۹۱۲۸۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صدراعظم اتریش بار دیگر در انتخابات پیروز شد

نتایج نظرسنجی‌ پس از انتخابات نشان می‌دهد، حزب محافظه‌کار صدراعظم پیشین اتریش موسوم به "حزب مردم اتریش" در انتخابات پارلمانی زودهنگام امروز (یکشنبه) پیروز شده است اما همچنان نیازمند شریک ائتلافی است.

ایسنا: نتایج نظرسنجی‌ پس از انتخابات نشان می‌دهد، حزب محافظه‌کار صدراعظم پیشین اتریش موسوم به "حزب مردم اتریش" در انتخابات پارلمانی زودهنگام امروز (یکشنبه) پیروز شده است اما همچنان نیازمند شریک ائتلافی است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب محافظه‌کار سباستین کورتس، صدراعظم پیشین اتریش با کسب ۳۷ درصد رای پیشتاز شد و بعد از آن حزب سوسیال دموکراتیک با ۳۳ درصد و حزب راستگرای آزادی اتریش با ۱۷ درصد قرار گرفته‌اند. حزب سبزها هم به ۱۴.۱ درصد رای رسیدند.

صدراعظم اتریش بار دیگر در انتخابات پیروز شد

مردم اتریش امروز در یک انتخابات زودهنگام پارلمانی پای صندوق‌های رای رفتند. این انتخابات پس از سقوط دولت ائتلافی و در پی انتشار یک ویدیو جنجالی در ماه مه صورت می‌گیرد. کورتس با کسب ۳۷ درصد رای احتمالا دوباره به عنوان صدراعظم انتخاب می‌شود و باید دولت تشکیل دهد.

فروپاشی دولت اتریش پس از انتشار ویدیویی از هاینتس کریستیان اشتراخه، رهبر حزب آزادی اتریش و معاون صدراعظم این کشور به وقوع پیوست که او در آن ظاهرا وعده اعطای قراردادهای دولتی را در ازای کسب حمایت سیاسی به کسی که ادعا می‌کرد از بستگان نزدیک یک شهروند قدرتمند روسیه است، می‌دهد.

براساس نظرسنجی‌ها سباستین کورتس، رهبر حزب محافظه‌کار مردم و صدراعظم پیشین اتریش در انتخابات پیروز خواهد شد، اما برای تشکیل دولت نیاز به ائتلاف با دیگر احزاب خواهد داشت.

مدیر کمپین جناح چپگرای سبزها گفته است، توپ اکنون در زمین کورتس است. صدراعظم پیشین اتریش گفته است در صورت پیروزی با تمامی احزاب مذاکره خواهد کرد. دو گزینه احتمالی او، ائتلاف دوباره با حزب آزادی یا سبزها و لیبرال‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج