۹۱۳۷۴۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ایران: آمریکا به رای دیوان دادگستری تمکین کند

معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تحریم‌های غیرقانونی آمریکا را موجب رنج مردم عادی دانست و از سازمان ملل خواست تا آمریکا را در تمکین به رای دیوان بین المللی دادگستری ملزم سازند.

ایرنا: معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تحریم‌های غیرقانونی آمریکا را موجب رنج مردم عادی دانست و از سازمان ملل خواست تا آمریکا را در تمکین به رای دیوان بین المللی دادگستری ملزم سازند.

غلامحسین دهقانی در ملاقات با مارک لوکاک معاون دبیرکل در امور بشردوستانه و کمک های اضطراری، با اشاره به رای موقت دیوان بین المللی دادگستری مبنی بر لزوم عدم اخلال آمریکا در تامین برخی اقلام توسط ایران نظیر مواد غذایی، دارویی و قطعات هواپیما خواهان مشارکت ملل متحد در واداشتن دولت آمریکا به تمکین از رای دیوان شد.

ایران: آمریکا به رای دیوان دادگستری تمکین کند

دهقانی ادامه داد: تحریم‌های غیرقانونی آمریکا نه تنها موجبات درد و رنج مردم عادی را فراهم آورده است، بلکه مانع امداد رسانی دیگران به ایشان می‌شود همچنانکه کمک های نقدی به آسیب دیدگان سیل اخیر نتوانست به داخل کشور انتقال یابد.

وی از همکاری‌ ملل متحد برای کاهش آلام آسیب دیدگان از سیل مزبور قدردانی و اضافه کرد که ظرفیت های بالایی برای مقابله با بحران های طبیعی و فجایع انسانی در ایران وجود دارد. فارغ از سازماندهی صورت گرفته از سوی نهادهای ذیربط، آحاد مردم ایران هم برای کاهش تاثیرات سیل گسترده اخیر حضور گسترده‌ای داشتند.

معاون وزیر امورخارجه ایران با اشاره به تلاش‌های ایران در حوزه بشردوستانه از جمله در عراق، سوریه و یمن بر آمادگی کامل ایران بر توسعه همکاری ها با سازمان ملل متحد و انتقال تجربیات به دیگر کشورها تاکید کرد.

دهقانی خواهان اتخاذ رویکرد قاطعتری از سوی ملل متحد در قبال عاملان شروع و تشدید بحران یمن جهت پایان دادن به این بحران بشردوستانه که رنج و درد بسیاری بر مردم یمن وارد آورده، شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیاست های غلط شما باعث تحریم شده.

    • محمدرضا بختیار

      مسئولین ما متهم هستند طرف از قطعنامه صادره شورای امنیت خارج شده است آنوقت توقع تمکین دارید ملت را ملعبه سیاست های پوپولیستی خود کردید برای خرید جلب توجه افکار عمومی می توانید یارانه ها را قطع نکنید و همزمان گران کردن نان نشوید!!!

    • عابد

      آیا مسئولانی که الان به دست عدالت سید عزیز سپرده شده اند بفکرمردم ایران بودند ،،اگر قوه قضاییه مچشان راقطع نکند وفرصت دیگری پیداکنند آیا ایران را به تباهی نمیکشند و چه تفاوتی با آمریکای جهانخوار دارند ،،لذا لازمه ایران اول تمام مدیرانش ملزم به خدمت به مردم شوند والا هیچ ایرانی باغیرتی حاضر نیست هرجنسی از دشمن بیاید مصرف کندوآنراحرام میدانیم ،،

    • بدون نام

      نفقه شو نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج