۹۱۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افزايش قيمت سيم‌كارت‌ تلفن‌همراه

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل هم پنج هزار تومان به فروش مي‌رسند كه دو هزار تومان شارژ اوليه دارند و همراه با آن سيم‌كارت هديه با پست ارسال مي‌شود و برروي آن ۲۰۰ تومان شارژ دارد؛ به علاوه ۱۰۰ كيلوبايت GPRS رايگان و ۲۰ پيام الكترونيكي پستچي رايگان هم دارند.

قيمت سيم‌كارت‌ تلفن‌همراه با كد يك طي هفته گذشته مبلغ ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان افزايش پيدا كرده است.

به گفته فعالان بازار قيمت سيم‌كارت كاركرده كد يك در بازار تلفن همراه تقريبا تا ۸۹۵ هزار تومان است و سيم‌كارت صفر با كد دو به مبلغ ۸۷۵ هزار تومان و كاركرده آن ۴۷۵ هزار تومان به فروش مي‌رسد.

هم‌چنين سيم‌كارت صفر با كد سه نيز به مبلغ ۶۸۵ هزار تومان و كاركرده‌ آن به مبلغ ۴۱۰ هزار تومان فروخته مي‌شود و قيمت سيم‌كارت صفر با كد چهار هم ۴۸۰ هزار تومان و كاركرده‌ آن ۳۲۵ هزار تومان است.

سيم‌كارت صفر با كد پنج به مبلغ ۴۴۵ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۲۹۰ تا ۳۱۰ هزار تومان به فروش مي‌رسند و سيم‌كارت‌هاي صفر با كد شش هم به مبلغ ۴۰۵ هزار تومان و كاركرده‌ آن ۲۷۰ هزار تومان فروخته مي‌شوند.

قيمت سيم‌كارت صفر با كد هفت و هشت نيز به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان و كاركرده‌ آن ۲۰۰ هزار تومان و قيمت سيم‌كارت‌هاي ۰۹۱۹ به مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سيم‌کارت دايمي با قيمت‌هاي ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۰ (بدون تضمين) و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۲ (تضمين‌دار) اقدام مي‌كند.

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل هم پنج هزار تومان به فروش مي‌رسند كه دو هزار تومان شارژ اوليه دارند و همراه با آن سيم‌كارت هديه با پست ارسال مي‌شود و برروي آن ۲۰۰ تومان شارژ دارد؛ به علاوه ۱۰۰ كيلوبايت GPRS رايگان و ۲۰ پيام الكترونيكي پستچي رايگان هم دارند.

قيمت سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل هم ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد ماليات ارزش بر افزوده است. علاوه بر آن ايرانسل دو مدل سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي و اعتباري دارد كه سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي ۵۰ هزار تومان است كه ۲۰ هزار تومان قيمت سيم‌كارت و ۳۰ هزار تومان سپرده است و اعتباري آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اوليه است كه اين سيم‌كارت‌ها قابليت ارسال SMS،MMS و GPRS را دارند و هزينه‌ي SMS آن ارزان‌تر از تعرفه‌ي سيم‌كارت‌هاي معمولي است.

سيم‌كارت‌هاي ميكروسيم ايرانسل هم سيم‌كارت‌هايي براي گوشي‌هاي آي‌پد و آيفون هستند كه اعتباري آن ۱۰ هزار تومان با سه هزار تومان شارژ اوليه است و دائمي آن ۱۲۰ هزار تومان به فروش مي‌روند و سيم‌كارت پيام‌رسان اعتباري ميكروسيم هشت هزار تومان است كه دو هزار تومان شارژ دارد و سيم‌كارت‌هاي پيام‌رسان دائمي ميكروسيم هم ۵۰ هزار تومان قيمت دارند.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

افزايش قيمت سيم‌كارت‌ تلفن‌همراه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج