اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۲۱۶۰
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

علت اعتراض پزشکان به قانون مالیاتی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی، با عنوان این مطلب که پزشکان با پرداخت عادلانه مالیات هیچ مشکلی ندارند، در خصوص علت اعتراض جامعه پزشکی به تصمیم سازمان امور مالیاتی، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل سازمان نظام پزشکی، با عنوان این مطلب که پزشکان با پرداخت عادلانه مالیات هیچ مشکلی ندارند، در خصوص علت اعتراض جامعه پزشکی به تصمیم سازمان امور مالیاتی، توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا ظفرقندی، به جلسه مشترک سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی پیرامون مباحث اخیر که موجب اعتراض جامعه پزشکی شده است، اشاره کرد و گفت: قرار است در این جلسات مشترک، این مسائل و مشکلات رفع و رجوع شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی با پرداخت عادلانه مالیات هیچ مشکلی ندارد، افزود: آنچه مورد اعتراض است، چرا یک قانون به صورت تبعیض آمیز برای جامعه پزشکی تدوین شده است. یعنی به رغم اینکه گفته می شود قانون است، چرا تبعیض آمیز اعمال می شود.

ظفرقندی، در ارتباط با موضوع استفاده از کارتخوان و اتصال آن به سامانه امور مالیاتی، گفت: آن چیزی که الان بحث سازمان امور مالیاتی است، کارتخوان اتصال به سامانه مالیاتی است که جامعه پزشکی هیچ مشکلی با آن ندارد.

وی ادامه داد: اعتراض جامعه پزشکی به تبعیض در اعمال قانون مالیاتی بوده که حق دارند معترض شوند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی، گفت: یک قانون برای همه تصویب و اجرا شود. وقتی جوسازی هایی که صورت می گیرد، تبعیض آمیز است و این مورد اعتراض جامعه پزشکی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با درامد های چند صد میلیونی که دارید مالیات هم نمی دهید و حالا مدعی تبعیض هستید؟

      اگر اعتراض باشد کارمندان باید اعتراض کنند که سر ماه اگر مشمول مالیات باشند بلا فاصله کسر میشود

      شما که حقوقتان معادل چند سال کارمندان هست

      پاسخ ها

      • مهدی از مشهد

        من خودم کارمند بخش خصوصی ام، شرکت کوچکی هم نیست اما به دلیل وضعیت مالی کشور از پرداخت به موقع حقوق عاجز است و تقریبا 5 ماه تاخیر در پرداخت حقوق دارد ، در عین حال با این تعاریف و تفاسیر مالیمات مشمول بر حقوق ما را سر ماه از حقوق ما کسر می کند. بعد پزشکان محترم و عزیزمان با درآمدهای بعضا میلیاردی و اکثرا چند صد میلیونی که همون اول کار دستمزدشان را می گیرند و بعد از یکسال که خوب پولشان را در بازار و مسکن و زمین و ... چرخاندند و سود
        های چند برابری کردن یک چندرغاز مالیات می دهند ، این یعنی تبعیض.

      • بدون نام

        دوست عزیز من چون پول ندارم دلیل نمیشه به کسی که پولدار حسادت کنم چه پزشک باشه چه تاجر یا هر شغل دیگه ای
        شما هم درس میخوندی پزشک میشدی
        یا دنبال شغل آزاد میرفتی حقوق بگیر دولت نمیشدی

    • بدون نام

      تاسفانه سازمان مالیاتی بر اساس واقعیت درآمدی مشاغل میزان مالیات را دریافت نمیکند بلکه بطور سلیقه ای و یک تعرفه ناعادلانه ای کخ خود آنرا تنظیم کرده مالیت را اخذ میکند .علت همه گریزی از پرداخت مالیات سیستم ناعادلانه تعیین میزان آن است .در بسیاری از مشاغل مالیات پرداختی چه بسا بیشتر از درآمد آن شغل است .این یعنی باج خواهی از مردم .مالیاتهایی که گرفته میشود ومتاسفانه به نسبت آن به مردم در کشور خدمات داده نمیشود .

    • بدون نام

      ایشان نماینده پزشکان نیستند. مخالفت اصلی با توافقات غیر قانونی این فرد منفعل و دارودسته وابسته اش در نظام پزشکی است.

    • بدون نام

      آخه دل کندن از پول حرام سخت تر است .

    • بدون نام

      امان از قشر با سواد

      پاسخ ها

      • علی

        !!!!امان ازقشرباسوادوخودخواه

    • داداش

      توجیه میکنید گذاشتن کارت خوان تراکنش ها به یه حساب وصل است نشان میدهد فعلا مالیاتی اخذ نمیشود و وقتی بانک مرکزی کلیه تراکنشها را هر ماه از بانکها میخواهد به امور مالیاتی ارسال کنند بعد با سامانه ثبت نیز وصل شود تا خانواده وی مشخص شود دیگر با کارتخوان یا بدون آن فرار مالیاتی نخواهیم داشت.دستور بانک مرکزی اسم شغل بکار نبرده کلیه تراکنشهای آحاد جامعه را شامل میشود فقط هزینه ها را در دفتر مخصوص که مهر دارایی داشته باشد دارایی سخت نمیگیرد

    • جایین هرمزگان

      دم پزشکان محترم گرم که با این کارشان شاید توانستند جلوی این قانون من در آوردی اداره مالیاتی بایستند .هرچند در بندرعباس عده ای از پزشکان هیچ ادبی ندارند و وقتی با یک بیمار روبرو میشوند انگار از دماغ فیل افتاده و با نوکر پدرشان برخورد میکنند .حیف پسوند دکتر برای بعضی از پزشکان هرمزگان

    • بدون نام

      همه باید مالیات بدهند و هیچ استثنایی نباید باشد حتی آنهایی که دستخط داشته اند و یا نهادهای خاص

    • بدون نام

      حاجي تبعيض كجا هست؟شما يه مدت ماليات نميداديد عادت كرديد به مال مفت خوردن حالا ميخوايد يه ريال بديد زورتون ميگيره همين و بس حالا هم ميخوايد كلاه تو كلاه كنيد كه نديد

    • بدون نام

      بیشتر پزشکان جراح و جراحان زیبایی شاید فقط ویزیت را با کارت خوان بگیرن ولی هزینه های عمل رو شماره حساب بستگان خود رو میدن که بیمار اونجا واریز کنه و کنترلی هم ندارن

    • بدون نام

      کدوم تبعیض؟ همه مالیات میدن بجز جامعه پزشکی.
      کسی که به قانون اهمیت نمیده و زیر پا میذاره بایدم رسوایش کرد. جامعه پزشکی مردم رو هم فلج کرده. یه ازمایش ساده میخوایم بگیریم، اول پول رو میگیرن اونم با چه مسخره بازیهایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا تنها گروهی که از مشاغل آزاد مالیات می دهدپزشکان هستند .طرف طلا فروشی دو دهنه داره و زیر ۲ میلیون مالیات سالانه می دهد.این بازیها برای منحرف کردن فکر مردم از جایی است که باید مالیات بدهد واصلا حرفی از آنها نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج