۹۱۰۷۸۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

فن‌دایک: ناراحت نیستم، با مسی مقایسه‌ام نکنید!

ویرژیل فن‌دایک بعد از آنکه جایزه بهترین بازیکن سال دنیا به لیونل مسی رسید می‌گوید از این نتیجه ناراحت نشده. فن‌دایک می‌گوید او را نمی‌توان با لیونل مسی مقایسه کرد.

ورزش سه: ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول که دیشب یکی از سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال دنیا بود می‌گوید از اینکه نتوانسته به این جایزه دست یابد و در رقابت با لیونل مسی، فاتح جایزه، شکست خورده ناراحت نیست. فن‌دایک می‌گوید او را نمی‌توان با لیونل مسی مقایسه کرد.

در مراسم دیشب جایزه‌ی بهترین بازیکن سال دنیا به لیونل مسی تعلق گرفت و فن‌دایک بعد از او در رتبه دوم ایستاد. کریستیانو رونالدو هم در رتبه سوم فهرست رای‌ها قرار گرفت.

فن‌دایک که سال گذشته یک فصل درخشان را با لیورپول پشت سر گذاشته بعد از جوایز دیشب گفت که او را نمی‌توان با ابرستاره‌ای مثل لیونل مسی مقایسه کرد. فن‌دایک در این باره گفت:" کسانی که رای داده‌اند بر اساس تصمیم خودشان عمل کرده‌اند و این را باید پذیرفت. واقعیت این است. به عنوان بازیکن نمی‌توانید من را با مسی مقایسه کنید چون شرایط ما کاملا متفاوت است. من از اینکه در چنین جایگاهی ایستاده‌ام احساس غرور و افتخار می‌کنم".

فن‌‌دایک با اینکه در کسب جایزه بزرگ ناکام ماند و آن را به مسی واگذار کرد ولی به عضویت تیم منتخب یازده نفره فیفا در آمد. فن‌دایک در پاسخ به این سوال که آیا از بردن جایزه توسط مسی ناراحت شده یا نه گفت:" ناراحت؟ نه، نمی‌شود ناراحت بود. من از اینکه اینجا حضور دارم خیلی خوشحالم و حضور در تیم منتخب سال برایم افتخار بزرگی است. من امروز متاسفانه برنده نشدم ولی از این بابت ناراحت نیستم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      خیلی‌واقع بین هست آفرین . حالا‌اگ رونالدو بود میگف حقمو خوردن... مسی بهترینه

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        حق رونالدو رو این سه ساله میخورن پارسال مودریچ چکار کرد ؟؟هیچی کریس اروپا رو فتح کرد امسال هم یه جام گرفت

    • بدون نام

      خخخخخ سه سال حق پنالدو رو خوردن
      پنالدو پنج ساله حق مسی رو خورده در ضمن اگه از زغال نمیرفت پرز جون مافیایی تون توپ طلا رو میداد پنالدو مثل اون پنج بار ولی چون رفت داد به یه زغالی دیگه به نام پخریچ حتی با اینکه زغال به زور تونست به لیگ قهرمانان برسه و تقریبا همه رکورد های منفی رو شکست ولی راموس و مارسلوی دائم النیمکت و پخریچ و هازارد رو به زور آورد تو تیم منتخب
      حالا اگه شرف دارین بگین که حق رو میگم زغالی های بی شرف

    • بدون نام

      خود پنالدو فن ها میدونن که به لطف دست های پشت پرده پنالدو انتخاب میشد و الان دارن میگن پنالدو جام برده هر چند جام های ایتالیا که پنالدو هم جزو بهترین هاش نبوده جام محسوب نمیشه نمیگن با توجه به آمار چون پنالدو هیچ قلطی نکرده فقط میگن جام
      مثل جام تدارکاتی بازی های دوستانه اروپا به میزبانی پرتغال و با برنامه ریزی قبلی که پرتغال قهرمان شد
      چه جام بزرگیه!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • amir1995ho3in

        اولا چرت نگو دوما از کوپا رمضون که مسی نتونست بگیره که بهتره کوپا امریکا که تفریبا هردوسال دوبار پشت سرهم که دیگه بگذریم....رونالدو و مسی هردو جام لیگشونو بردن و همون جام ملی به قول تو الکی خود مسی گفته حاضر تمام افتخاراتشو با یه افتخار ملی عوض کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج