۹۱۲۶۰۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ارکستر ملی اواخر مهر کنسرت می‌دهد

ارکستر ملی ایران روز‌های بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم مهرماه به رهبری میهمان سهراب کاشف در تالار وحدت تهران برنامه اجرا خواهد کرد. در این کنسرت قرار است قطعاتی مرتبط با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا با آهنگسازی محمدرضا علیقلی پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

فرهیختگان: ارکستر ملی ایران روزهای بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم مهرماه به رهبری میهمان سهراب کاشف در تالار وحدت تهران برنامه اجرا خواهد کرد. در این کنسرت قرار است قطعاتی مرتبط با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا با آهنگسازی محمدرضا علیقلی پیش روی مخاطبان قرار گیرد. کنسرت اواخر مهرماه ارکستر ملی ایران به نوعی اولین کنسرت رسمی ارکسترهای زیرمجموعه بنیاد فرهنگی- هنری رودکی در دوره مدیریتی مهدی افضلی است.

ارکستر ملی اواخر مهر کنسرت می‌دهد

ارکستر ملی ایران طی ماه‌های اخیر پس از کناره‌گیری فریدون شهبازیان از رهبری و مدیریت هنری این مجموعه در اردیبهشت‌ماه که گویا با دلخوری‌هایی نیز همراه بوده، با حضور رهبر میهمان به اجرای برنامه‌های خود می‌پرداخت.

این درحالی است که اجرای کنسرت به خوانندگی حسام‌الدین سراج و رهبری میهمان سهراب کاشف، اجرای کنسرت به رهبری میهمان نادر مشایخی در آیین نکوداشت زنده‌یاد جمشید مشایخی، اجرای کنسرت «قصه وفا» به رهبری میهمان نادر مرتضی‌پور و خوانندگی علیرضا افتخاری، اجرای کنسرت «شب خاطره‌ها؛ ارکستر ملی برای بچه‌های ایران» به رهبری میهمان سهراب کاشف با اجرای آثاری از محمدرضا علیقلی و بهرام دهقانیار در تالار وحدت از جمله

برنامه‌هایی بود که طی ماه‌های اخیر میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود. برگزاری کنسرت «سرو آزاد» به آهنگسازی پیمان سلطانی، رهبری ارکستر روبرت آساتریان و خوانندگی مهدی امامی، پارسا حسندخت و علیرضا وکیلی‌منش در تالار وحدت، برگزاری کنسرت به رهبری ارکستر فریدون شهبازیان به خوانندگی سالار عقیلی در کرمان ازجمله برنامه‌هایی است که از آغاز سال ۹۸ تا زمان استعفای فریدون شهبازیان توسط ارکستر ملی ایران اجرا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالرحمن

      ارکستر میلی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج