adexo3
۹۱۳۲۵۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

الهامی: خطیبی قصد درگیری با داور را نداشت

مربی تیم ماشین سازی گفت: مشکل ما از جایی شروع شد که رسول خطیبی توسط داور اخراج شد، خطیبی به داور بازی می‌گفت که خطایی انجام نشده است.

خبرگزاری فارس: ساکت الهامی مربی تیم ماشین سازی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همان طور که دیدید بازی پرفشاری از سوی هر دو تیم انجام شد. هر دو تیم می دانستند دنبال چه اهدافی هستند. از هواداران مان تقدیر می کنم که ما را تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد:‌بازی شرایط خوبی داشت و از سوی هر دو تیم یک بازی تاکتیکی را تماشا می‌کردیم هر چند که پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس روند بازی را عوض کرد و تیم ما را به هم ریخت چرا که ما تیم جوانی داریم که خیلی از آنها برای اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می‌کردند. البته جا دارد از کمیته داوران تشکر کنم اما همانطور که داور اصفهانی را برای بازی تیم‌های اصفهانی نمی‌گذارند و همانطور که داوران تبریزی را برای بازی تیم‌های تبریزی نمی‌گذارند ما انتظار داریم داوران تهرانی را هم برای تیم‌های تهرانی نگذارند. داور و یکی از کمک داوران تهرانی بودند.

الهامی خاطرنشان کرد: در صحنه پنالتی اگر خطایی گرفته شد باید کارت زرد می‌داد که دیدیدم این اتفاق رخ نداد اما مشکل ما از جایی شروع شد که رسول خطیبی توسط داور اخراج شد. خطیبی به داور بازی می‌گفت که خطایی انجام نشده و حتی ناظر بازی که پایین آمد گفت با داور صحبت می‌کنم اما او نتوانست با داور صحبت کند. در آن صحنه خطیبی اصلاً با داور کاری نداشت و می‌خواست با او درباره پنالتی صحبت کند اما بازیکنان جوان تیم ما او را گرفتند و این صحنه به چشم می‌آمد که خطیبی قصد درگیری با داور داشته و جلوه بدی به وجود آمد. خطیبی هیچ لفظ بدی برای داور به کار نبرد اما متأسفانه او را اخراج کردند. ما از کمیته داوران انتظار داریم که شرایط بهتری فراهم شود تا تیم‌هایی مثل ما ضرر نکنند.

مربی تیم ماشین‌سازی تصریح کرد: با اینکه تیم جوانی داریم اما امروز بازیکنان ما بیشتر از ۱۰۰ دقیقه مقابل پرسپولیس بازی کردند و به همه آنها خسته نباشید می‌‌گویم. امیدوارم که بتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم اما نمی‌دانم حالا با اخراج رسول خطیبی در بازی‌های بعدی او را خواهیم داشت یا نه. هر چند که اخراج خطیبی در آن شرایط نمای خوبی نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفشو بابا نوچه ها زنوزی خاک بر سر ادم پاچه خار خاک

    • اصلان

      الهام ،ساکت ،هیسسسسسسسسس،
      خفه،صد دقیقه تو زمین خود تون ته گل بودید.
      بگو چند بارحمله کردید دفاع دفاع دفاع دفاع
      .شش تا از پیکان خوردید باید خطیبی وکادرش استفاء میدادید.

    • بدون نام

      پس اون کی بود که داشت خودش و جر میداد خطیبی نبود؟

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      کامنتای لنگیا رو بخونید وقااحت و نامردی رو ب اوج رسوندن. با این حمایت داوری و اون پنالتی مسخره ای ک براتون گرفت و ربیع خاه رو اخراج نکرد چطو روتونه نظر بدین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یکی ببند ته جدولی خدا رو شکر
        پنالتی گل نشد وگرنه خودتونو پاره میکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج