۹۱۱۴۰۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

محکومیت متهمان پرونده سد لفور تایید شد

دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، محکومیت ۱۷ زن و مرد در پرونده سدلفور که به شلاق و جزای نقدی محکوم شده بودند را تأیید کرد.

اعتمادآنلاین: دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، محکومیت ۱۷ زن و مرد در پرونده سدلفور که به شلاق و جزای نقدی محکوم شده بودند را تأیید کرد.

مصطفی ترک همدانی، وکیل مدافع متهمان درباره این پرونده، گفت: «ماجرا از این قرار است که در ایام تعطیلات عید فطر، تعدادی زن و مرد که بین شان زن و شوهر هم بوده برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور می‌روند و در محلی اسکان می‌کنند.»

وی افزود: «تعدادی از این افراد، با معرفی یکی از اهالی بومی، برای قایق سواری به دریاچه سدلفور می‌روند و یک نفر با دوربین حرفه‌ای از این افراد عکس می‌گیرد و در فضای مجازی منتشر می‌کند و پای مدعی‌العموم به وسط می‌آید.»

این وکیل دادگستری اضافه کرد: «نهایتاً در ماجرای سد لفور، برای ۱۷ زن و مرد پرونده تشکیل و این افراد از سوی دادگاه بدوی به اتهام بی‌حجابی و جریحه‌دار کردن عفت عمومی هر کدام به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در ملاء‌عام محکوم شدند. ضمن اینکه در این پرونده، دادگاه زنان را علاوه بر شلاق، به پرداخت ۵۰ هزار تومان جزای نقدی نیز محکوم کرد.»

این وکیل دادگستری افزود: «به رأی صادره از سوی دادگاه بدوی اعتراض کردیم زیرا معتقدیم هر چند این افراد ممکن است فعل بی‌حجابی مرتکب شده باشند اما قصدی برای گرفتن و انتشار عکس در فضای مجازی نداشتند و این اقدام توسط افراد غیرمرتبط به این جمع صورت گرفته است. به رغم توضیحات ارائه شده، دادگاه تجدیدنظر استان مازندران توضیحات ما را نپذیرفت و رأی دادگاه بدوی را درباره متهمان عیناً تأیید کرد.»

به گفته این وکیل دادگستری، همچنین اخیراً از سوی دادگاه بدوی استان مازندران، دو نفر در ارتباط با این پرونده به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا به سه سال حبس محکوم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دموکراسی عمیق به این میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        '''' این متهمان کی قراره اعدام شوند? '''''

    • بدون نام

      بااین رفتار انتظار دارید دنیا بخصوص اروپا به دولت ما کمک کنند؟

    • شهریار

      شلاق؟! اونم در ملاعام!؟ جریمه نقدی!؟ همش همین!همشونو تیربارون کنین تا هیچ زن و شوهری دیگه جرئت نکنه کسی رو جریحه دار کنه! اعدام عکاس در ملاعام هم فراموش نشه لطفا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج