جاباما
۹۱۸۶۳۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

چه کسی صندلی مدیریت استقلال را می‌گیرد؟

تغییر مدیریت باشگاه استقلال در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته و به زودی فرد تازه‌ای به این سمت منصوب خواهد شد.

ایران ورزشی: تغییر مدیریت باشگاه استقلال در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته و به زودی فرد تازه‌ای به این سمت منصوب خواهد شد.

توییت مازیار ناظمی در جواب مصاحبه علی فتح‌الله‌زاده دلیلی است واضح و روشن بر عزم تصمیم‌گیران باشگاه استقلال به اعمال تغییرات.

بدون شک اگر وزارت ورزش انگیزه‌ای برای حفظ مدیریت کنونی داشت آن را صراحتاً اعلام می‌کرد اما واکنش مازیار ناظمی نشان می‌دهد وزارت ورزش و جوانان به دنبال اتفاقات اخیر بخصوص در ماجرای جذب گری هوپر درپی اعمال تغییراتی در سطح مدیریت باشگاه استقلال است تا شاید از حواشی عظیمی که این حوزه را فرا گرفته و هر روز خبر تازه‌ای از اشتباه‌های مدیریتی به گوش می‌رسد، کاسته شود.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای از نقش مازیار ناظمی در ممانعت با ورودش به باشگاه استقلال پرده برداشته و گفته: «معاون وزیر (مازیار ناظمی) نمی‌گذارد من به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شوم» و مازیار ناظمی هم در جواب مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این جملات را به زبان آورده است: «ایها الناس! بنده، نه قبلاً، نه الان، نه بعداً هیچ مخالفتی با شوالیه فتح‌الله‌زاده برای مدیر عاملی ندارم چرا که اساساً هیچ وقت مطرح نشده تا نظر بدهم.»

تکذیب نشدن تغییرات در فحوای کلام مازیار ناظمی حالا نگاه‌ها را متوجه وزارت ورزش و جوانان کرده تا تصمیم نهایی آنها برای انتخاب مدیرعامل جدید هویدا شود. به راستی چه کسی می‌تواند گزینه وزارت ورزش باشد؟ فتح‌الله‌زاده؟ کاظم اولیایی؟ واعظ آشتیانی یا فردی جدید و حتی یکی از اعضای کنونی هیأت مدیره که البته بعید است با توجه به گاف اخیر وزارت ورزش دوباره یکی از همین مدیران را بر رأس امور باشگاه مسلط کند چرا که موضوع اخیر از بعد خبری جنبه‌های منفی بسیاری برای باشگاه استقلال داشت.

به هر حال شاید روند انتخاب مدیرعامل جدید قدری هم به درازا بکشد و وزارت ورزش و جوانان تا انتخاب فردی که مد نظر دارد زمان بیشتری را صرف کند. پیش‌تر وقتی خبر تغییرات در باشگاه استقلال دهان به دهان می‌شد، وزارت ورزش و جوانان از فتحی حمایت و عنوان می‌کرد که گزینه‌ای برای جانشینی او نیست.

این واکنش حتی پیش از ۲ پیروزی استقلال مقابل گل‌ ریحان و گل گهر که استقلال وضعیت نامناسبی داشت، به گوش می‌رسید اما ماجراهای اخیر راهی جز اعمال تغییرات باقی نمی‌گذارد تا شاید باشگاه استقلال از حجم عظیمی از حواشی نگران‌کننده خلاص شود و لااقل تصمیم‌ها به نحوی اتخاذ شود که از لابه‌لایش اهمال‌هایی نظیر آنچه در مذاکرات ترکیه رخ داد، تکرار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر جناب آقای ناظمی با جواب دندان شکن و قاطعی که دادند و اما جناب وزیر خواهشا این اسامی که در این پیام مطرح شد راکنار بگذارید استقلال را همین اینها به این روز نشاندن تا کی اولیایی بره فتح الله زاده بیاد فتح الله زاده بره واعظ بیاد واعظ بره اولیایی بیاد؟

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        تو یه لنگی بیش نیستی

    • مهدی

      گور به گور شده ها اول فصل چه غلطی می‌کردید الان یادتون افتاده مدیر عامل عوض کنید

    • بدون نام

      تا وقتی وزیر قرمز داریم، مشکلات پابرجاست!

    • بدون نام

      جز اقای فتح الله زاده هیچکدام بدرد استقلال نمی خورند

    • alex

      طی سه دهه اخیر آقای فتح الله زاده موفق ترین مدیر برای استقلال بوده اگر واقعا موفقیت استقلال براتون مهمه ایشون رو برگردونید

    • بدون نام

      غیراز حاج فتل کس دیگه نمیخوایم.مدیر محبوب ما

      پاسخ ها

      • پرسپولیس قهرمان

        فقط فتل بنگی

    • hamed

      فتح الله زاده

    • تاج

      اگر وزیر و اون یکی اسکل بزارن پسر وزیر نمیزاره فتح الله زاده مدیر عامل بشه تا زمانی که کشور ما از این افراد در راس امور استفاده میکنه هرگز نمیگزارند استقلال ترقی کنه چون اینا ذاتا عقده ای و کمبود شخصیت دارند

    • reza

      وزارت ورزش لعنتی و لنگی نمیخواد استقلال دوباره اوج بگیره...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج