جاباما
۹۱۲۵۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: در این روز‌ها باید کنار هازارد باشیم

زین الدین زیدان از تساوی برابر اتلتیکو راضی نیست و حق تیمش را سه امتیاز می داند.

ورزش سه: اتلتیکو و رئال امشب در دیداری نه چندان جذاب به تساوی بدون گل دست یافتند؛ در حالی که رئال برتری نسبی به میزبانش داشت و حتی دقیقه ۷۵ با ضربه سر بنزما می توانست برنده بازی شود ولی یان اوبلاک با سوپرسیو خود مانع شد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« راضی نیستم چون با توجه به تلاشی که داشتیم و موقعیت های بهترمان باید برنده می شدیم. ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم. خوب بازی کردیم و بهتر از حریف ایجاد موقعیت می کردیم. افسوس که نتوانستیم برنده شویم. زحمت این بازیکنان باید با سه امتیاز پاسخ داده می شد اما در نهایت سهم ما یک امتیاز بود.»

زیدان ادامه داد:« برتر از اتلتیکو بودیم و ضربه کریم هم می توانست یک گل برای ما باشد. البته در خط حمله یک چیزی کم داشتیم با این حال نمی توانم بازیکنان را سرزنش کنم. از آنها راضی ام ولی از نتیجه نه. بازیکنان هم در رختکن کمی ناراحت بودند و معتقد بودند باید پیروز می شدیم.»

والورده به جای خامس در ترکیب اصلی:« والورده خیلی خوب بازی کرد و یکی از بازیکنانی است که باعث می شود کل تیم خوب کار کند. او همیشه در خدمت تیم است و در نهایت تصمیم من بود که در ترکیب باشد. تعویض او هم به دلیل مصدومیت جزئی بود. از تلاش او در زمین راضی هستم.»

اتلتیکو:« برای من مهم عملکرد خودمان است. اتلتیکو مثل همیشه بازی می کرد. برخی مواقع آنها توپ را دوست ندارند و به حریف می دهند ولی ما نتوانستیم به اندازه کافی خلق موقعیت کنیم. یک چیزی امشب کم داشتیم.»

عدم درخشش هازارد:« او به روزهای اوج خودش نزدیک می شود و در این مقطع باید کنارش باشیم و از او حمایت کنیم. به عقیده من هازارد امشب خوب بود ولی این واقعیت است که خیلی در خلق موقعیت خوب کار نکردیم. دوست داریم هازارد گلزنی کند چون او را از زیر فشار خارج خواهد کرد ولی مشکلی نیست. ما متحد هستیم و بالاخره روزهای درخشش هازارد هم می رسند.»

۲۲۹ دقیقه بدون گل خورده:« این خیلی مهم است چرا که شما را در بازی زنده نگاه می دارد. اگر به همین روند ادامه دهیم و در زمین متحد و فداکار باشیم، در خط حمله بالاخره از موقعیت های مان استفاده کرده و می توانیم پیروز شویم. گل نخوردن از این حیث اهمیت بالایی دارد. باید به همین روند ادامه داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج