل شود.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

خوب است که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید اما مغرور نباشد. غرور بی جا ممکن است اطرافیان تان را از شما دلگیر کند. این روزها سرتان بیش از حد شلوغ است اما نگران نباشید زمان برای خوشگذرانی بسیار است. این صبوری ارزش اش را دارد پس کوتاه نیایید. به زودی یک تغییری بزرگ در زندگی تان رخ می دهد که روحیه شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. یکی از گره های زندگی تان که مدت هاست دارید با آن دست و پنجه نرم می کنید به زودی به دست غریبه ای باز خواهد شد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

در فکر تغییری بزرگ هستید اما شک به دلتان راه داده اید. هر چه بیشتر این دست و آن دست کنید بیشتر به ضررتان تمام خواهد شد. دوستی امروز به دیدن شما می آید، بهتر است فکری که در سرتان دارید را با او نیز در میان بگذارید. پس از آن خواهید دید که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت. یکی از اطرافیان تان بیش از همیشه به شما توجه می کند و این موضوع برایتان عجیب است. شاید بد نباشد کمی ارتباط با او را ساده تر بگیرید. مطمئن باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما تلاش های زیادی برای اهداف تان کرده اما کارهایتان آنطور که شما می خواستید پیش نمی رفت. اما نگران نباشید زیرا کارهایتان از این پس باسرعت بیشتری انجام خواهد شد و اهداف تان قابل دسترس تر می شود به طوری که بر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی می گذارد. اگر می خواهید توجه فردی را به خود جلب کنید، سعی کنید که با سیاست پیش روید، برنامه ریزی شده قدم بردارید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود.

فال روزانه ۰۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج