جاباما
۹۱۵۶۳۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رجبی:

سه سال دیگر جشن قهرمانی در اهواز گرفته می‌شود

مربی تیم فولاد می‌گوید: در سال سوم فعالیت با حمایت هواداران و مسئولان، قهرمانی لیگ برتر را در اهواز جشن بگیریم.

ورزش سه: مربی تیم فولاد می‌گوید: در سال سوم فعالیت با حمایت هواداران و مسئولان، قهرمانی لیگ برتر را در اهواز جشن بگیریم.

یکی ازتیم هایی که موفق شد درهفته ششم لیگ برتربه پیروزی برسد فولاد خوزستان بود. شاگردان جواد نکونام توانستند دربوشهر با نتیجه یک برصفرمقابل شاهین شهرداری این شهربه برتری رسیده و خودشان را تا رده ششم جدول رده بندی لیگ برتربالا بکشند.

این برد تیم اهوازی را به ادامه مسابقات لیگ برترامیدوارکرد و حمیدرضا رجبی دستیارجواد نکونام هم درگفت وگو با ما به این نکته اشاره کرد.

رجبی با اشاره به این موضوع گفت: قبل ازهرچیزلازم می دانم ازپیام های محبت آمیزهواداران فولاد خوزستان پس ازبرد خارج ازخانه اخیرتشکرکنم که همه ما را به آینده امیدوارکردند. ما تیم خوب شاهین شهرداری را دربوشهر بردیم و ازاین بابت خوشحالیم اما هنوز خیلی کارداریم.

وی ادامه داد: به هرحال فولاد خوزستان فصل گذشته هشتم شد و قبل ازآن هم شرایط خوب و مناسبی درجدول لیگ نداشت. درفصل جدید هم با حداقل بودجه نفرات جدیدی به تیم اضافه کردیم که برای هماهنگی بیشترنیازبه زمان دارند. درهمین بازی اخیرهم بچه ها نشان دادند هماهنگی خوبی بدست آورده و می توانند حرف های بیشتری هم برای زدن درلیگ نوزدهم داشته باشند.

مربی فولاد خوزستان همچنین یادآور شد: ساختن این تیم زمان می خواهد و ما هم درهمین ارتباط صحبت های خوبی با آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه داشته و ایشان برنامه ای سه ساله را تهیه و تدوین کردند. هدف این است که انشالله سال اول جایگاه مناسبی درجدول لیگ برترداشته باشیم. سال دوم سهمیه آسیا گرفته و درسال سوم هم با حمایت هواداران و مسوولان قهرمانی لیگ برتررا دراهوازجشن بگیریم.

رجبی خاطرنشان کرد: برنامه دیگری که به موازات این هدف دنبال می کنیم راه اندازی مجدد کارخانه بازیکن سازی فولاد است. دردهه ۸۰ شمسی فولاد خوزستان همیشه پنج ، شش بازیکن خوزستانی یا بیشتردراردوی تیم ملی داشت ولی الان می بینیم درتیم بزرگسالان هیچ نماینده ای ندارد.

باید بازیکنان مستعد این استان زرخیزباید شناسایی و به تیم ملی معرفی شوند. ما ازبازی دادن به جوانان مستعد باکی نداریم، کما اینکه تا همین حالا هم چنین موضوعی را ثابت کرده ایم و تدارک هستیم که چند بازیکن دیگر از تیم امید به بزرگسالان اضافه کنیم.

رابطه خوبی هم با مربیان تیم های پایه داریم و در واقع یک ارتباط قوی و دوطرفه وجود دارد تا انشالله بتوانیم به رشد استعدادها بیشتر کمک کنیم. هواداران هم خیلی می توانند با حمایت های خود چنین فضایی را ایجاد کنند تا استعدادهای خوزستانی درفولاد پرو بال بگیرند.

مربی فولاد خوزستان درخصوص تعطیلی لیگ برتربه خاطرمسابقات تیم ملی هم گفت: به هرحال همه ما تابع تصمیمات متولیان فوتبال هستیم. شاید این تعطیلی به ضرر تیم هایی مثل فولاد باشد که اوج گرفته اند اما به خاطرمنافع ملی باید ازمنافع شخصی بگذریم.

سرمربی تیم ما جواد نکونام است که بیشترین بازی های ملی را برای تیم ایران انجام داده و همواره هم ازتیم ملی حمایت کرده است. این بارهم مثل همیشه همه ما ازتیم ملی حمایت می کنیم و برای شاگردان ویلموتس در۲ بازی آینده برابرکامبوج و بحرین آرزوی پیروزی و موفقیت داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هموطن

      از خوزستان تنها کنعانی زادگان دعوت شد

    • بدون نام

      خوب برا خودش آینده شغلی درست می کنه

    • پدرژپتو

      مسعود شجاعی هم خوزستانیه

    • بدون نام

      مقایسه کنید فوتبال فولاد را در زمان مربی گری فرکی و حتی قطبی را با فوتبال بازی کردن حالای فولاد تا به این نتیجه برسید که فولاد پسرفت کرده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج