۹۲۰۲۱۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

حمودی: شجاع نیست، حاشیه بازی کم می‌شود

علی حمودی کاپیتان پیکان که چند سالی در استقلال بازی کرد، حالا باید با لباس لاجوردی تیم خودروساز تهرانی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

ایران ورزشی: علی حمودی کاپیتان پیکان که چند سالی در استقلال بازی کرد، حالا باید با لباس لاجوردی تیم خودروساز تهرانی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. حمودی اگرچه همیشه از حاشیه و کری خواندن فراری است اما حالا به گونه‌ای برای قرمزهای پایتخت کری می‌خواند و معتقد است تیم‌شان می‌تواند مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد. البته کاپیتان پیکان از نبود تماشاگران و همچنین شجاع خلیل‌زاده ناراحت است و فکر می‌کند حضور آنها به بازی هیجان بیشتری می‌داد.

شرایط تیم برای بازی با پرسپولیس چطور است؟

خدا را شکر اوضاع تیم خوب است و همه سرحال و سالم هستیم. آخرین مصدوم‌مان جابر انصاری بود که خوشبختانه او هم رسید و جزو لیست ۱۸ نفره است که باید دید مقابل پرسپولیس فرصت بازی پیدا می‌کند یا نه.

چرا در بازی‌های قبلی نتایج خوبی نگرفتید؟

نه ما در بازی‌های قبلی هم فقط مقابل نفت مسجدسلیمان خوب نبودیم اما در ۳، ۴ هفته گذشته، نتایج خوبی گرفتیم. ما مقابل شاهین در بوشهر مساوی کردیم، بعد از آن مقابل فولاد در اهواز به تساوی رسیدیم و بعد از آن ۶ گل به ماشین‌سازی تبریز زدیم، در جام حذفی هم پیروز شدیم. ما فقط مقابل نفت مسجدسلیمان باخت بدی آوردیم که در آنجا هم حق‌مان باخت نبود. دقیقه ۹۰ نفت مسجدسلیمان با خوش‌شانسی گل زد و برد. این هفته هم دنبال کسب امتیاز هستیم و جلوی پرسپولیس به دنبال دفاع نیستیم و می‌خواهیم یک بازی خوب ارائه بدهیم.

پیکان اگرچه خوب گل می‌زند اما خیلی راحت گل می‌خورد که آقای فرکی هم گفته باید فکری به حال این مشکل کند. به نظرت چه مشکلی در این رابطه وجود دارد؟

تیمی که در ۶ هفته ۱۲، ۱۳ گل می‌زند یعنی هجومی است و دفاعی بازی نمی‌کند. وقتی تیمی هجومی بازی می‌کند قطعاً امکان گل خوردنش هم هست. گل‌هایی که خوردیم به جز ۲، ‌۳ تای آنها، اشتباه دفاع نبوده یا موقعیت به حریف ندادیم. در واقع خیلی وقت‌ها روی اتفاق گل خوردیم. آن هم روی موقعیت‌هایی که شانس ۵۰ درصدی گل هم نبود اما در کل به حریف موقعیت تک به تک ندادیم و اشتباهات اینچنینی نداشتیم. من فکر می‌کنم گل‌هایی که خوردیم به خاطر عدم تمرکز تیم ما بود که تعطیلات کمک کرد این مشکل را حل کنیم که کمتر گل بخوریم و گل هم بزنیم.

بازی با پرسپولیس بدون تماشاگر است، این مسأله به نفع پیکان خواهد بود یا نه؟

من خیلی مخالف این هستم که بازی بدون تماشاگر باشد. خیلی کشورها تلاش می‌کنند مردم به ورزشگاه بیایند اما در اینجا بازی را بدون تماشاگر می‌کنند. بازی بدون تماشاگر، روح ندارد. تماشاگر به بازی هیجان می‌دهد که نبودش باعث بی‌روح شدن بازی می‌شود. این قانون بدون تماشاگر بودن فقط مختص اینجاست که خیلی عجیب است.

اما با توجه به اینکه پیکان تماشاگر چندانی ندارد شاید این بازی مثل بقیه بازی‌هایش باشد و احساس راحتی کند.

هیجان بازی به تماشاگرانش است و ما اولین بار نیست که جلوی تماشاگران زیاد بازی می‌کنیم. این مسأله برای ما جدید نیست و نمی‌توانم بپذیرم چون تیم‌مان تماشاگر چندانی ندارد، این مسأله به ما کمک می‌کند. خیلی دوست داشتم این بازی با تماشاگر بود. ورزشگاه بزرگی مثل آزادی بدون تماشاگر توی ذوق می‌زند.

اما تماشاگران پرشمار پرسپولیس کار را برای هر حریفی سخت می‌کند.

شاید بدون حضور آنها راحت‌تر باشیم اما بازی جذابیت ندارد.

با توجه به اینکه چند سال در استقلال حضور داشتی، الان که می‌خواهی مقابل پرسپولیس قرار بگیری، حسی که داری متفاوت با دیگر بازیکنان نیست؟

ببینید من زمانی که در استقلال بودم و در هر تیم دیگری حضور داشتم اولین چیزی که برایم مهم بود این است که برای پیراهن تیمم ارزش قائل باشم و با تمام وجود بازی کنم که به اصطلاح پولی که وارد زندگی‌ام می‌شود حلال باشد. الان هم همه فکرم این است که تیمم در همه بازی‌ها موفق باشد. در واقع الان اینکه نتیجه بگیریم و پیکان ببرد مهم‌تر از استقلالی بودن است.

خیلی با اطمینان از برد صحبت می‌کنی. یعنی فکر می‌کنی پیکان بتواند پرسپولیس را ببرد؟

من صحبت از برد می‌کنم چون تیمم را می‌شناسم. امسال خیلی هجومی، جوان و با انگیزه هستیم. امید زیادی به موفقیت پیکان دارم و فکر می‌کنم تا نیم فصل هم حتماً به بالای جدول می‌رسیم. شاید تا الان یکسری بازی را به خاطر بدشانسی واگذار کردیم اما شرایط خوبی داریم و البته بازیکنانی که مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

فکر می‌کنی کدام بازیکنان می‌توانند ملی‌پوش شوند؟

الان شهریار مقانلو که آقای گل لیگ است، فراز امامعلی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی جزو بهترین‌های لیگ هستند که می‌توانند ملی‌پوش شوند.

خودت که دیگر امیدی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نداری.

هیچ‌وقت آدم نباید ناامید باشد. اگر قسمت باشد حتماً به تیم ملی هم دعوت می‌شوم.

بازی با پرسپولیس را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟

پیشگو نیستم اما همیشه امیدوارم هر بازی که انجام می‌دهیم را ببریم. می‌دانم با تیم بزرگی بازی داریم که ۳ فصل متوالی توانست قهرمان شود. بدون شک کار سختی خواهیم داشت اما با تمام احترامی که برای پرسپولیس و دیگر تیم‌های لیگ قائلم، باید بگویم برای برد به میدان می‌رویم و تلاش‌مان را می‌کنیم. امیدوارم هر تیمی که بازی بهتری انجام دهد به حقش برسد و ۳ امتیاز را کسب کند.

برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانی؟

نه، من از زمانی که وارد فوتبال شدم از حاشیه فراری بودم و سعی کردم اجازه ندهم حاشیه‌ای وارد زندگی فوتبالی‌ام شود. با پرسپولیسی‌های زیادی هم دوستم و برای همه آنها احترام قائلم.

با کدامیک از بازیکنان پرسپولیس ارتباط دوستانه‌تری داری؟

با همه دوستم اما با یکی دوستی‌ام متفاوت است که در این بازی غایب است.

شجاع خلیل‌زاده؟

بله، همان بازیکنی که در همه بازی‌هایمان حتماً یک لگد به من می‌زند (می‌خندد). البته به لحاظ فنی خوشحال نیستم که غایب است اما بدون شک نبودش باعث می‌شود حاشیه بازی کم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شكر خورده حمودي

      پاسخ ها

      • ششتقلالی کثیف بی ریشه

        سوزش داره این ششتقلالی

    • بدون نام

      دمت گرم حمودی خخخ!

    • عذرا

      بیچاره این همه احترام به تیم شما گذاشت حالا کامنت میدی شکر خورد حمودی .... من چیزی جز بی شعوری وبی انصافی نمیبینم در کامنت شما...... کمی شعور ومعرفت خوبه ببم جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزرا بروکیسه کش شیش تایی تا حوالت نکردم فعلا که باتمام احترام وشعوروانصافه کامل پیکان وله کردیم وازتاج شییییییییش امتیازبیشترداریم راسسستی کی اخراج شد تواین بازی؟ای کاش بازی باشیش تایی اخراج میشداین بچه محصل عبدی نه صغری جان

    • بدون نام

      انشاالله که هیچوقت هم نباشه مردک چیپ

    • بدون نام

      خیلی جالبه طرف هرچی عقده کیسه کشی داشته تو حرفاش خالی کرده بعدشم میخواد بگه من اهل کری خونی نیستم و با همه رفیقم بابا خیلی زرنگی ولی ما از تو زرنگ تریم چفت کیسه کش هر حرفی داری تو زمین بزن بیرون زیاد زر میزنن

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        لال از دنیا نری لنگیه بی اصالت ی کلام از ننه عروس...خخخ

    • بدون نام

      خیلی جالبه طرف هرچی عقده کیسه کشی داشته تو حرفاش خالی کرده بعدشم میخواد بگه من اهل کری خونی نیستم و با همه رفیقم بابا خیلی زرنگی ولی ما از تو زرنگ تریم چفت کیسه کش هر حرفی داری تو زمین بزن بیرون زیاد زر میزنن

    • بدون نام

      ای چی گفتی من خودم پرسپولیسیم بدم میاد از شجاع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج