adexo3
۹۱۴۹۳۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کاریوس: شاید دوباره برای لیورپول بازی کنم

دروازه‌بان آلمانی بشیکتاش احتمال حضور دوباره در ترکیب تیم سابق خود را رد نکرد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، دو فصل قبل در فینال لیگ قهرمانان لوریس کاریوس، سنگربان آلمانی لیورپول در دیدار برابر رئال مادرید نمایش کابوس‌واری از خود نشان داد. این دروازه‌بان دو گل بد دریافت کرد که باعث شد تا انتقادهای زیادی از او شود و در نهایت لیورپول با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست دهد.

کاریوس که به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی می کند، درباره احتمال حضور دوباره در ترکیب لیورپول گفت: این احتمالی است که نمی‌شود آن را رد کرد و احتمال دارد رخ دهد. من به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی می‌کنم و با لیورپول قرارداد دارم و در صورتی که قراردادم تمام شود به لیورپول بر می‌گردم. بازی در لیگ برتر خیلی باعث می‌شود که شما دیده شوید و دوست دارم در صورتی که نشد برای لیورپول بازی کنم، در تیم بزرگ دیگری باشم. در هر صورت نگرانی ندارم و کارم را پیش می برم.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره فینال کی‌یف گفت: من دیگر به فینال کی‌یف فکر نمی‌کنم و زمان زیادی از آن زمان گذشته است و تنها به خودم فکر می کنم. مردم هر چه می‌خواهند می‌توانند بگویند. قبل از بازی مشخص بود که کمی گیجی دارم ولی هیجان بالای بازی باعث شده بود که متوجه نشوم و پزشکان تیم نیز متوجه نشدند و تنها بعد از بازی فهمیدند که من در نیمه دوم سرگیجه دارم. من هنوز با چند بازیکن تیم در ارتباط هستم و خوشحالم که تیم موفق شد سال قبل قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و امیدوار هستم امسال نیز این تیم بتواند از شانس بالای خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبالی

      تو رو جان مادرت نه ,بازی نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج