جاباما
۹۱۷۵۵۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

فرمانده ناجا:

بازگشت ۹۰۰هزار نفر از زائران حسینی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با همت رزمندگان اسلام و مرزبانان غیور وضعیت امنیت در مرز‌های کشور مطلوب است و مشکل امنیتی خاصی نداریم.

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تردد زائران در مرزهای کشور ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله حسین(ع)، گفت: برابر گزارش های رسیده از چهار مرز زمینی چذابه، شلمچه، مهران و خسروی از اول ماه محرم تا کنون حدود دو میلیون نفر به عتبات عالیات مشرف شده اند.

بازگشت ۹۰۰هزار نفر از زائران حسینی

وی افزود: حدود 600 هزار نفر از زائران از سفر عتبات عالیات برگشتند و امروز نیز 300 هزار نفر به این آمار اضافه شده است.

سردار اشتری با اشاره به آمادگی کامل پلیس در خدمات رسانی به زائران حسینی در مرزهای کشور تصریح کرد: مشکلاتی در بحث حمل و نقل برای جابه جایی مسافران در آن طرف مرزهای کشورمان به سمت مرز عراق وجود دارد که مسئولان عراقی و ایرانی درصدد حل این مشکل هستند تا حرکت زائران متوقف نشود.

وی با بیان اینکه هفته آینده پیک تردد زائران به عتبات عالیات است، تصریح کرد: همکاران ما و دیگر نیروهای مسلح و مسئولان آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به زائران دارند و امیدواریم مشکلات موجود نیز رفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ترافیک سنگینی در جاده های منتهی به مرز بخصوص در مرز مهران به علت تردد زیاد زائران عزیز وجود دارد که این وضعیت باعث توقف یک تا دو ساعتی و بعضاً سه ساعتی زائران در بعضی از مسیرها به علت هدایت اتوبوس ها و خودروهای شخصی توسط عوامل انتظامی برای جلوگیری از گره ترافیکی در سطح شهرها و موکب های بین راهی شده است.

سردار اشتری عنوان کرد: باید زائران سفر خود را مدیریت کنند به خصوص در مسیر بازگشت با ماموران انتظامی مسیر سفر به عتبات عالیات همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا ان شاءالله مشکلی پیش نیاید.

وی در ادامه به تشریح برنامه سفر خود به سیستان و بلوچستان پرداخت و خاطر نشان کرد: بازدید از مرز میرجاوه که بیشترین ورود اتباع خارجی و مسلمانان پاکستانی دارند، بازدید از پاسگاه های مرزی، دیدار با همکاران مرزبانی و انتظامی و جلسه هماهنگی با عزیزان نیروهای مسلح از مهمترین برنامه های سفر به این استان است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در خصوص نحوه ارائه خدمات گذرنامه به زائران گفت: با توجه به زمان بر بودن فرآیند چاپ گذرنامه و تحویل آن درب منزل زائران در ایام اربعین صدور گذرنامه موقت برای زائران حسینی در دستور کار قرار گرفته تا مشکل و خللی در تردد زائران عتبات عالیات پیش نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanjani.............

      ''''' این نهصدهزار نفر چرا به این زودی برگشتند ?

    • بدون نام

      صرف امکانات برای این واقعه مورد رضایت من نیست و به اندازه سهم من حرام است

      پاسخ ها

      • سانسور بی سانسور

        این تنها نظر شما نیست ،بلکه نظر خیلی از مردم هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج