۹۱۲۱۷۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رونمایی از هیوندای ۴۵ EV در فرانکفورت

پیش از نمایشگاه فرانکفورت هیوندای نمایشی از هاچبک برقی خود منتشر کرد که آن را ۴۵ EV نامگذاری کرد. در این نمایشگاه هیوندای به طور رسمی از خودرو الکتریکی جدید خود با طراحی منحصر به فرد و آینده نگرانه‌ای رونمایی کرد.

خبرآنلاین: پیش از نمایشگاه فرانکفورت هیوندای نمایشی از هاچبک برقی خود منتشر کرد که آن را ۴۵ EV نامگذاری کرد. در این نمایشگاه هیوندای به طور رسمی از خودرو الکتریکی جدید خود با طراحی منحصر به فرد و آینده نگرانه‌ای رونمایی کرد.

رونمایی از هیوندای ۴۵ EV در فرانکفورت

هیوندای ۴۵ EV با الهام از مدل کوپه Pony در سال ۱۹۷۴ ساخته شده و ظاهری مشابه آن دارد. نامگذاری این خودرو هم به دلیل گذشت ۴۵ سال از تولید مدل Pony و هم به دلیل زوایای ۴۵ درجه موجود در نقاط مختلف این خودرو است. همچنین به گفته کمپانی برای طراحی ۴۵ EV از یک هواپیمای دهه ۲۰ میلادی نیز الهام گرفته شده است.

علاوه بر هندسه و بدنه گسترده و پایدار، خودرو نظر ما را به جلوی آن یعنی قسمتی که چراغ ماتریسی نقطه‌ای به صورت یک نوار طولانی در زیر کاپوت قرار گرفته است جلب می‌کند. بر روی کاپوت نشان براق و درخشان هیوندای و همچنین در پایین سپر شماره ۴۵ خودنمایی می‌کنند. در بیرون و کنار خودرو چراغهای LED وجود دارد که میزان شارژ باتری را به راننده حتی بدون ورود به درون خودرو نشان می‌دهد. به جای استفاده از آینه‌های قدیمی در ۴۵ EV دوربین‌هایی قرار گرفته که می‌توانند به هنگام کثیفی و گرد و غبار خود را با برف پاک کن تمیز کنند.

رونمایی از هیوندای ۴۵ EV در فرانکفورت

طراحی داخلی ۴۵ مانند یک اتاق نشیمن است تا سرنشینان بتوانند اوقات راحتی را به خصوص هنگامی خودرو در حالت خودکار قرار دارد سپری کنند. علاوه بر این سرنشینان جلویی می‌توانند از طریق سیستم پروژکتوری برای سرگرمی و اطلاعات به جای صفحه نمایش استفاده کنند. همچنین برای راحتی و لذت بیشتر صندلی‌های جلو می‌توانند بچرخند تا رو به روی صندلی‌های عقب قرار بگیرند.

رونمایی از هیوندای ۴۵ EV در فرانکفورت

رونمایی از هیوندای ۴۵ EV در فرانکفورت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به گرد پای پراید نمیرسه

    • عبدالرحمن

      عشق من پراید صبا 132 دو گانه سوز مدل 88! آخه عزیز من اینا چیه به یه عده ندید بدید مثل من نشونش میدی و تحریکش میکنی بره اختلاص کنه هان؟

    • بدون نام

      کی از پراید 133رونمایی میکنید؟باباشبها خواب نداریم براش،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج