۹۱۳۴۰۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانی: یکی مثل برانکو به درد استقلال می‌خورد

پشکسوت باشگاه استقلال گفت: شما به وضعیت استقلال بعد از فوت منصورخان نگاه کنید. از وقتی پورحیدری رفته استقلال افت کرده است.

خبرورزشی: شاهین بیانی قبل از شروع فصل ابراز نگرانی کرده بود که استقلال دوباره به واسطه استارت بد در ابتدای فصل، ناکام شود. پیش‌بینی‌ای که حالا کاملاً درست از آب درآمده است.

شما مردادماه از استارت ضعیف استقلال ابراز نگرانی کرده بودید!

متأسفانه دقیقاً همین طوری شده است و دلیل اصلی آن تغییرات اساسی است که در سطح بازیکنان داشته‌ایم. نمونه بارز آن همین جدال با پرسپولیس. متأسفانه در استقلال کسی پاسخگو نیست که وقتی تیم در خط دفاع مشکل داشت، چرا اجازه دادند پژمان برود؟

سیاوش یزدانی بازیکن خوبی است، اما تجربه لازم برای جمع کردن خط دفاعی استقلال را ندارد. ما که نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. واقعیت این است که شرایط استقلال خیلی سخت است. البته قطعاً مدعی می‌شویم، ولی می‌ترسم دیر شود.

اگر حجازی یا پورحیدری زنده بودند و در استقلال پست داشتند، اوضاع تیم چطور می‌شد؟

قطعاً اگر این دو عزیز بودند استقلال به این حال و روز نمی‌افتاد. شما به وضعیت استقلال بعد از فوت منصورخان نگاه کنید. از وقتی پورحیدری رفته استقلال افت کرده است. زمان او ۱۵ ماه شکست نخوردیم، ولی حالا طی ۶ بازی، دو بار باخته‌ایم.

در مورد احتمال تغییرات مدیریتی یا فنی در استقلال چه نظری دارید؟

چه تضمینی وجود دارد که فتحی را کنار بگذاریم و نفر بعدی موفق شود؟ تغییرات مدیریتی باید در آخر فصول انجام شود. در مورد آقای استراماچونی نیز با توجه به پولی که خرجش کرده‌ایم، باید حداقل تا نیم‌فصل به او مهلت بدهیم. البته استقلال در درازمدت می‌تواند با مربیان مکتب یوگسلاوی سابق نتیجه بگیرد، همان‌طور که با رایکوف و جگیج نتیجه گرفت. به نظرم یکی مثل برانکو به درد استقلال می‌خورد.

شما به تماشای فیلم آبی به رنگ آسمان رفتید. در قسمتی از آن فیلم، استقلال با کاپیتانی شما قهرمان آسیا شد. با دیدن آن صحنه‌ها چه حسی داشتید؟

یادش بخیر، چه تیمی داشتیم. با دیدن آن صحنه‌ها دلم برای همه بچه‌ها تنگ شد، به ویژه برای منصورخان. آقا ما چند ماه بعد از آن قهرمانی، باز هم می‌توانستیم آسیا را فتح کنیم، اما در فینال با داوری بودار و در نهایت طی ضربات پنالتی مغلوب الهلال شدیم.

در بازی فینال عابدزاده بدترین گل زندگی‌اش را خورد. به نظرم بهتر است یک روز تمرین استقلال را تعطیل کرده و بچه‌ها را به سینما ببرند تا بازیکنان کنونی این فیلم را ببینند و بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      الان بیکاره ، برید بیاریدش .

    • بدون نام

      جناب بياني بزرگوار خواهشا از اخراج مربي نگيد تو اين چهارپنج سال واز زمان مظلومي اولين باره كه استقالال داره اينقدر خوب وروان بازي مبكنه مشكل مربي نيست استراماچوني كارشو خوب انجام داده مشكل بي خيالي بازيكن هاست تو بازي ذوب هرچي التماس ميكرد به خط جلو كه جلو برين ونذارين بازيسازي از دفاع بشه همه بازيكن ها چپيدن تو يك سوم خودشون وگل خوردن مدبريت بايد يكي مثل ابراهيمي وپژمان رو نمي ذاشت بره مشكل استقلال بي تجربگي بازيكن هاست وريا هم تو اين فصل افتضاح بازي ميكنه تيم استقلال بازيكن تاپ ميخواد

    • بدون نام

      شما درست میگی همانطور که برادرت به درد پرسپولیس خورد ومنصوریان هم به درد استقلال خورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      باشه بشین منتظر

    • بدون نام

      از بزرگ تا کوچیکتون تا هواداراتون همتون ترترتیها شله زردها معلومه چهارساله عقده پرسپولیس مونده تو دلتون از حرفهاتون مصاحبه هاتون رفتاراتون معلومه بردی و بسوزید پرسپولیس و برانکو به تاریخ پیوستند شما نمی توانید

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      تانیم فصل بهش وقت بدیم؟ استقلال تیمش کلا عوض شده شخمش زدن. استرا اومده و واقعا تیمش زیبا بازی میکنه و خوب موقعیت خلق میکنه باید بمونه تا تیمو درست کنه. همین تغییرات زیاد و زود ثبات رو از استقلال گرفته، هنو درس نگرفتین؟!

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      استرا عالیه عالییییی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاج کوچک دوتا چهارجانبه تو ازادی باخت ننگین ۶صفر به العین عروس عربها مخصوصا السد والعین بالای ۴۰ماه ندیدن رنگ صدر جدول تاریخ ۷۴ ساله ولی از رقیبش که ۲۰ سال بعد تاسیس شده ۶قهرمانی کمتر ۶گل و۴تا گل تو دربی ها خوردن لامصب هر چیزی رو که میگیم باز ۶میاد وسط داداش اینها رو هم بنویس بغل دست اون معرفی نامت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج