۹۱۲۷۳۷
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

حضورم در «رالی ایرانی ۲» با موتور خودم بود

کامبیز دیرباز سریال «رالی ایرانی ۲» را یک رئالیتی شو هیجان انگیز و کاری بسیار سخت توصیف کرد.

صبا: کامبیز دیرباز بازیگر سینما درباره تجربه حضور خود در فصل دوم سریال «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب اظهار کرد: تجربه بازی در این سریال تجربه خوب و هیجان انگیزی بود و برای من که عشق موتور و موتورسواری هستم هیجانش دو چندان بود و با موتور شخصی خود در این مسابقه شرکت کردم. چیدمان آیتم های مسابقه به گونه ای بود که هر روز هیجان آن بیشتر می شد.

حضورم در «رالی ایرانی ۲» با موتور خودم بود

وی تاکید کرد: به نظر من «رالی ایرانی ۲» یک سریال نیست و بلکه یک رئالیتی شو است. قبل از آنکه تصویربرداری این سریال آغاز بشود، فکر می کردم یک مسابقه، کار نمایشی و تفریحی است اما واقعا اینگونه نبود و عین همان چیزی که در سریال نمایش داده می شود و حتی سخت تر از آن کار کردیم.

در صورت پخش نشدن ويدئو بر روي تصوير زير کليک کنيد

حضورم در «رالی ایرانی ۲» با موتور خودم بود

بازیگر «رالی ایرانی ۲» در ادامه تصریح کرد: تصویربرداری «رالی ایرانی ۲» از شمال کشور شروع شد و تا جزیره قشم ادامه پیدا کرد. این سریال کار سختی به لحاظ اجرا بود و دقیقا اتفاقاتی که مخاطب می بینید، افتاده است و چیدمان خاصی نداشته که تماشاچی فکر کند نمایش است.

دیرباز در پایان درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه گفت: کسانی که اهل این گونه فضاها هستند همیشه آن را دنبال می کنند و در کل مخاطب سینمای نمایش خانگی باید کار برایش جذاب باشد تا بابت آن پول بپردازد اما نظر شخصی من این است که اگر من تصمیم گیرنده بودم تعداد قسمت ها را زیاد نمی کردم. به نظر من در تدوین آن می شد قسمت ها کوتاه تر باشد.

«رالی ایرانی ۲» با طراحی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب، کارگردانی آرش معیریان و اجرا و داوری فرزاد حسنی و امیرحسین رستمی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

نیوشا ضیغمی، کامبیز دیرباز، کامران تفتی، ترلان پروانه، امیرعباس گلاب، فردین ناجی، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ‌شاهی، بهناز شفیعی، متین ستوده، سمیرا حسینی، امیر کربلایی‌زاده و بازیگر لبنانی سالی بسمه چهره‌هایی هستند که به عنوان شرکت‌کننده در این مسابقه حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج