جاباما
۹۱۶۳۱۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

قاسمپور: مجیدی به مربیان ایرانی توهین کرده است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر فرهاد مجیدی اعتقادی به مربی ایرانی ندارد، چرا این مربی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کردند.

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم قاسمپور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم امید و کنار رفتن مجیدی از هدایت این تیم گفت: حتی قبل از انتخاب مجیدی، در پروسه انتخاب سرمربی تیم امید زمان را تا حدودی از دست دادیم و با انتخاب مجیدی هم چند ماه زمان از بین رفت.

قبلا هم گفته بودم که مجیدی تجربه بالایی در مربیگری ندارد و نمی‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت تیم امید باشد. این انتخاب با تفکر درستی صورت نگرفت و اعضای کمیته فنی فقط خواستند یک کاری را انجام دهند. در گذشته هم شاهد چنین اشتباهاتی در انتخاب سرمربی تیم امید بودیم و این برای اولین بار نبود که چنین انتخابی صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه مجیدی به کمیته فنی گفته بود اعتقادی به استفاده از مربی ایرانی ندارد، عنوان کرد: اگر مجیدی چنین حرفی زده باشد قطعا توهین به مربی ایرانی است. اگر مجیدی به مربی ایرانی اعتقادی ندارد پس چگونه او را به عنوان مربی تیم امید انتخاب کردند؟ استفاده از مربی خارجی ایرادی ندارد ولی زیر سوال بردن مربی ایرانی توسط یک ایرانی اصلا درست نیست. من برنامه دوشنبه‌ شب را هم دیدم که دوستان حرف می‌زدند و شنیدم که اکبر محمدی به این موضوع اشاره کرد که مجیدی می‌خواست برادرش را به کادر فنی تیم امید بیاورد.

قاسمپور در ارتباط با انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم المپیک خاطرنشان کرد: اگر نظر کمیته فنی روی استیلی بود چرا از همان اول این مربی را انتخاب نکردند؟ فکر می‌کنم کمیته فنی هم در این چند ماه سردرگم بود، شما ببینید افراد کمیته فنی چه کسانی هستند و چگونه تصمیم می‌گیرند. آنها در این مدت برای انتخاب‌هایشان تمرکز نداشتند. با این حال امیدوارم شرایط تیم امید خوب شود و در نهایت بعد از ۴ دهه به المپیک برویم. البته در این راه نیاز به امدادهای غیبی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجیدی همهمربی ایرانیها رو رد میکرد تا برادرش فرزاد همون که بخاطر فاکتورسازی از ملوان اخراج شد رو بیاره و در غیر اینصورت فقط با مربی خارجی کار کنه

    • بدون نام

      کی فرناز را مرلی کرده مدرک مربیگری هم نداره مدرک مربی مهد کودک هم ندارد

    • سجاد خیاط

      آخه فرناز خانم و چه به مربی

    • بدون نام

      اینا فقط میخواستن محبوبیت مجیدی رو مثل دایی و کریمی خراب کنن هدفی جز این ندارن

    • بدون نام

      این همه کیروش که ایرانی نبودتوهین کردغیرتی نشدین اینم روش تازه این ایرانی هستش

    • ع ن

      باید یکی ازمکتب لنگ یاهنون انگشتی ها مربی بشه که شماها قبولش داشته باشید.سرمربی هرکسی روبخادمیاره چه داداشش چه خارجی.چرا پورفسورقلابی خودتون که توعربستان رید برادرشو اوردنوبت به یه ایرانی میرسه عرعر میکنید

    • بدون نام

      شما؟؟؟؟

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      تو چرا جلوی کی روش رو نگرفتی ک همه مربیان ایرانی رو قهوه ای کرد؟

    • بدون نام

      مجیدی عین توهین به ورزشایران است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج