۹۱۹۵۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کوتینیو در پایان فصل به بارسلونا برنمی‌گردد

هافبک برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ، حتی اگر نتواند باواریایی‌‌‌ها را به خرید قطعی خود مجاب کند، به بارسلونا باز نخواهد گشت.

خبرگزاری تسنیم: نشریه آاِس مدعی شد که باشگاه بارسلونا شایعه بازگشت فیلیپه کوتینیو به نوکمپ در پایان فصل جاری را رد کرده است.

کوتینیو بعد از سپری کردن فصلی ناامیدکننده، در تابستان سال جاری آبی‌و‌اناری‌ها را ترک کرد و با قراردادی یک ساله به‌عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست. شروع کوتینیو در بایرن مونیخ امیدوارکننده بوده است و دارد به روزهای اوجش برمی‌گردد. همین موضوع سبب شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای برگرداندن او به نوکمپ منتشر شود که طبق ادعای نشریه آاِس این موضوع منتفی است.

بایرن مونیخ طبق قراردادی که تابستان امسال با کوتینیو منعقد کرد، این گزینه را دارد که با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو در پایان این فصل، او را به صورت قطعی از بارسلونا خریداری کند، اما طبق ادعای نشریه چاپ مادرید، بایرن مونیخ حتی اگر نخواهد از این بند استفاده کند، بارسلونا باز هم او را به نوکمپ برنخواهد گرداند و برنامه‌اش این است که او را در تابستان سال آینده بفروشد.

کوتینیو در فصل جاری بوندس‌لیگا هشت بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته است و در این بازی‌ها دو گل زده و سه پاس گل داده است. با توجه به رابطه خوب میان مدیران بایرن مونیخ و بارسلونا، این احتمال وجود دارد که باواریایی‌ها برای نگه داشتن ملی‌پوش فوتبال برزیل در آلیانتس آره‌نا تلاش کنند. در همین حال برخی منابع اعلام کرده‌اند که بایرن در صورتی که بتواند از بارسلونا تخفیف بگیرد، در تابستان سال ۲۰۲۰ برای خرید قطعی کوتینیو اقدام خواهد کرد. ظاهراً بارسایی‌ها امیدوارند که حتی در صورت بی‌میلی بایرن مونیخ برای خرید قطعی کوتینیو، او را به صورت قطعی به یک باشگاه در لیگ برتر انگلیس بفروشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شکر بزارین بره که برنگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج