جاباما
۹۱۷۴۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دین محمدی:

حالا بحرین و عراق هم از ایران می‌ترسند

ملی پوش سابق کشورمان گفت: زدن ۱۴ گل به کامبوج باعث می‌شود که تیم‌های بحرین و عراق هم از اسم تیم ایران بترسند و با هراس مقابل ما بازی کنند.

خبرگزاری مهر: سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار در خصوص پیروزی ایران مقابل کامبوج اظهار داشت: دیروز یاد روزهای اوج تیم ملی افتادم. روزهایی که تیم هایی در رده کامبوج را گلباران می کردیم و جشنواره گل به راه می انداختیم. بازی ایران و کامبوج این نوید را داد که فوتبال ملی ما در حال بازگشت به روزهای اوج و تهاجمی اش است.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: البته منکر زحمات کارلوس کی روش نمی شوم، اما در زمان کی روش هرگز تیم ملی را در فاز تهاجمی اینچنین قدرتمند ندیده بودیم. مقابل کامبوج تیم طوری مهره چینی شده بود که ترکیب پر بود از بازیکنان تهاجمی.

وی به بازی محمد محبی در ترکیب اصلی تیم ملی اشاره کرد و گفت: بازیکنی که تا چند ماه پیش در لیگ یک بازی می کرد، حالا در ترکیب ثابت تیم ملی بازی می کند و گل هم می‌زند. این نشانه‌ای از پویا بودن فوتبال ایران است و امیدوارم این سرعت در پیشرفت را بازیکنان دیگر هم داشته باشند.

دین محمدی گفت: این پیروزی اعتماد به نفس را در تیم ما بالا برد و باعث می شود در بازیهای آینده تماشاگر بهتری از تیم ملی حمایت کند. هرچند قرار نیست به بحرین و عراق هم سیزده چهارده گل بزنیم، اما این نتیجه باعث می شود آنها از تیم ما بترسند و اعتماد به نفس شان افت کند.

هافبک پیشین تیم ملی گفت: امیدوارم بتوانیم به بحرین هم حداقل دو یا سه گل بزنیم و با یک پیروزی خوب و کسب سه امتیاز به تهران بازگردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس صعود از مرحله گروهی مسابقات بیان داشت: شانس خوبی برای این منظور داریم و قطعا از مرحله مقدماتی صعود خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج