جاباما
۹۱۶۸۸۵
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

جو بایدن خواستار استیضاح ترامپ شد

معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، امروز (چهارشنبه) برای نخستین بار خواستار استیضاح دونالد ترامپ شد.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان، جو بایدن، نامزد دموکرات رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا، طی اظهاراتش گفت: "رئیس‌جمهور ترامپ، با بیان و اقداماتش، خود را به واسطه ممانعت از اجرای عدالت و عدم تبعیت از رویه کنگره متهم کرده است؛ او از قبل خود را در انظار مردم جهان و آمریکا محکوم کرده است".

این نامزد دموکرات در ادامه ابراز داشت: "دونالد ترامپ، سوگند ریاست جمهوری خود را نقض، و به این کشور خیانت کرده و اقداماتی سزاوار استیضاح مرتکب شده است".

جو بایدن خواستار استیضاح ترامپ شد

او خطاب به حامیانش در شهر راچستر (ایالت نیوهمپشایر) گفت:‌ "باید بدانید، برای محافظت از قانون اساسی، دموکراسی و همبستگی ابتدایی ما، او باید استیضاح شود".

دونالد ترامپ، از سوی دیگر به این اظهارات واکنش نشان داد و درخواست بایدن برای استیضاح وی را "ترحم‌برانگیز" خواند. او در پیام توئیتری خود نوشت:‌ "من هیچ کار اشتباهی نکرده‌ام. کارزار رو به شکست جو، چاره دیگری برای او نگذاشته است!".

رئیس‌جمهور آمریکا طی تماسی تلفنی در ماه ژوئیه، از رئیس‌جمهوری اوکراین خواسته بود درخصوص جو بایدن تحقیق کند. اظهارات ترامپ در این مکالمه تلفنی، موجب شد رویه استیضاح او در مجلس نمایندگان آمریکا کلید بخورد. کاخ سفید تاکنون از همکاری با مجلس نمایندگان سر باز زده و به مقامات مطلع از موضوع، دستور داده تا با نمایندگان دموکرات همکاری نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترين كار به نظر من اين كه ترامپ به همراه اعضاي خانواده آش كه ميتوانند در انتخابات ثبت نام كنند در انتخابات شركت كنند و دهن ياوه گويان احمق كه چشم ديدن اين همه خدمات ترامپ تو اين چند ساله با هدايت من نداشتند را با يك جشن بزرگ به شادي و نشاط براي همه تبديل نمايد،،،جهان بيش از هر چيز نياز به صلح و راهكار و فرمول صحيح مديريت جهاني كه من دارم را ميطلبد،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

    • بدون نام

      بیخود کرد

    • بدون نام

      ترامپ محبوب قلبهاست،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج