جاباما
۹۲۰۳۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد عجیب رئال و بارسلونا در لالیگا

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در پایان هفته نهم لالیگا یک رکورد عجیب به ثبت رساندند.

ایسنا: به نقل از آس، هفته نهم لالیگا لبخند و اشک را در میان بارسلونا و رئال مادرید تقسیم کرد. آبی‌اناری‌ها با پیروزی ۳ بر صفر مقابل ایبار پس از ۱۵۳ روز به صدر جدول برگشتند. این اتفاق در حالی رخ داد که مادرید با شکست یک بر صفر برابر مایورکا این رتبه را به تیم کاتالانی هدیه کرد.

شاگردان زین الدین زیدان علاوه بر این شکست ۱۰ نفره نیز شدند. اودریوسولا در دقیقه ۷۳ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. تا این هفته سه بازیکن مادرید اخراج شدند. لوکا مودریچ و گرت بیل با چنین جریمه‌ای روبه‌رو شده بودند. این اتفاق در دیدار برابر سلتاویگو و ویارئال رخ داد. بر اساس گزارش میسترچیپ ( کارشناس اسپانیایی) پس از چهارده سال چنین اتفاقی در ۹ هفته رخ داد اما این آمار زمانی خاص می شود که با تعداد کارت قرمزهای شاگردان ارنستو والورده برابر باشد. بارسا نیز در این مدت سه بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد. لانگله برابر ختافه اخراج شد و آرائوخو و عثمان دمبله در دیدرا برابر سویا جریمه شدند.

اگر بارسا و مادرید با ۱۹ و ۱۸ امتیاز در لالیگا حکمرانی می‌کنند تنها رئال بتیس است که می‌تواند در زمینه کارت قرمز با آن‌ها برابری کند. یوئل برابر بارسلونا و ویلیام کاروالیو و لورن مقابل ختافه کارت قرمز دریافت کردند. هر سه تیم در ثبت کارت قرمز در صدر قرار دارند.

رقابت های این فصل لالیگا خیلی به هم نزدیک است و افزایش کارت قرمز برای تیم‌های بزرگ نشان دهنده این موضوع است. مهم نیست که تنش بالا یا پایین باشد داوران شدیدترین جریمه را در نظر می‌گیرند. این شرایط باعث شد برای نخستین‌بار در تاریخ لالیگا دو تیم مادرید و بارسا تا هفته نهم سه اخراجی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج