جاباما
۹۱۷۶۹۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

هتریک «پریناز ایزدیار» برای جشنواره فیلم فجر

پریناز ایزدیار بازیگر جوان سینما بازیگر دارنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تا اینجای سال با سه فیلم «لتیان»، «سه کام حبس» و «مغز استخوان» راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

خبرگزاری میزان: پریناز ایزدیار بازیگر جوان سینما بازیگر دارنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تا اینجای سال با سه فیلم «لتیان»، «سه کام حبس» و «مغز استخوان» راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

ایزدیار نیز یکی دیگر بازیگران پرکار سینما در اکران نیمه اول سال است که با دو فیلم در کنار شبنم مقدمی ایستاده است، ایزدیار امسال با دو فیلم سرخ پوست و "متری شیش و نیم" به ایفای نقش پرداخت، آثاری که هر دو در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند اما جایزه‌ای را نصیب ایزدیار نکردند.

هتریک «پریناز ایزدیار» برای جشنواره فیلم فجر

لتیان

«فیلم سینمایی لتیان» نخستین تجربه علی تیموری محسوب می شود، وی تاکنون سالها به عنوان دستیار کارگردان در این عرصه فعالیت کرده و حالا می خواهد شانس خود در مقام کارگردان امتحان کند، وی در لتیان به سراغ فیلمنامه ای از اکتای براهنی رفته و پریناز ایزدیار را به عنوان نقش اول زن اثر انتخاب کرده است.

پریناز ایزدیار در فیلم سینمایی لتیان با بازیگرانی همچون امیر جدیدی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر، سارا بهرامی همکاری داشته است، این فیلم این روزها تدوین خود را زیر نظر محمدرضا مویینی پشت سر می گذارد.

نکته قابل توجه درباره لتیان همکاری مجدد پریناز ایزدیار و امیر جدیدی است، امیر جدیدی و پریناز ایزدیار یکبار دیگر در فیلم سینمایی هت تریک با هم همبازی بودند و این فیلم هم مورد استقبال هوادارانشان واقع شد.

هتریک «پریناز ایزدیار» برای جشنواره فیلم فجر

سه کام حبس

فیلم سینمایی «سه کام حبس» به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور که از اواخر تیرماه در تهران آغاز شد، ایزدیار در این فیلم نقش اول زن را ایفا می کند.

«ساکنین سرزمین سکوت»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «ترانه تنهایی تهران»، «آمین خواهیم گفت»، «سیزده ۵۹» و «تمشک» از ساخته‌های پیشین سامان سالور است.

ایزدیار در سه کام حبس با بازیگرانی همچون محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یداله شادمانی، محمد اشکان فر، علیرضا مهران همبازی شده است.

هتریک «پریناز ایزدیار» برای جشنواره فیلم فجر

مغز استخوان

فیلم، «مغز استخوان» نام موقت دومین فیلم سینمایی حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که با موضوعی اجتماعی، توسط علی زرنگار نوشته شده است و چند هفته دیگر جلوی دوربین می‌رود. حسین پورمحمدی تهیه‌کنندگی «مغز استخوان» را برعهده دارد.

پریناز ایزدیار در کنار جواد عزتی و نوید پورفرج ستاره تازه سینمای ایران در فیلم جدید حمیدرضا قربانی به ایفای نقش می پردازند.

حمیدرضا قربانی با «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که نامزد بهترین فیلم اول بخش «نگاه نو» شد.

پریناز ایزدیار امسال یکی از پرفروش ترین بازیگران زن سینما بوده است، هرچند وی در اکثریت آثار نقش های کوتاهی را ایفا کرده اما تاکنون پرفروش ترین بازیگر زن در سال جاری است. وی با داشتن این دو فیلم بر پرده اکران سال جاری توانسته در نیمه اول سال مجموعاً فروشی معادل چهل میلیارد تومان را به نام خود ثبت کند، رقمی که بدون شک برای بازیگری که تنها دو فیلم روی پرده اکران داشته اتفاقی بسیار مثبت محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیبا و عالی

    • بدون نام

      پری ناز بازیش عالیییه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج