جاباما
۹۱۷۴۷۰
۲ نظر
۵۰۹۰
۲ نظر
۵۰۹۰
پ

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل کامبوج همراه شد با انواع و اقسام شادی‌های پس از گل، که به روز تاریخی فوتبال ایران جلوه داد.

ورزش سه: جشنواره گل تیم ملی ایران مقابل کامبوج همراه شد با انواع و اقسام شادی های پس از گل، که به روز تاریخی فوتبال ایران جلوه داد.

پیروزی چهارده بر صفر مقابل تیم ملی کامبوج، به یکی از تاریخی ترین دیدارهای تمام ادوار تیم ملی ایران تبدیل شد؛ دیداری که علاوه بر نتیجه اش، دربرگیرنده یکی از دلچسب ترین اتفاقات ممکن بود و نزدیک به ۴ هزار خانم هوادار فوتبال آن را به صورت قانونی از نزدیک تماشا کردند.

در این بازی ویژه، اتفاقات داخل زمین هم به مطلوب ترین شکل رقم می خورد. از همان دقایق ابتدایی تیم تهاجمی مارک ویلموتس حمله روی دروازه حریف دست و پا بسته خود را شروع کرد و خیلی هم زود به گل اول رسید.

برای تیم ملی، دیدار با کامبوج پر بود از گل های متنوع که تقریبا هر کدام از گلزنان آن خوشحالی های ویژه ای را پس از گل هایشان انجام دادند. در ادامه مروری می کنیم به این لحظات جالب توجه دیدار آسان و خاطره انگیز تیم ملی برابر کامبوج.

1- نوراللهی؛ غیرمنتظره بود، بی برنامه شد

گل اول ایران شاید زیباترین گل دیدار جذاب دیروز بود. نوراللهی که در این دیدار از ویلموتس حضور در ترکیب فیکس را هدیه گرفته بود، خیلی زود بهترین اتفاق ممکن را برای خود رقم زد. شوت سرکش احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه به زیر طاق دروازه کامبوج رفت و اولین جرقه آتش بازی تیم ملی را رقم زد.

گل نوراللهی اما به دلیل اینکه به شکلی غیر منتظره به ثمر رسید، خوشحالی سازماندهی شده ای نداشت. یکی دو ثانیه قبل از شلیک او، محمد محبی روی زمین افتاد و داور نزدیک بود خطا اعلام کند اما این کار را نکرد و فرصت ادامه بازی را داد.

با این حال پس از گل شدن توپ نوراللهی به طور واضح مشخص نبود که داور گل را پذیرفته یا نه. از طرفی بازیکنان تیم ملی هم خیلی زود روی سر نوراللهی پریدند و خوشحالی انفرادی خاصی پس از این گل شکل نگرفت.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

۲- سردار آزمون؛ پایان هیس

هفت دقیقه پس از گل اول، روی حرکتی که از سمت راست شکل گرفته بود، سردار آزمون با ضربه ای خوب دروازه کامبوج را باز کرد. واکنش آزمون پس از این گل شاید یکی از مهم ترین لحظات بازی بود.

آزمون مدتها بود در بازی های ملی با وجود درخشش و گلزنی، ارتباط فوق العاده ای با تماشاگران برقرار نمی کرد و ثانیه های پس از گل هایش را به دعوت منتقدان به سکوت اختصاص می داد. اما این بار گلزنی در بازی ملی، شمایل دیگری از سردار نمایش داد.

مهاجم جوان و آینده دار تیم ملی با زدن گل به تیم کامبوج، همان ژستی را گرفت که در زنیت پس از گلزنی ها می گیرد. حرکتی ساده با ایستادن به شکل دست به سینه؛ دقیقا مثل کیلیان امباپه فرانسوی و چند بازیکن مطرح دیگر. در روز حضور بانوان، شادی آزمون بعد از گلزنی برای تیم ملی به حالت طبیعی برگشت.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

3- کنعانی زادگان؛ روی موج یزله

مدافع شمالی تیم ملی که برای دومین دیدار متوالی از سوی ویلموتس در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، موفق شد گل سوم تیم را به ثمر برساند. کنعانی زادگان ارسال خوب رامین رضاییان را با ضربه سری دقیق، تبدیل به گل کرد. خوشحالی بعد از گل او هم بامزه و البته قابل پیش بینی بود.

این مدافع که در هفته سوم لیگ هم برای پرسپولیس گل زده بود و از شادی گل خاصش رونمایی کرده بود، این بار هم به شکل جالبی با یزله و حرکات منحصر به فرد خودش، این گل خاطره انگیز را جشن گرفت.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

۴- طارمی؛ به سمت آسمان

چهار دقیقه بعد از گل کنعانی، کاشته رامین رضاییان با دخالت گلر و برخورد به تیر دروازه برگشت و ریباند آن به یک پاس ختم شد که مهدی طارمی را در موقعیت شوت زنی قرار داد. ضربه طارمی پس از برخورد به مدافع تیم کامبوج، چهارمین گل تیم ملی را رقم زد.

مهدی طارمی برای این گل ملی، شادی جدیدی را پس از حرکت همیشگی و بوسیدن دست، انتخاب کرده بود. او ابتدا به یک جهت خم شد و سپس چرخید به سمتی که تماشاگران حضور داشتند و دست های خود را شکلی آسوده باز کرد تا قاب جدیدی از خوشحالی های پس از گل خود ثبت کند.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

5- سردار ادامه می دهد

سردار آزمون بعد از گلی که روی اشتباه محرز دروازه بان کامبوج به ثمر رساند باز هم خوشحالی گل قبلی را تکرار کرد، این بار با مدت زمان کوتاه تر و البته اندکی کم رمق تر، که سادگی رقم خوردن این گل، دلیلش بود.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

۶- انصاری فرد؛ فعلا هیچ

در دقیقه 40 که کریم انصاری فرد خطای غیر مستقیم از داخل محوطه جریمه حریف را به زیبایی تبدیل به گل ششم ایران کرد، به قدری تجمع بازیکنان در محوطه کامبوج زیاد بود که بلافاصله پس از گل شدن توپ، حلقه شادی تشکیل شد و واکنش خاصی از کریم به جز سجده شکر سر نزد.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

7- سردار آزمون؛ هت تریک در شادی امباپه ای

آزمون در دقیقه ۴۴ آخرین گل نیمه اول ایران را در ریباند ضربه طارمی و پس از دفع ناقص گلر حریف به ثمر رساند و باز هم کنار دروازه کامبوج دست به سینه ایستاد تا سومین شادی خود به این سبک را در یک نیمه انجام دهد.

8- انصاری فرد؛ ادامه آرامش

اولین گل نیمه دوم با بغل پای ساده کریم انصاری فرد به ثمر رسید. شماره ۱۰ تیم ملی باز هم ترجیح داد در آغوش دیگر بازیکنان برود و خوشحالی خاصی به صورت انفرادی پس از این گل انجام نداد.

9- طارمی و تکرار حرکت جدید

در دقیقه ۵۴ پاسکاری زیبای کریم و طارمی در محوطه جریمه کامبوج، به ضربه داخل چارچوب طارمی ختم شد و او دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند. طارمی باز هم خوشحالی نیمه اول را تکرار کرد اما این بار گل او به تماشاگرانی که در ضلع شرقی ورزشگاه حضور داشتند، تقدیم شد.

10- انصاری فرد شروع کرد

شماره ۱۰ تیم ملی روی یک ضربه کرنر موفق شد دهمین گل ایران را به کامبوج بزند. این بار کریم کسی را دور و برش نداشت و خودش به سمت دوربین ها حرکتی کرد و با انگشتان دست، عدد ۳ را به نشانه ثبت یک هت تریک در کارنامه ملی خود نشان داد.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

۱۱- محبی؛ شادی زاید الوصف برای اولین گل ملی

اما یازدهمین گل تیم ملی برابر کامبوج سهم بازیکنی شد که حضورش در ترکیب فیکس با مصدومیت اشکان دژاگه میسر شد.

محمد محبی که در خط هافبک تیم ملی ایفای نقش می کرد، پس از چند ضربه که به هر شکل وارد دروازه حریف نشده بود، بالاخره قفل دروازه کامبوج را برای خودش شکست و با چرخشی زیبا و یک شوت دقیق، اولین گل ملی اش را در استادیوم آزادی به ثمر رساند.

شادی بعد گل محبی کمی شبیه به حرکت سردار آزمون بود و یک واکنش دیگر هم به دنبال داشت.

۱۲- دبل محبی با دبل شادی گل

پدیده این فصل لیگ برتر خیلی زود دومین گل خود را هم به ثمر رساند و دقیقا مشابه گل قبلی واکنش نشان داد.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

13- مهرداد محمدی؛ کجا بهتر از آغوش میلاد؟

گل زیبای مهرداد محمدی که اتفاقا اولین گل ملی این مهاجم تازه لژیونر شده ایران بود، با یک شادی خانوادگی تکمیل شد. مهرداد با استقبال گرم برادر دوقلوی خود روبرو شد و بلافاصله با پریدن در آغوش او، خوشحالی را با میلاد تقسیم کرد.

۱۴ شادی پس از گل در روز تاریخی فوتبال ایران

۱۴- کریم و قدردانی از سازنده پوکر

آخرین گل از این جشنواره ملی سهم کریم انصاری فرد شد. مهاجم شماره 10 تیم ملی پاس راحتی از مهدی طارمی گرفت و دروازه کامبوج را برای چهاردهمین بار باز کرد. کریم بعد از زدن این گل مقابل طارمی ایستاد و با حرکتی مشابه تعظیم، از او به خاطر این پاس گل و ساختن یک پوکر خاطره انگیز، تشکر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      کنعانی زادگان اهل بندرماهشهر استان خوزستانه. نه شمال

    • زهرا

      شادی گلت خیلی قشنگ سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج